رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی + 3 روش تضمینی رفع آن

رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی با سرکه

چرا لباسشویی بوی بد میدهد؟ برای بوی بد لباسشویی چکار کنیم؟ بعد از مدتی استفاده از ماشین لباسشویی و رسیدگی نکردن به آن معمولا با این سوالات و مشکلات مواجه می شویم و فوری در مورد آن سرچ می کنیم.

اگر شما هم برای رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی و یا علت های آن دارید این مطلب را می خوانید، حتما تا انتها همراه باشید که روش های ساده ای برای رفع بوی بد فاضلاب ماشین لباسشویی و دلایلی که باعث این امر می شود بیان شده است.

از آنجایی که این امری شایع و رایج برای همه می باشد، اگر دوباره دچار این مشکل شدید یا اطرافیان شما درگیر این مشکل هستند سایت برچسب barchasb.net را به یاد داشته باشید و برای رفع این مشکل با لوله بازکنی تهران تماس بگیرید یا این مقاله را دوباره مطالعه یا به دیگران معرفی کنید.

علت ها و راهکارهای بوی فاضلاب ماشین لباسشویی 🎥

در این ویدئوی کوتاه با اصلی ترین علت بوی بد لباسشویی و روش های بسیار ساده ای که برای رفع بوی بد فاضلاب ماشین لباسشویی می توانید به کار برید، بیان شده است. بنابراین این ویدئوی 47 ثانیه ای را از دست ندهید.

چرا ماشین لباسشویی بوی بد میدهد؟

اولین قدم که باید برای رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی برداشته شود این است که منشا این بوی بد را پیدا کنیم و بعد به فکر از بین بردن و رفع این بو باشیم.

معمولا علت بوی بد ماشین لباسشویی رشد میکرو ارگانیسم­هایی می باشد که در ماشین لباسشویی وجود دارند؛ زیرا زمانی که از مواد شوینده مخصوصا مایع های لباسشویی استفاده می کنید، مقداری از آنها داخل ماشین باقی می مانند.

رطوبت و گرمایی که درون ماشین لباسشویی وجود دارد باعث می شوند که این مواد فاسد شده و به صورت قارچ های کوچک یا همان کپک ها ظاهر شوند. در ادامه فاضلاب را چون در لایه زیرین لگن ماشین است نمی بینید ولی بوی آن را استشمام می کنید.

علت بوی بد فاضلاب ماشین لباسشویی
معمولا بوی بد لوله فاضلاب ماشین لباسشویی و خود ماشین، به علت ماندن مواد شوینده در داخل آن می باشد.

خوب است بدانید که در برچسب متخصصین لوله بازکنی تهران نه تنها خدمات رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب را ارائه می دهند، بلکه برای رفع بوی بد فاضلاب نیز آماده خدمات رسانی هستند. شما می توانید این مشکل را با لوله بازکن غرب تهران با هزینه ای بسیار مناسب رفع کنید.


تماس فوری با نزدیکترین چاه بازکنی غرب تهران برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی


چنانچه در منطقه غرب تهران ساکن هستید و بوی فاضلاب ماشین لباسشویی امان شما را بریده است، معطل نکنید و روی لینک کلیک کنید تا بتوانید فوری با متخصصین لوله بازکنی غرب تهران تماس بگیرید. اما اگر در محدوده ی دیگری از تهران ساکن هستید کافیه نام منطقه خود را در کادر ابتدای صفحه جستجو کنید.

3 راه تضمینی رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی

برای رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی راه کارهای متفاوتی وجود دارد که می توانید از هر کدام که خواستید استفاده نمایید. ما معمولا راه هایی را بیان می کنیم که خانم های خانه دار به سادگی بتوانند آنها را انجام دهند.

اگر به طور کلی با مشکل بوی بد فاضلاب در منزل خود درگیر هستید می توانید از روش های ساده و رایگانی که در مقاله رفع بوی بد فاضلاب گفته شده است استفاده کنید. برای مطالعه ان کافی است روی لینک کلیک کنید.

1_ رفع بوی بد فاضلاب ماشین لباسشویی با استفاده از سرکه و جوش شیرین

شما می توانید برای از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی مقدار دو استکان پر سرکه سفید را داخل ماشین لباسشویی ریخته و در ادامه بگذارید تا ماشین لباسشویی با دمای حدودا 60 درجه خالی کار کند.

بعد از آن درب ماشین را باز کرده، اگر باز هم بو باقی مانده بود برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی مخلوط سرکه و جوش شیرین را داخل ماشین بریزد و بگذارید که مثل قبل کار کند.

رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی با سرکه
سرکه یکی از بهترین راه حل های از بین بردن بوی بد فاضلاب ماشین لباسشویی است.

2_ قرصهای ضد عفونی کننده موثر در رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی

اخیرا شرکت ها به این فکر افتاده اند که برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی اقدامی انجام دهند؛ به همین منظور قرص های ضد عفونی کننده ای برای رفع این مشکل درست کرده اند، از این رو شما می توانید از آنها استفاده کنید.

هنگام خرید قرص دقت نمایید که آنها را از جای مطمئن تهیه کنید؛ چرا که استفاده از مواد ضد عفونی کننده تقلبی می تواند به ماشین لباسشویی شما آسیب زند.

3_ رفع بوی بد ماشین لباسشویی با سرکه

برای اینکه ماشین لباسشویی بو نگیرد باید به صورت دوره ای و هر چند وقت یکبار آن را شستشو داد. بهترین زمان دوره ای شستشوی ماشین هر 6 ماه است. بهترین ماده ای که می توانید برای این امر استفاده کنید و بوی فاضلاب لباسشویی را از بین ببرید استفاده از سرکه است.

نصف پیمانه سرکه را درون ماشین لباسشویی بریزید و برنامه شستشوی آن را راه بندازید و بگذارید در مقدار زمان تعیین شده ماشین لباسشویی عملیات شستشو را انجام دهد.

3 نکته مهم در رفع بوی بد لباسشویی

  • حتما لاستیک دور درب ماشین لباسشویی را خشک کنید؛ چرا که این امر میتواند علت بوی بد ماشین لباسشویی باشد.
بوی فاضلاب ماشین لباسشویی
بوی فاضلاب ماشین لباسشویی به خاطر وجود کپک هایی که در لاستیک باقی مانده است.
  • یکی دیگر از مواردی که در رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی شما کمک می کند، باز گذاشتن درب ماشین بعد از شستشو می باشد تا محیط لگن آن کاملا خشک شود.
  • اگر با هریک از روش های بالا نتوانستید برای رفع بوی بد لباسشویی اقدامی انجام دهید، حتما با یک لوله بازکن صحبت کنید. اگر در یافت آباد تهران ساکن هستید می توانید در هر ساعت از شبانه روزی با لوله بازکن یافت آباد در سایت برچسب تماس بگیرید و این مشکل را رفع کنید.

تماس مستقیم با لوله بازکن یافت آباد تهران تنها با کلیک روی دکمه زیر


توجه داشته باشید که متخصصین لوله بازکنی در یافت آباد برای رفع بوی بد فاضلاب نیز خدمات ارائه می دهد، که می توانید با هزینه ای مناسب این مشکل را با افرادی ماهر و قابل اعتماد حل کنید.

جمع بندی “از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی”

از اصلی ترین علت بوی بد ماشین لباسشویی، وجود مواد شوینده و تمیز نکردن آن می باشد. بنابراین پس از هر بار شستشو ماشین لباسشویی خود را با دستمال تمیز و خشک کنید و درب آن را باز بگذارید.

همچنین ممکن است به دلیل گرفتگی لوله فاضلاب، این بو از ماشین لباسشویی نیز استشمام شود. اگر برای از بین بردن بوی ماشین لباسشویی اقدامات لازم را انجام می دهید ولی بازم بو میاد، باید برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب اقدام کنید.

اگر با انجام روش هایی که در این صفحه بیان شد نتوانستید بوی فاضلاب ماشین لباسشویی خود را حل کنید، حتما با متخصصینی که معرفی شد تماس بگیرید. سایت لوله بازکنی برچسب علاوه بر خدمات لوله بازکنی برای رفع بوی بد فاضلاب نیز خدمات ارائه می دهد.

سوالات متداول از رفع بوی بد ماشین لباسشویی

روش های خانگی رفع بوی فاضلاب ماشین لباسشویی شامل چه روش هایی می شود؟

✅ معمولا به کمک ترکیب سرکه و جوش شیرین یا قرص های ضد عفونی کننده می توان بوی بد ماشین لباسشویی را از بین برد.

چرا می گویند لاستیک دور درب ماشین لباسشویی حتما باید خشک شود؟

✅ زیرا باقی ماندن رطوبت در این قسمت، باعث ساطع شدن بوی بد فاضلاب می شود.

برای پیشگیری از بوی بد ماشین لباسشویی چه راه حلی وجود دارد؟

✅ باز گذاشتن درب ماشین بعد از شستشو باعث می شود تا محیط لگن آن کاملا خشک شده و از بوی نامطبوع فاضلاب پیشگیری شود.

چرا ماشین لباسشویی بوی بد میدهد؟

✅ زمانی که از مواد شوینده مخصوصا مایع های لباسشویی استفاده می کنید، مقداری از آنها داخل ماشین باقی می مانند و باعث ایجاد بوی بد ماشین لباسشویی می شود و این یکی از دلایکی است که چرا لباسشویی بوی فاضلاب میده.

4.4/5 - (37 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: