افتادن گوشی در چاه دستشویی؛ در آوردن آن با 3 روش تضمینی

افتادن موبایل در چاه توالت و راه در آوردن آن

افتادن گوشی از دست همواره پیامدها و هزینه هایی را برای ما به همراه داشته است. به خصوص اگر با افتادن گوشی در چاه دستشویی همراه باشد. با افتادن گوشی اپل در توالت فکر می کنیم دیگر نمی شود آن را خارج کرد؛ اما برای آن راه حل هایی وجود دارد که در ادامه معرفی و توضیحات لازم داده شده است.

چنانچه دچار این مشکل شدید بدون معطلی ادامه مطلب را بخوانید تا هرچه سریعتر برای حل آن دست به کار شوید.

هنگام افتادن گوشی در توالت چه کنیم؟

هنگام افتادن گوشی در چاه دستشویی یا افتادن اشیا در چاه توالت اولین کاری که باید انجام دهید این است که از ریختن آب در توالت و استفاده از توالت خود داری کنید؛ چرا که ممکن است هنوز به گوشی شما آب نرسیده و مدار آن سالم باشد.

هنگام افتادن موبایل در چاه توالت، گوشی شما درون چاه دیده می شود، ولی اگر آب بریزید پایین تر می رود دیگر در آوردن آن مشکل می شود. اما اگر وسیله دیگری همچون طلا و… در چاه توالت افتاده است برای در آوردن آن روی لینک کلیک کنید و مقاله جامعی که در این خصوص منتشر شده است را مطالعه کنید.

افتادن موبایل در چاه توالت و راه در آوردن آن
افتادن گوشی در ماشین لباسشویی، توالت و… مشکلی است که ممکن است برای هر فردی پیش بیاید اما اولین نکته این است که اصلا داخل توالت آب نریزید و از آن استفاده نکنید

چنانچه به این مرحله از افتادن گوشی در چاه دستشویی رسیدید فوری با یک لوله بازکن تماس بگیرید. لوله بازکن غرب تهران با توجه به مهارت و تخصصی که در این امر دارد به راحتی می تواند موبایل شما را از چاه توالت در بیاورد. ساعت کاری متخصصین لوله بازکنی غرب تهران 24 ساعته است. بنابراین برای تماس با آنها معطل نکنید.


دسترسی به نزدیک ترین تکنسین چاه بازکنی غرب تهران برای در آوردن گوشی از چاه توالت:


3 روش در آوردن گوشی از چاه دستشویی

در این ویدئو نکات و راه حل هایی که هنگام افتادن گوشی در توالت نیاز است بدانیم بیان شده است. بنابراین اگر با افتادن گوشی اپل در توالت دست و پنجه نرم می کنید حتما این ویدئو را ببینید.

معمولا در هنگام افتادن گوشی در چاه دستشویی، دستپاچه می شویم و به دنبال راه حل برای آن میگردیم. در اینجا باید به چند نکته توجه داشته باشید:

  • نوع توالت: فرنگی است یا ایرانی
  • موقعیت گوشی: گوشی موبایل دیده می شود یا خیر
  • ارتفاع چاه

بعد از سنجیدن این عوامل باید فورا اقدام به در آوردن گوشی از چاه دستشویی کنیم. در ادامه راه حل هایی که می توان این مشکل را حل کرد بیان شده است.

1_ در آوردن گوشی از چاه دستشویی با دست

شاید روش در آوردن گوشی با دست، آخرین روشی باشد که به ذهن شما خطور کند و استفاده از وسایلی مثل انبر فاضلابی، گیره و… اولین روشی باشد که به ذهنتان برسد؛ ولی باید بگوییم که اگر موبایل شما در توالت ایرانی افتاده و دیده می شود، بهترین راه در آوردن گوشی با دست است.

در این روش شما با استفاده از دستکش و بعد از داخل کردن دست در چاه موبایل خود را از داخل لوله فاضلاب توالت در میارید. در آوردن گوشی با دست از مطمئن ترین راه ها هنگام افتادن گوشی در چاه دستشویی است.

افتادن موبایل در چاه توالت و در آوردن با دست
اولین و ساده ترین راه هنگام افتادن گوشی در توالت، در آوردن آن با دست است.

2_ در آوردن گوشی با انبر فاضلاب

در مواقعی که با افتادن گوشی در چاه دستشویی مواجه می شوید و می بینید که موبایلتان در ارتفاع زیادی افتاده و دیده نمی شود بهترین راه استفاده از انبر فاضلاب یا گیره فاضلاب است.

با استفاده از انبر فاضلاب می توانید به راحتی موبایل خود را در زمانی که دستتان به آن نمی رسد، بیرون آورید.

افتادن موبایل در چاه توالت و استفاده از انبر فاضلابی
استفاده از انبر فاضلابی هنگام افتادن گوشی در توالت روش مناسبی است البته زمانی که موبایل را نتوان با دست بیرون آورد

3_ کمک از لوله بازکن پیروزی تهران در برچسب

گاهی نه با دست و نه با انبر فاضلاب نمی توان گوشی افتاده در توالت را در آورد. در اینجا نیاز به برخی تجهیزات است که تنها با کمک یک لوله بازکن می توان آن را حل کرد. مشکل افتادن گوشی در چاه دستشویی چنانچه فوری حل نشود، باید از یک لوله بازکن ماهر مثل لوله بازکن پیروزی کمک بگیرید.

متخصصین لوله بازکنی پیروزی تهران به صورت تضمینی این مشکل را حل می کنند. برای تماس فوری با آنها در برچسب کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.


مشاهده جزئیات تماس با متخصصین لوله بازکنی در پیروزی تنها با کلیک روی دکمه:


رعایت 4 نکته هنگام افتادن گوشی در چاه دستشویی و بعد آن

  • هنگامی افتادن گوشی در توالت، آب را باز نکنید و سیخونک نکنید تا به ته چاه نرود.
  • بعد از افتادن گوشی در چاه دستشویی، اگر مشاهده می کنید که هنوز روشن است آن را خاموش کنید و باطری و سیم کارت آن را درآورده و موبایل را در زیر آفتاب یا با سشوار خشک کنید تا زمانی که مطمئن شوید که تمام قطعات آن خشک شده است.
  • اگر موبایل شما از نوع ضد آب است آن را زیر شیر بشویید و گرنه بعد از خشک شدن بهترین راه برای ضد عفونی کردن آن استفاده از پد الکلی است.
  • اگر تلفن همراه شما ابعاد کوچکی دارد و در زمان افتادن گوشی اپل در توالت در ته سیفون گیر کرده حتما با لوله بازکن کار بلد و ماهر تماس بگیرید چرا که ابتدا باید موبایل را از ته سیفون بلند کنند و بعد اقدام به در آوردن آن کنند واین کاری است که افراد مبتدی شاید نتوانند به سادگی آن را انجام دهند و ممکن است به لوله های فاضلاب آسیب بزنند.

دلایل در نیامدن گوشی از چاه توالت

شاید برایتان پیش آمده است با تلاش ها و کمک از متخصصین لوله بازکن گوشی از چاه در نیامده است. از جمله دلایلی که باعث این اتفاق می شود در لیست زیر ذکر شده است:

  • وجود 2 سیفون که معمولا به علت بازسازی جا به جایی رخ داده است.
  • گذشتن مدت زمان افتادن گوشی در چاه دستشویی و اقدام به در آوردن آن به فاصله چند روز
  • لوله مستقیم به فاضلاب متصل باشد و شتر گلو یا سیفون نداشته باشد.
  • اقدامات غیر حرفه ای برای در آوردن گوشی مانند سیخ زدن آن با میله و…

جمع بندی

از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم. اگر با روش های گفته شده موفق نشدید مشکل افتادن گوشی در توالت را برطرف کنید، تکنسین های برچسب در سراسر تهران همواره در رفع مشکل تان به شما کمک خواهند کرد؛ همچنین می توانید روی لینک علت گرفتگی لوله فاضلاب کلیک کرده و پس از آشنایی با سایر دلایل گرفتگی لوله و چاه فاضلاب اقدام به برطرف کردن آنها نمایید.

سوالات متداول از افتادن گوشی در چاه دستشویی

آیا در آوردن گوشی از چاه دستشویی با دست، کار درستی است؟

✅ اگر موبایل شما در چاه توالت افتاده و دیده می شود، بله؛ بهترین راه این است که با استفاده از دستکش و بعد از داخل کردن دست در چاه موبایل خود را از داخل لوله فاضلاب توالت خارج کنید.

اولین اقدام در زمان افتادن گوشی در توالت چیست؟

✅ در این زمان اولین کاری که باید انجام دهید این است که از ریختن آب در توالت و استفاده از توالت خودداری کنید.

بهترین راه حل برای بیرون آوردن موبایل از چاه دستشویی یا دیگر اشیاء چیست؟

✅ متخصصان لوله بازکنی سایت برچسب، خدمات بیرون آوردن اشیاء از چاه را با استفاده از پیشرفته ترین و بروز ترین تجهیزات انجام می دهند. کافیست نام منطقه خود در تهران را جست و جو کنید، سپس با شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن به خود، تماس بگیرید.

4.4/5 - (11 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: