توالت فرنگی طبی چیست و چه تفاوتی با توالت فرنگی معمولی دارد؟

توالت فرنگی طبی دارای خروجی بزرگتر

توالت فرنگی طبی را پزشکان توصیه می کنند! استفاده از توالت های ایرانی یا تخت در دراز مدت باعث ایجاد درد و ناراحتی در ناحیه زانو کمر و مچ پا می شود، از طرفی استفاده از توالت فرنگی به دلیل خالی نشدن کامل روده ها موجب بیماریهای گوارشی مانند همورئید(بواسیر) و دیگر بیماریهای گوارشی می شود. پس تنها راه حل استفاده از دستشویی فرنگی طبی است.

در این مقاله از سایت برچسب می خواهیم شما عزیزان را با توالت فرنگی طبی آشنا کنیم و از ویژگی ها و مزایای آن بگوییم.

توالت فرنگی طبی چیست؟

توالت فرنگی طبی، با کمی تغییر فیزیکی که در طراحی خود دارد توانسته است به محصولی تبدیل شود که دیگر نه مشکلات توالت های ایرانی و نه مشکلات توالت فرنگی را به همراه داشته باشد.
توالت طبی فرنگی هر چند که هنوز در میان مردم مرسوم نشده است اما به مرور زمان می تواند با قابلیت هایی که دارد کامل تر شده و جای خود را در میان خانواده های ایرانی باز کند. همانطور که استفاده از توالت های فرنگی در ابتدا زیاد مرسوم نبود و امروزه به وسیله ای عادی برای مردم تبدیل شده است.

توالت فرنگی طبی و معمولی
توالت فرنگی طبی هم همانند توالت فرنگی معمولی، می تواند محبوبیت خوبی در میان مردم برای خود کسب کند.

شما همراهان عزیز سایت برچسب می توانید هم از مقالات آموزشی لوله بازکنی استفاده کنید و هم اینکه اگر در تهران هستید، ما می توانیم بهترین لوله بازکن ها و ارزانترین خدمات لوله بازکنی را دریافت نمایید. لوله بازکنی اسلامشهر و دیگر محدوده ها در برچسب نزدیک ترین لوله بازکن به شما را معرفی می کنند تا با یک تماس آنها را به کار دعوت کنید.

مشخصات سنگ دستشویی فرنگی طبی

توالت فرنگی طبی بر روی بدنه خود کمی قوس دارد و از سیستم تخلیه بروز که اصطلاحا به واتر جت معروف است استفاده می کند.
مهندسین ما توانسته اند نمونه توالت های فرنگی طبی را در ایران تولید کنند که کیفیت فوق العاده دارند. توالت فرنگی طبی مروارید مدل سیلویا یکی از آنهاست که دست کمی از نمونه های خارجی ندارد.

توالت فرنگی طبی مروارید تولید ایران است
شرکت مروارید با تولید سنگ توالت فرنگی طبی به نام سیلویا، محصولی مطمئن و با کیفیت تولید کرده است.

توالت های طبی فرنگی ایرانی در هر بار استفاده از هشت لیتر آب استفاده می کند که در مدل های بروز شد میزان حجم آب مصرفی آن کمتر هم شده است.
استفاده از بیده یا همان خودشور در توالت فرنگی طبی یکی دیگر از مزایایی است که این توالت ها دارند. و برای آشنایی با بیده یا خودشور توالت فرنگی کافی است به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و مقاله آشنایی با خودشور یا بیده توالت فرنگی را مطالعه نمایید.

تفاوت توالت فرنگی طبی و ساده

اولین تفاوتی که در توالت طبی و ساده به چشم می خورد، شکل متفاوت سنگ توالت فرنگی طبی است که انحنای خاصی در محل نشیمن گاه خود دارد. همین قوس و انحنا در این محل باعث می شود وضعیت نشستن فرد مانند توالت ایرانی شود و روده ها در مسیر مستقیم برای دفع قرار بگیرند.

از دیگر تفاوت های توالت طبی فرنگی و ساده این است که در دستشویی فرنگی طبی معمولا آکس تخلیه بزرگتر می باشد. در نمونه ایرانی این توالت ها، مثل توالت فرنگی طبی مروارید، از آکس تخلیه 23 سانتی متری استفاده شده، که باعث می شود گرفتگی در آنها کمتر شود.

توالت فرنگی طبی دارای خروجی بزرگتر
توالت فرنگی طبی از آکس بزرگتری برخودار است.

توالت های طبی به دلیل داشتن آکس یا خروجی بزرگتر کمتر دچار گرفتگی می شوند ولی اگر بازهم دچار گرفتگی شدند، فنر زدن آنها آسان تر می باشد. در مواقع گرفتگی توالت فرنگی منزلتان اگر در تهران هستید بهترین راه مراجعه به لوله بازکنی برچسب می باشد، این سایت در سراسر تهران خدمات لوله بازکنی ارائه می دهد. مانند خدمات لوله بازکنی جنوب تهران و یا خدمات لوله بازکنی در ستارخان و یا هر منطقه ای که شما در آن هستید.

شما با استفاده از توالت فرنگی طبی هر چند که هزینه ی بیشتری را از جیب خرج می کنید ولی در مقابل سلامتی بدن خود که امر مهمی است را حفظ می کنید که این خود از مهترین ویژگی های این نوع از توالت ها می باشد.

پرسشهای متداول کاربران از توالت فرنگی طبی خارجی و ایرانی

توالت فرنگی خودشور طبی چیست؟

✅ توالت فرنگی طبی با کمی تغییر در طراحی توانسته است هم مزایای دستشویی ایرانی و هم مزایای توالت فرنگی را داشته باشد. تصاویر توالت فرنگی طبی را در این مقاله از سایت برچسب می توانید مشاهده نمایید.

تفاوت توالت فرنگی طبی خارجی و ساده کدام است؟

✅ اولین تفاوتی که در توالت طبی و ساده به چشم می خورد، شکل متفاوت سنگ توالت فرنگی طبی است که انحنای خاصی در محل نشیمن گاه خود دارد. با کلیک روی لینک این مقاله می توانید توالت فرنگی طبی بیشتر آشنا شوید.

مزایای توالت فرنگی طبی چیست؟

✅ مزایای توالت فرنگی طبی به این صورت است که هم مزیت های دستشویی ایرانی و هم توالت فرنگی را دارد. با کلیک روی لینک این مقاله می توانید به طور کامل با مزایای توالت فرنگی طبی آشنا شوید.

4.4/5 - (8 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: