فلاش تانک توکار چیست؟ مزایا و معایب، انواع سیفون توکار

فلاش تانک توکار برای استفاده بهینه از فضای منزل

امروزه با پیشرفت علم و پیشرفت مدل های خانه سازی شاید برای شما شنیدن نام فلاش تانک توکار عجیب نباشد، چرا که تکنولوژی چنان سرعتی در پیشرفت به خود گرفته که روز به روز اخبار جدید در مورد اختراع محصولاتی جالب و خلاقانه به گوشمان می‌رسد، با این حال شاید تصوری از فلاش تانک های توکار داشته باشیم ولی ممکن است از نحوه کار و مزایا و معایب فلاش تانک توکار اطلاعات درستی نداشته باشیم و ما در این مقاله سعی داریم که شما را بیشتر با آن آشنا کنیم.

کلیپ آموزشی آشنایی با مزایا و معایب فلاش تانک توکار 🎥

در ویدئوی کوتاه زیر، نکاتی درباره ویژگی های ومزایا و معایب فلاش تانک توکار بیان شده است پیشنهاد می کنیم که قبل از خواندن مقاله آن را مشاهده کنید.

فلاش تانک توکار چیست؟

با نگاهی به اطرافمان می‌بینم که روز به روز متراژ ساختمان ها کوچک تر می‌شود و انسان خود را با زندگی آپارتمان نشینی بیشتر وفق می‌دهد، یکی از مسائل مهم در زندگی آپارتمان نشینی استفاده درست و بهینه از محیط ساختمان مخصوصا در ساختمان هایی که دارای متراژ کمتری هستند.

لذا برای استفاده بهینه از فضای سرویس های بهداشتی در آپارتمان ها و منازل کوچک از فلاش تانک توکار استفاده می‌شود .
فلاش تانک تو کار به این صورت است که شما دیگر مخزن فلاش تانک و لوله های آن را در فضای سرویس بهداشتی مشاهده نمی‌کنید و تنها چیزی که قابل رویت می‌باشد دکمه های فلاش تانک است که کار تخلیه را انجام می دهد.
البته باید قابل ذکر باشد که در ادامه این مقاله می خواهیم معایب فلاش تانک توکار و مزایای آن را بررسی کنیم که شما را به نتیجه بهتری در انتخاب این این نوع فلاش تانک می رساند.

فلاش تانک توکار همگی از نوع فلاش تانک دو زمانه هستند که اگر می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید فقط کافی است که به مقاله مربوط به فلاش تانک دو زمانه در سایت برچسب مراجعه کنید تا با فلاش تانک دو زمانه و نحوه کار با آنها بیشتر آشنا شوید هم چنین دیگر مقاله های مربوط به فلاش تانک مثل نصب فلاش تانکهای توکار و روکار را هم می توانید به صورت رایگان مطالعه نمایید.

فلاش تانک توکار برای استفاده بهینه از فضای منزل
در منازلی که کوچکتر هستند، می توانیم از فلاش تانک توکار استفاده نماییم.

نحوه کار فلاش تانک تو کار

شاید به ذهن برسد که فلاش تانک توکار به علت اینکه تو کار هستند و دیده نمی شوند، نحوه کارشان هم متفاوت باشد ولی این مطلب صحت ندارد و حقیقت این است که نحوه کار فلاش تانک توکار با فلاش تانک های معمولی تفاوتی ندارد و تنها فرقی که دارند این است که شما در این نوع فلاش تانک ها می‌توانید دکمه تخلیه را در جاهای مختلفی تعبیه کنید در حالی که در فلاش تانک های معمولی دکمه حتما باید روی فلاش تانک باشد.
با داشتن این قابلیت فلاش تانک توکار شاید مقداری کارایی آن محدود شود ولی باید دانست که این جزو معایب فلاش تانک توکار به شمار نمی آید.

و شاید جالب تر هم باشد که فلاش تانک های تو کار هم در توالتهای ایرانی به کار برده می‌شوند و هم برای توالتهای فرنگی و نحوه کارشان در هر دو مدل با مدل روکارشان یکی می‌باشد؛ و مزایا و معایب فلاش تانک توکار در هر دو مدل تقریبا یکسان است.

اگر شما از فلاش تانک توکار استفاده می‌کنید و در منزل مشکل گرفتگی لوله داشتید و در شهر تهران سکونت دارید می‌توانیم این مژده را به شما بدهیم که به طور خیلی ساده می‌توانید با سرویس لوله بازکنی ارزان ما در مناطق مختلف تهران مثل سرویس لوله بازکنی در جنوب تهران و دیگر مناطق تهران تماس بگیرد تا در حد نیم ساعت این لوله بازکن ها خودشان را به شما برسانند و مشکل شما را بر طرف کنند.


مشاهده جزئیات تماس با نزدیکترین چاه بازکنی جنوب تهران تنها با کلیک روی دکمه:


فلاش تانک توکار هم در توالت ایرانی و فرنگی به کار میرود
فلاش تانک توکار را میتوان هم در سرویس های بهداشتی فرنگی و هم در سرویس های بهداشتی ایرانی یا تخت به کار برد.

انواع فلاش تانک توکار توالت ایرانی و فرنگی

انتخاب نوع فلاش تانک ارتباط مستقیمی با نوع توالت شما دارد، که در ادامه انواع سیفون توالت توکار معرفی شده است که شما می توانید با توجه به نوع توالت و فضای موجود یکی از آنها را خریداری و استفاده نمایید:

  • سیفون توکار توالت ایرانی یا زمینی: همانطور که از نامش مشخص است می توان برای سیفون توکار توالت ایرانی استفاده کرد.
  • فلاش تانک نیم فریم: این نوع فلاش تانک توکار بهترین نوع برای استفاده در دیوارهای کاذب است که دارای یک فریم نیمه می باشد و مخزن در آن قرار دارد.
  • فلاش تانک تک پایه: فلاش تانک های تک پایه دارای یک فریم کامل و با یک لایه پایه که مخزن را بین خود و درون دیوار نگه می دارند. بهترین نوع برای کنار توالت های دیواری است.
  • فلاش تانک توکار دو پایه: این نوع سیفون همانند فلاش تانک تک پایه است با این تفاوت که دارای دو پایه می باشد و بهترین گزینه برای استفاده در کنار وال هنگ است.
  • فلاش تانک تو کار دابل استراکچر: این نوع فلاش تانک از بهترین و مقاوم ترین انواع فلاش تانک توکار است که دارای دو فریم و دو پایه می باشد و بهترین گزینه برای استفاده در کنار وال هنگ ها است.

مزایا و معایب فلش تانک توکار

طبیعتا هر محصولی که تولید می‌شود معایب و مزایایی دارد و این ما هستیم که با توجه این مزایا و معایب و هم چنین سنجیدن فاکتورهای دیگر و نوع نیازمان، محصولی را انتخاب می‌کنیم و یا اینکه از خرید آن صرف نظر می کنیم.

یکی از دلایل گرفتگی چاه توالت استفاده نکردن از فلاش تانک و آب است. اگر در این مرحله دچار مشکل شده اید و لوله توالت شما دچار گرفتگی شده است می توانید از متخصصین لوله بازکنی تهران در برچسب استفاده کنید. شما می توانید در هر جای تهران هستید با نزدیکترین لوله بازکن به منطقه خود ارتباط بگیرید. به طور مثال اگر در محدوده غرب تهران می باشید برای تماس با لوله بازکن غرب تهران کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید.


تماس مستقیم با نزدیکترین چاه بازکنی غرب تهران:


حال در ادامه به بررسی مزایا و معایب فلاش تانک توکار می‌پردازیم تا بتوانید انتخاب ساده تری داشته باشید.

مزایای فلاش تانک توکار

  • استفاده بهینه از فضای سرویس بهداشتی: مزیت اصلی فلاش تانک توکار همین بهره وری از فضای سرویس بهداشتی در مکان های کوچک می باشد که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
  • سر و صدای کمتر: این نوع سیفونها به علت اینکه تو کار هستند و هم چنین سیستمی که دارند صدای کمتری را تولید می‌کنند.
  • زیبایی بصری بیشتر در فضای سرویس بهداشتی منازل
  • رعایت بهداشت بیشتر: فلاش تانک توکار به علت اینکه با فضای سرویس بهداشتی ارتباط مستقیمی ندارد بهداشتی تر از دیگر فلاش تانک ها می باشند.

سایت برچسب با ارائه خدمات لوله بازکنی شمال تهران، شرق، غرب و دیگر نقاط آن بصورت فوری و شبانه روزی، شما را در زمینه مشکلات توالت ها و فلاش تانک ها به بهترین شکل راهنمایی می کند. نگران قیمت لوله بازکنی تهران در برچسب نباشید، لوله بازکن های سایت برچسب افراد منصفی هستند.

معایب فلاش تانک توکار

  • هزینه تعمیر بالا و زمان بر بودن تعمیر: فلاش تانک توکار هنگام خرابی به علت اینکه سیستم خاص خود را دارد و هم چنین تو کار تو بودن آن و نداشتن فضای کافی برای تعمیر و یا تعویض آن هزینه بیشتری را هم در تعمیر خود به همراه دارد که خود می تواند برای افراد جزو معایب فلاش تانک توکار به شمار رود.
تعمیر فلاش تانک توکار
تعمیر فلاش تانک توکار با توجه به مکان نصب و نداشتن فضای کافی و داشتن سیستم مختص به خود هزینه بیشتری را در بر دارد.
  • احتمال نشتی آب به دیوار های مجاور ایجاد خرابی بیشتر در هنگام نشست آب: در فلاش تانک توکار چون قابل رویت لوله ها و تانکر را نداریم لذا اگر لوله ها ی آن دچار نشتی بشود و متوجه نشویم می‌تواند به دیوار های مجاور رطوبت سرایت کند و به آنها خساراتی را وارد کند.
  • در دسترس نبودن هنگام بروز مشکلات: همین امر باعث می‌شود که هنگام تعمیر و نشست آب کنترل آن ها سخت باشد به طوری که در برخی موارد مجبور به خراب کردن بخشی از دیوار شویم.

در کل می توان گفت اگر از آن دسته از افرادی هستید که زیبایی برای شما مهم است و نسبت به مشکلات و معایب فلاش تانک توکار اهمیتی نمیدهید در این صورت فلاش تانک توکار برای شما انتخاب مناسبی است، ولی اگر هزینه نصب فلاش تانک، تعمیر و نگه داری و دیگر مسائل و معایب فلاش تانک توکار برای شما اهمیت دارد دیگر در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم که از فلاش تانکهای معمولی یا روکار با ظاهری زیبا استفاده کنید.

نکته! البته باید به این نکته هم اشاره کرد که امروزه با پیشرفت تکنولژی معایب فلاش تانک توکار کم کم برطرف شده و دسترسی برای تعمیر آن ساده تر شده بطول مثال میتوان از پشت کلید آن به یکسری تعمیران آن پرداخت.

سوالات متداول

فلاش تانک توکار چه مزایایی دارد؟

استفاده بهینه از فضای سرویس بهداشتی، سر و صدای کمتر، بهداشتی تر و… .

فلاش تانک توکار چه معایبی دارد؟

هزینه بیشتری را در زمان تعمیر به همراه دارد و احتمال نشتی آب به دیوار های مجاور و ایجاد خرابی بیشتر هم ممکن است.

در صورت نشتی آب فلاش تانک های توکار چه باید بکنیم؟

باید به لوله بازکنی ماهر که در زمینه نشت یابی لوله تخصص دارند تماس بگیرید و برای این کار اگر در تهران هستید می‌توانید تنها با یک کلیک در سایت برچسب از سرویس های لوله بازکنی شبانه روزی، فوری و ارزان ما استفاده کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: