آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی موتوژن (ارابه ای) + ویدئو

لوله بازکن ارابه ای و آموزش کار با آن

دستگاه لوله بازکنی موتوژن یا ارابه ای با قدرت بالای خود، توانایی رفع هرگونه گرفتگی را دارد. بسیاری از شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه برای آسان تر شدن و سرعت بخشیدن به کار خود، استفاده می کنند. به عقیده ی آنها، این دستگاه می تواند کارشان را ضمانت کند تا در بازه زمانی بلند مدتی گرفتگی مجدد لوله ها اتفاق نیوفتد.

به این ترتیب شرکت های خدمات فنی و لوله بازکن ها برای افزایش کیفیت کار خود می توانند از این دستگاه استفاده کنند. تیم لوله بازکنی برچسب نیز با استفاده از این دستگاه رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را با ضمانت 100% انجام می دهد. 

دستگاه لوله بازکنی موتوژن چیست؟

در طراحی دستگاه لوله باز کنی ارابه ای نوعی الکترو فنر چاه بازکن به کار برده شده که ژنراتور لوله بازکنی ارابه ای را به یکی از بهترین ژنراتورها با کاربردهای گسترده تر تبدیل کرده است. در همین راستا بسیاری از لوله بازکن ها برای رفع گرفتگی های شدید از این دستگاه استفاده می کنند.

در برچسب افرادی که جهت رفع گرفتگی های لوله و چاه فاضلاب خدمات ارائه می دهند، از مهارت بالایی در استفاده از این دستگاه برخوردارند. در محدوده پیروزی تهران لوله بازکن ها با برخورداری از دستگاه لوله بازکنی موتوژن آماده رفع گرفتگی های سخت به صورت تضمینی می باشند.


تماس مستقیم با لوله بازکن پیروزی تهران برای رفع انواع گرفتگی های لوله و چاه فاضلاب


اگر در محدوده پیروزی تهران ساکن هستید و نیاز فوری به لوله بازکن در پیروزی دارید، کافیست روی دکمه بالا کلیک کنید و با تماس مستقیم با متخصصین لوله بازکنی پیروزی تهران مشکل خود را حل کنید.

شناختی کامل از دستگاه لوله باز کن موتوژن (ارابه ای)

موتور گرداننده ی دستگاه لوله بازکنی ارابه ای، وظیفه دوران فنر را به عهده دارد. کلید های چپ گرد و راست گرد برای رفع گرفتگی ها، شل کردن گرفتگی ها و عملکرد بهتر دستگاه بر روی الکتروموتور ها قرار داده شده اند.

در حین آموزش کار با دستگاه لوله باز کن ارابه ای اول باید از راست گرد و چپ گرد بودن کلید های آن مطمئن شد.

معرفی دستگاه لوله بازکنی ارابه ای
آشنایی با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

آموزش لوله بازکنی با دستگاه ارابه ای

اولین نکته در آموزش لوله بازکنی با دستگاه موتوژن این است که فنر چاه بازکن به دلیل برخورداری از انعطاف پذیری بالا، این قابلیت را دارد که از هر پیچ و خم داخل لوله به سادگی عبور کنند؛ اما بهتر است سر فنر مخصوص به فنر دستگاه را نیز متصل کنید. راجع به سر فنرهای لوله بازکنی و آشنای بیشتر با انواع آن ها می توانید اینجا کلیک کنید.

1_ فنر چاه باز کن باید به الکترو موتور متصل شده باشد تا همزمان با روشن شدن موتور، فنر به دوران درآید.

2_ برای آموزش کار با دستگاه لوله بازکن موتوژن، ابتدا آن را روشن کرده و فنر دوار را با دست، به سمت داخل لوله حرکت دهید تا فنر چاه باز کن  از جای خود خارج نشود.

3_ به همین ترتیب اهرم گرداننده فنر را فشار دهید تا فنر شروع به حرکت کند. زمانی که فنر چاه باز کن شروع به گردش می کند، بعد از مدتی فنر گرفتگی های لوله را باز می کند. لازم به ذکر است محل هایی از لوله که گرفتگی رخ داده باید پیدا شوند و در آن محل ها فشار بیشتری وارد شود.

4_ توجه داشته باشید که در حین آموزش کار با دستگاه لوله بازکن هرگز فشار بیش از حد به روی فنر وارد نشود؛ چرا که ممکن است حتی فنر داخل لوله بشکند.

5_ برای عملکرد بهتر دستگاه لوله بازکنی موتوژن از یک شلنگ متصل به شیر آب در درون مجرای فاضلاب استفاده کنید و همزمان با گردش فنر، شیر آب را باز کنید.

6_ پس از باز کردن شیر آب، عمل لایروبی و تراشیدن جرم های دیواره ی لوله بوسیله فنر چاه باز کن به راحتی انجام خواهد شد و همچنین آب خروجی از شلنگ کار شست و شوی لوله ها و انتقال جرم ها به داخل چاه را انجام می دهد.

نحوه کار با دستگاه لوله باز کنی ارابه ای
دستگاه لوله بازکنی ارابه ای چگونه کار می کند؟

از نکات مهمی که درخصوص استفاده از این دستگاه باید رعایت شود، سرویس دستگاه بصورت دوره ای و منظم می باشد.

نکات ایمنی در هنگام کار با دستگاه فاضلاب بازکن موتوژن

اولویت آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی موتوژن رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از حوادث می باشد. عدم رعایت این نکات در هنگام کار باعث بروز مشکلاتی می شود که سرعت کار را پایین می آورد.
توجه شود:

  • قبل از شروع کار و آموزش کار با دستگاه فاضلاب بازکن ارابه ای حتما دستکش چرمی پوشیده شود تا دست ها آسیب نبینند.
  • قبل از روشن کردن موتور از تجهیزات ایمنی استفاده شود.
  • همیشه از دور موتور پایین دستگاه استفاده کنید یا ترجیحا آن را متناسب با نوع گرفتگی و نوع لوله تنظیم کنید (سرعت بالا باعث پیچ خوردن فنر و برخورد آن با افراد می شود).

انواع کاربرد های دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

از جمله عواملی که باعث شده اند این دستگاه حائز اهمیت باشد، کاربردهای گسترده ی آن می باشد. این کاربرد ها شامل موارد زیر می باشد:

  • رفع انسداد لوله فاضلاب حمام
  • سینک روشویی و ظرفشویی
  • توالت ها
  • چاه پارکینگ ها و حیاط ها
  • دیگر گرفتگی های شدید و بسیار سخت.
دستگاه فاضلاب باز کن ارابه ای
رفع گرفتگی های سخت فاضلاب، سینک، حمام، توالت و… با دستگاه ارابه ای

لازم به ذکر است که در تمامی فروشگاه های تجهیزات لوله بازکنی یا ابزار فروش ها، دستگاه لوله بازکنی موتوژن وجود دارد و می توانید خریداری کنید.

همچنین می توانید از خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد سایت برچسب که با نیرو های متخصص و با سابقه خود، 24 ساعته و بدون وقفه آماده ارائه خدمات می باشد، برای رفع مشکل گرفتگی لوله ها استفاده کنید. این افراد با استفاده از دستگاه های لوله بازکنی، مشکل شما را برطرف خواهند کرد.


دسترسی به شماره نزدیک ترین چاه بازکن سعادت آباد تهران در برچسب


البته قبل از تهیه هر نوع دستگاه لوله بازکنی به یاد داشته باشید که حتما آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی را یاد بگیرید و بعد با آن دستگاه مشغول به کار شوید؛ چرا که هر کاری ریزه کاری های خودش را دارد و کار لوله بازکنی هم به گونه ای است که اگر خرابی در حین کار صورت پذیرد مثل شکستن لوله یا توالت فرنگی و… هزینه زیادی را متحمل فرد می کند.

سوالات متداول

لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکن ارابه ای بهتر است یا با روش های خانگی؟

✅ دستگاه های لوله بازکنی می تواند ضمانت کند تا در بازه زمانی بلند مدتی گرفتگی مجدد لوله ها اتفاق نیوفتد. روش های خانگی بیشتر برای گرفتگی های سطحی اثرگذار هستند؛ گرفتگی های سخت و شدید لوله های فاضلاب شهری یا منازل بهتر است بهتر است با دستگاه لوله بازکنی باز شوند.

دستگاه لوله بازکنی موتوژن در رفع چه نوع گرفتگی هایی موثر است؟

✅ رفع انسداد لوله فاضلاب حمام، سینک روشویی و ظرفشویی، توالت و توالت فرنگی، چاه پارکینگ ها و حیاط ها و دیگر گرفتگی های شدید و بسیار سخت در انواع لوله های فاضلاب.

قیمت لوله بازکنی با دستگاه های لوله بازکنی موتوژن چقدر است؟

✅ با توجه به نوع گرفتگی، نوع دستگاه مورد استفاده، فنر و طول آن و بسیاری از عوامل تاثیر گذار، قیمت ها متفاوت می باشند؛ اما سرویس لوله بازکنی برچسب ضمانت می کند که با به صرفه ترین قیمت، با کیفیت ترین خدمات را ارئه میدهد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: