روش های باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین + ویدئو

باز کردن لوله با جوش شیرین

باز كردن لوله با جوش شیرین و سرکه یا نمک از روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منزل است که اکثر بانوان خانه دار تا به حال حداقل یک بار آن را امتحان کرده اند.

شما می توانید عمل باز كردن لوله با جوش شیرین را خودتان انجام دهید. این ماده خاصیت اسیدی داشته و باعث حل شدن مواد داخل لوله می شود. در این مطلب روش بازکردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و نکات ایمنی در زمان استفاده از آن را به شما آموزش خواهیم داد.

همه چیز درباره بازکردن لوله با جوش شیرین

به طور کلی با استفاده از محلول های ساخته شده با ترکیب جوش شیرین، بسیاری از گرفتگی چاه ها در منزل قابلیت برطرف شدن دارند. اگر گرفتگی در منزل شما به میزانی باشد که باز كردن لوله با جوش شیرین قادر نباشد آن را رفع کند، سایت برچسب (لوله بازکنی شبانه روزی در تهران) با معرفی لوله بازکن های فعال در این حوزه، خدمات خود را به شما ارائه می کند.

این ماده که در بسیاری از خانه ها یافت می شود، یکی از قوی ترین لوله بازکن های خانگی است. روش باز كردن لوله فاضلاب با جوش شيرين از راهکارهایی است که برای گرفتگی هایی مثل گرفتگی لوله ظرفشویی بسیار نتیجه می دهد. شما می توانید با استفاده از این ماده، خودتان لوله بازکن شوید!

از جمله علت های رایج گرفتگی لوله فاضلاب می توان به ریخته شدن پسماند مواد غذایی، چربی ها و روغن، مو و… به داخل چاه اشاره نمود. این مواد به مرور زمان باعث گرفتگی لوله می شوند.

شاید برای باز كردن لوله با جوش شیرین خوب باشد با ترکیب خود جوش شیرین ابتدا آشنا شویم. جوش شیرین همان بیکربنات سدیم است که پودری قلیایی با کمی خاصیت اسیدی محسوب شده و به خوبی می تواند چربی ها را در خود حل کند، به همین دلیل است که می تواند روش مناسبی برای لوله بازکنی باشد.

باز كردن لوله فاضلاب با جوش شیرین
باز كردن لوله با جوش شيرين

جالب است بدانید که جوش شیرین کاربردهای دیگری هم دارد و می توان از آن برای تمیز کردن ماشین لباسشویی و از بین بردن بوی بد آن استفاده کرد. حتی استفاده های خوراکی این ماده قلیایی در کیک ها و نان ها به عنوان حجم دهنده هم اتفاق می افتد.

نکات ایمنی قبل از باز كردن لوله با جوش شيرين

قبل از این که کار خود را برای باز كردن لوله فاضلاب با جوش شيرين شروع کنید، باید نکات ایمنی لازم را دانسته و حتما به آن ها عمل کنید. این کار هم باعث ایمن بودن شما و هم باعث بالا رفتن سرعت باز كردن لوله فاضلاب با جوش شیرین می شود:

  1. در صورتی که اقدام به باز کردن لوله با محلول لوله بازکن کرده اید، به هیچ وجه بعد از آن روش باز كردن لوله با جوش شیرین و سرکه یا نمک را استفاده نکنید؛
  2. در صورت استفاده از روش بازکردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و سرکه، نباید این دو ماده را بیش از حد با هم ترکیب کنید؛ زیرا ترکیب دو ماده قلیایی و پایه با هم موجب انتشار گاز خواهد شد؛
  3. حداکثر دو بار مجاز هستید که از باز كردن لوله فاضلاب با جوش شيرين استفاده نمایید. اگر بعد از بار دوم نتیجه دلخواه حاصل نشد، نباید دوباره این روش را امتحان کنید زیرا باعث تشدید گاز های فاضلابی می شود. در صورتی که بعد از بار دوم به وسیله روش باز كردن لوله فاضلاب با جوش شيرين انسداد برطرف نشد، نگران نباشد! از طریق سایت برچسب و با جست و جوی محدوده مورد نظر خود در تهران، می توانید مشکل خود را به طور کامل برطرف نمایید.

محدوده جنوب تهران از جمله مناطقی هست که سایت برچسب با ماهرترین تکنسین های لوله بازکنی در جنوب تهران همکاری دارند و این خدمات را 24 ساعته و تضمینی ارائه می دهد. تیم رضایت سنجی برچسب نیز شما را تا پایان ارائه خدمات مورد نظر تنها نمی گذارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.


جزئیات تماس فوری و مستقیم با چاه بازکنی جنوب تهران تنها با کلیک روی دکمه:


نحوه باز كردن لوله فاضلاب با جوش شیرین

ریختن جوش شیرین در چاه فاضلاب، یک روش خانگی رایج برای باز کردن لوله می باشد و مخصوصا در رفع گرفتگی سینک و از بین بردن بوی بد آشپزخانه کاربرد دارد. برای تاثیرگذاری بیشتر باید جوش شیرین را با برخی مواد ترکیب کنید که در ادامه ترکیبات روش باز كردن لوله فاضلاب با جوش شیرین را بیان کردیم.

بازکردن لوله با جوش شیرین و سرکه

بهتر است در روش لوله بازکنی با جوش شیرین، از سرکه نیز استفاده نمایید. سرکه یک ماده اسیدی رقیق است که ترکیب آن با جوش شیرین، واکنشی را ایجاد می کند که باعث می شود چربی ها را در خود حل کند.

در ویدئوی زیر می توانید نحوه باز كردن سينك ظرفشويي با جوش شیرین و سرکه را مشاهده کنید و یا در ادامه مطلب را مطالعه کنید.

پیش از شروع کار دقت کنید که داخل لوله و سینک، خالی از آب باشد؛ در غیر این صورت عمل لوله بازکنی موفقیت آمیز پیش نخواهد رفت.
نحوه باز كردن لوله با جوش شیرین و سرکه به این صورت است که ابتدا یک فنجان از هر دو ماده را با هم ترکیب کرده، سپس آن ها را داخل لوله فاضلاب بریزید و مدتی صبر کنید تا این محلول کاملا در گرفتگی ها نفوذ کند (هر چقدر مدت زمان بیشتری صبر کنید، مثلا صبح تا شب، تاثیر شویندگی و نفوذ محلول بیشتر خواهد شد). بعد از اینکه محلول به خوبی در عمق گرفتگی ها نفوذ کرد، آب جوش را به آرامی داخل سینک و لوله ریخته تا گرفتگی ها کاملا از بین بروند.

باز کردن سینک با جوش شیرین و سرکه همواره بهترین راه چاره برای رفع این مشکل بوده است. برای نتیجه بهتر این عمل را شب انجام دهید و بگذارید تا صبح بماند.

رفع گرفتگی لوله با سرکه و جوش شیرین
باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و سرکه روش موثر در لوله بازکنی است.

یکی دیگر از راه های ساده برای بازکردن لوله مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب است. لوله بازکنی برچسب با ارزانترین و بهترین کیفیت در سراسر تهران خدمات ارائه می دهد. فقط کافی است که به سایت ما مراجعه نمایید و نام محل زندگی خود را در تهران جستجود کنید تا نزدیکترین لوله بازکن به خود را تنها با یک تماس به کار دعوت کنید.

چگونگی لوله بازکنی با جوش شیرین و نمک

در صورتی که باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و سرکه اثر گذار نبود، می توانید از روش باز كردن لوله فاضلاب با جوش شيرين و نمک، که  یکی دیگر از روش های پر کاربرد خانگی در باز کردن لوله است، استفاده کنید.

برای باز كردن لوله فاضلاب با جوش شيرين و نمک، ابتدا یک فنجان جوش شیرین را داخل لوله فاضلاب بریزید، سپس مقدار نصف فنجان نمک را به جوش شیرین اضافه کنید. در این روش مانند روش بازکردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و سرکه ، بهتر است مدت زمان زیادی صبر کنید (شب تا صبح). پس از آن دو فنجان آب جوش را به آرامی اضافه کنید تا شویندگی انجام شود. بعد از برطرف شدن گرفتگی می توانید آب سرد را باز نمایید.

گرفتگی لوله در منزل بیشتر در لوله آشپزخانه پیش می آید که باید شما ابتدا روش رفع گرفتگی لوله آشپزخانه را فرا گیرید و در این راستا می توانید به مقاله برطرف کردن گرفتگی لوله آشپزخانه در سایت برچسب مراجعه نمایید تا با علت های گرفتگی لوله آشپزخانه و راه های بازکردن آن بیشتر آشنا شوید.

رفع گرفتگی لوله با سرکه و جوش شیرین
آموزش باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و نمک (رفع گرفتگی سینک ظرفشویی با جوش شیرین)

چنانچه با روش باز كردن لوله فاضلاب با جوش شیرین نتوانستید گرفتگی لوله رفع کنید، باید از یک لوله بازکن ماهر کمک بگیرید. اگر در شهر تهران هستید می توانید برای دریافت خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که شما می توانید فقط بای دریافت خدمات رفع گرفتگی با این شماره تماس بگیرید.

مزایای باز كردن لوله با جوش شیرین

  1. رفع گرفتگی توالت فرنگی با جوش شیرین بسیار کم هزینه و فوری است و علاوه بر توالت در حمام و آشپزخانه نیز از این ماده می توان استفاده کرد؛
  2. باز كردن لوله سينك ظرفشويي با جوش شیرین بهترین گزینه جهت از بین بردن چربی های لوله سینک است؛
  3. دارای خواص ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال است؛
  4. روش باز كردن لوله فاضلاب با جوش شيرين هم برای لوله های فاضلاب و هم انسان بی خطر است؛
  5. باز كردن لوله با جوش شیرین و سرکه نسبت به لوله بازکنی با محلول های شیمیایی، روشی مطمئن است؛ چرا که خاصیت خورندگی و پوسیدگی برای لوله های فاضلاب ندارد.

استفاده از جوش شیرین برای رفع گرفتگی های سطحی می باشد. اما برخی از گرفتگی های سخت و کهنه می باشد که به سادگی با این روش رفع نمی شود. در اینجا شما نیاز به یک لوله بازکن ماهر که بتواند با مناسب ترین قیمت و تضمینی مشکل را رفع کند، دارید.

تکنسین های لوله بازکنی ورامین سایت برچسب در تمامی مناطق این محدوده، شبانه روزی آماده خدمات رسانی می باشند. برای تماس با لوله بازکن ورامین و دریافت اطلاعات بیشتر حتما روی لینک زیر کلیک کنید.


تماس فوری با نزدیکترین لوله بازکنی در ورامین با کلیک روی دکمه:


در انتها می توان اظهار داشت که ترکیب جوش شيرين و سركه برای باز كردن لوله فاضلاب حمام، دستشویی، توالت فرنگی و… بسیار مفید و کم هزینه ترین راه پیشنهادی است. حتما مقاله حاضر را حتی شده برای بار دوم به دقت مطالعه نمایید و باز كردن لوله دستشويي با جوش شيرين را امتحان کنید.

سوالات متداول

باز كردن لوله با جوش شیرین در چه مواقعی کاربرد دارد؟

✅ رفع گرفتگی توالت فرنگی با جوش شیرین، باز كردن لوله سينك ظرفشويي با جوش شیرین یا باز کردن لوله سایر مکان ها مانند حمام و دستشویی ایرانی امری مفید می باشد. علاوه بر این ترکیب جوش شیرین و سرکه برای بوی فاضلاب نیز می توند مفید باشد.

باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین بهتر است یا با محلول لوله بازکنی؟

✅ بازکردن لوله فاضلاب با جوش شیرین و سرکه نسبت به لوله بازکنی با محلول های شیمیایی، روشی مطمئن تر است؛ چرا که خاصیت خوردگی و پوسیدگی برای لوله های فاضلاب ندارد.

اگر باز كردن لوله با جوش شیرین برطرف نشد چه کار کنیم؟

✅ بهتر است از خدمات شرکت های لوله بازکنی همچون برچسب استفاده کنید. لوله بازکن های ما تلاش می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و رفع گرفتگی لوله ها را با استفاده از راه های مختلف و با هزینه مناسب انجام دهند.

4.5/5 - (30 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: