روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی + فیلم آموزشی!

تبدیل توالت فرنگی به ایرانی با کنده کاری همراه است

بعضا امکان دارد توالت فرنگی در مکانی از منزل نصب شده و می خواهند آن را به توالت ایرانی تبدیل کنند، در درجه اول باید بگویم که تبدیل توالت فرنگی به ایرانی دردسر زیادی دارد و عملا شما باید یک بازسازی برای کف سرویس بهداشتی انجام دهید، البته مگر اینکه بخواهید کار دیگری انجام داده و یا از وسیله های خاصی استفاده کنید.

ولی اگر قصد دارید توالت ایرانی را به توالت فرنگی تبدیل کنید، کار سختی نیست. همچنین وسایل زیادی در این زمینه وجود دارد که می تواند به شما در این امر کمک کند، و فقط کافی است که به مطلب بهترین روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی مراجعه کنید.

فیلم آموزشی تبدیل توالت فرنگی به ایرانی بدون تخریب🎥

جهت درک بهتر این عملیات و آموزش نکات مربوط به تبدیل دستشویی فرنگی به ایرانی، ویدئوی کوتاه زیر برای شما عزیزان تهیه و تدوین شده است.

روش های تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی دو روش اصلی و دو روش فرعی وجود دارد که بنا بر فضایی که در اختیار دارید و مکانی که توالت فرنگی در آن به کار گذاشته شده است می توانید از هر کدام از آنها استفاده کنید.

  1. کندن و تراشیدن کف زمین
  2. بالا آوردن سطح توالت به صورت پله ای
  3. نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی
  4. نصب توالت فرنگی کنار توالت ایرانی

روشهای 3 و 4 روشهای راحت تری جهت رفع نیاز شما به توالت فرنگی هستند به خصوص روش 4 که با پیاده سازی آن هم می توانید توالت فرنگی داشته باشید و هم توالت ایرانی.

تبدیل توالت فرنگی به ایرانی با کنده کاری همراه است
برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی باید بدانید که نیاز به مقداری کنده کاری و ساختن دوباره کف است.

باید توجه کنید که سیفون توالت ایرانی پایین تر از سیفون توالت فرنگی است، به این معنا که سیفون توالت فرنگی در داخلش سنگ تعبیه شده و فقط در زمین لوله خروجی دارد ولی در توالت ایرانی باید فضای بیشتری را برای کار گذاشتن سیفون در دل زمین در نظر گرفت.

کندن و تراشیدن کف زمین

معمولا اگر شما در طبقه همکف هستید و یا در فضایی هستید که امکان خالی کردن زیر پایتان را دارید ساده ترین روش برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی بدون تخریب این است توالت فرنگی را از روی زمین جدا کنید و چون توالت ایرانی باید در دل زمین کار گذاشته شود، باید به اندازه توالت ایرانی و از همه مهمتر سیفون آن زمین را گود کنید.
دقت کنید که حتما سنگ توالت باید همتراز با کف کاشی شده باشد و نه یک مقدار بالا تر و نه یک مقدار پایین تر.

اگر لوله کشی و نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی را درست انجام ندهید و یا در حین کنده کاری خاک و مصالح ساختمانی وارد لوله های فاضلاب شود در این صورت باید با لوله بازکن های ماهر و کار بلد برچسب در سراسر تهران مثل خدمات لوله بازکنی در غرب تهران یا هر منطقه از تهران که در آن زندگی می کنید تماس بگیرد و کار خود را به آنها بسپارید.


ثبت درخواست خدمات چاه بازکنی غرب تهران به صورت تضمینی و شبانه روزی


بالا بردن کف و نصب توالت ایرانی

برای کسانی که در آپارتمان هستند و امکان کنده کاری در کف زمین را برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی ندارند، می توانند مقداری کف توالت را به اندازه یک پله بالا بیاورند تا بعد سنگ توالت ایرانی و سیفون را در آن جای دهند.

البته اگر از سقف کاذب در این سرویس بهداشتی استفاده می شود، برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی بدون تخریب اگر از روش بالا آوردن سطح استفاده می کنید، مقداری سطح سقف کاذب را هم باید بالا تر ببرید تا مشکل کوتاهی سقف پیدا نکنید.

جالب است بدانید که سایت برچسب علاوه بر منتشر کردن مقالات آموزشی رایگان در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی، به شما همشهریان عزیز در تمام مناطق تهران، خدمات لوله بازکنی ارائه می دهد، مانند چاه بازکنی ظفر و یا مناطق دیگر، تنها کافی است که نام محل زندگی خود را در سایت برچسب جستجو کنید.


رفع مشکل لوله بازکنی در ظفر 24 ساعته با پیشرفته ترین تجهیزات


جمع بندی:

برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی، لوله کشی سیفون به چه صورت تغییر می کند؟

✍ سیفون توالت ایرانی پایین تر از سیفون توالت فرنگی است در نتیجه در توالت ایرانی باید فضای بیشتری را برای کار گذاشتن سیفون در دل زمین در نظر گرفت.

برای تبدیل دستشویی فرنگی به ایرانی، تا چه اندازه باید زمین را کند؟

✍ باید به اندازه توالت ایرانی و از همه مهمتر سیفون آن زمین را گود کنید؛ دقت کنید که حتما سنگ توالت باید همتراز با کف کاشی شده باشد و نه یک مقدار بالا تر و نه یک مقدار پایین تر.

در سرویس بهداشتی های آپارتمان ها که امکان کندن زمین در طبقات بالاتر وجود ندارد، برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی چه باید کرد؟

✍ می توان مقداری کف توالت را به اندازه یک پله بالا آورد تا بعد سنگ توالت ایرانی و سیفون را در آن جای داد.

4.5/5 - (18 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: