برق انداختن سنگ توالت با 3 روش بی خطر و راحت!

برق انداختن و جرم گیری توالت

چگونه سرویس بهداشتی را برق بیندازیم؟ کثیف بودن سرویس بهداشتی و توالت فرنگی علاوه بر مشمئز بودن، باعث رشد باکتری ها و قارچ ها می شود. بنابراین حداقل هفته ای یکبار برای جرم گیری و برق انداختن سنگ توالت باید اقدام کنیم.

معمولا تمیز کردن سنگ توالت با محلول های شیمیایی برای همه ما دردسرهایی داشته است، از حساسیت تا تنگی نفس. بهترین راه این است که برای جرم گیری توالت فرنگی و ایرانی به دنبال روش های طبیعی و کم خطر باشیم. برق انداختن توالت با روش های طبیعی از اصلی ترین موضوع این مقاله است که در ادامه به طور کامل توضیحات بیان شده است.

نحوه برق انداختن سنگ توالت با روشی آسان 🎥

“چگونه زردی سنگ دستشویی را تمیز کنیم؟” در این ویدئو می توانید با روشی راحت و بی خطر پاسخ به این سوال را دریافت کنید. مشاهده این ویدئو کمتر از 1 دقیقه طول می کشد که پیشنهاد می شود آن را از دست ندهید.

3 روش راحت تمیز کردن سنگ توالت کدام است؟

با توجه به اینکه پاک کننده قوی سنگ توالت تاثیر بیشتر و زودتری در برق انداختن سنگ توالت دارد، اما برای سلامتی بسیار مضر است. شاید در دفعات اول متوجه این امر نباشیم اما با استفاده مداوم، دچار تنگی نفس، حساسیت و… می شویم.

بهترین راه این است که از روش های طبیعی برای تمیز کردن سنگ توالت استفاده کنیم. از موثرترین و بهترین روش تمیز کردن سنگ توالت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از نمک دریا برای جرم گیری توالت فرنگی
  • ترکیب سرکه، جوش شیرین و آب گرم موثر ترین روش تمیزکردن سنگ توالت
  • محلول سفید کننده سنگ توالت

تمیز کردن سنگ دستشویی با استفاده از نمک دریا

نمک دریا یکی بهترین مواد برای برق انداختن سنگ توالت است. شاید سوال باشد که چگونه می تواند سرویس بهداشتی را برق اندازد؟

روش جرم گیری توالت فرنگی و ایرانی به وسیله نمک دریا به این گونه است:

  • ابتدا کمی دستمالی را نم دار کنید به طوری که فقط نمک را مرطوب کند؛
  • بعد روی سطح کاشی و یا توالت بکشید؛
  • در نهایت آن را با آب گرم آبکشی کنید.

بلورهای نمک سخت هستند و علاوه بر مکانیزم شیمیایی که دارند با سختی خود باعث تراشیده شده رسوبات و در نهایت جرم گیری سنگ توالت می شوند.

نمک دریا برای جرم گیری توالت
نمک دریا گزینه ساده و مناسبی برای جرم گیری توالت می باشد.

البته حتما به یاد داشته باشید که بعد از شتسشو و تمیز کردن سنگ توالت، این نمک ها را خوب بشویید و با چند بار کشیدن فلاش تانک مطمئن شوید که در سیفون چیزی از نمک باقی نمانده باشد؛ چرا که باعث رسوب در سیفون و گرفتگی لوله می شود. اگر این مواد در لوله توالت سخت شوند نیاز است تا برای رفع گرفتگی آن اقدام کنید.

برای رفع گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی باید از لوله بازکن های ماهر و کاربلد کمک بگیرید. متخصصین لوله بازکنی شهر قدس در سایت برچسب از مورد اعتماد ترین افراد چاه بازکن در تهران می باشند؛ که به صورت تضمینی، شبانه روزی و با هزینه ای بسیار مناسب خدمات لوله بازکنی را ارائه می دهند.


برای رفع گرفتگی توالت با متخصصین چاه بازکنی شهر قدس همین الان اقدام کنید.


سرکه، جوش شیرین و آب گرم قویترین جرم گیر سنگ توالت

تمیز کردن سرویس بهداشتی با جوش شیرین، سرکه و آب گرم از موثر ترین روش های برق انداختن سنگ توالت می باشد. برای استفاده از این ترکیب برای سفيد كردن سنگ توالت کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا شما مقداری از جوش شیرین را با کمی آب به صورت خمیری در می آورید؛
  • با اسکاچ یا دستمالی زخیم یا با چرتکه بر روی سطح مورد نظر می مالید؛
  • در مرحله بعد با سرکه بر روی همان محل هایی که با جوش شیرین تمیز کرده اید را بکشید؛
  • برای کامل شدن جرم گیری توالت دست آخر محیط را با آب گرم بشویید.

معمولا از این روش برای جرم گیری شیر آلات ساختمانی هم استفاده میشود.

استفاده از سرکه و جوش شیرین برای جرم گیری توالت
تميز كردن سرويس بهداشتی با جوش شیرین از بهترین راه حل ها می باشد

در کل باید بدانید که اگر به صورت هفته ای به جرم گیری سنگ توالت بپردازید دیگر سرویس بهداشتی شما دچار کثیفی نمی شود؛ هم اینکه دیگر برای رفع بوی بد توالت نیاز ندارید با لوله بازکنی ماهر مثل سرویس لوله بازکنی تهرانسر یا دیگر خدمات لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران تماس بگیرید.

اما اگر علاوه بر جرم گرفتن سرویس بهداشتی، بوی بد فاضلاب هم شما رو آزار می دهد کافیست با لوله بازکنی تهرانسر در سایت برچسب تماس بگیرید. رفع بوی بد فاضلاب به صورت تضمینی و با قیمتی مناسب از بزرگترین مزیت هایی است که شامل حال شما عزیزان می شود.


برای تماس با لوله بازکن تهرانسر جهت رفع فوری بوی بد فاضلاب همین الان کلیک کنید.


برق انداختن سنگ توالت با محلول سفید کننده

استفاده از محلول های سفید کننده ای که در بازار وجود دارد می تواند گزینه آخر شما برای برق انداختن سنگ توالت باشد. روش تمیز کردن سنگ توالت با این محلول نیاز به آموزش خاصی ندارد و علاوه بر آن می توانید خیلی زود نتیجه سفید کردن سنگ توالت را ببینید.

همه ما می دانیم که استفاده از محلول سفید کننده برای تمیز کردن کاسه توالت در فضای بسته و تهویه برای سلامتی و ریه های ما بسیار مضر است. بنابراین تا جایی که می شود تهویه مناسب ایجاد شود یا از روش های بهتر برای برق انداختن سنگ توالت استفاده شود.

خوب است بدانید استفاده مداوم از سفید کننده سنگ توالت باعث از بین رفتن چسب های درز کاشی ها و سنگ توالت می شود. بنابراین قبل از استفاده از این محلول به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

چرا نیاز به جرم گیری توالت داریم؟

معمولا آبی که در لوله کشی شهری وجود دارد همراه خود مقداری املاح هم دارد و پس از مدتی این املاح روی سنگ توالت، کاشی های سرویس بهداشتی یا حتی روشویی رسوب می کند. لذا بعد از مدتی رنگ توالت بهداشتی زرد شده که نیاز به جرم گیری سنگ توالت داریم.

برق انداختن و جرم گیری توالت
املاح آب بر روی کاشی ها، روشویی و سنگ توالت رسوب می کنند؛ لذا باید حتماً جرم گیری توالت را انجام دهیم.

البته اگر به غیر از جرم گیری توالت به دنبال راهی برای ضد عفونی کردن توالت فرنگی منزل خود هستید می توانید به مقاله روش ضد عفونی کردن توالت فرنگی مراجعه کنید و روشهایی که در آنجا آمده را مطالعه کنید.

سوالات متداول در خصوص از بین بردن جرمهای قدیمی دستشویی

برای برق انداختن سنگ توالت از چه روش های طبیعی می توانیم استفاده کنیم؟

✅ استفاده از نمک دریا و ترکیب جوش شیرین، سرکه و آب گرم از بهترین روش های برق انداختن سرویس بهداشتی است.

چرا نیاز به جرم گیری سرویس بهداشتی داریم؟

✅ معمولا آب های شهری املاح دارند که به مرور روی سنگ ها و کاشی های سرویس بهداشتی رسوب می کنند و در نهایت باعث زرد شدن سنگ توالت می شود. این امر باعث رشد قارچ ها و باکتری ها می شود. در نتیجه باید جرم گیری توالت فرنگی را مداوم انجام دهیم.

نمک دریا چگونه باعث جرم گیری سنگ توالت می شود؟

✅ بلورهای نمک سخت هستند و علاوه بر مکانیزم شیمیایی که دارند با سختی خود باعث تراشیده شده رسوبات و در نهایت باعث جرم گیری توالت فرنگی می شوند.

قویترین جرم گیر سنگ توالت چیست؟

✅ از آنجایی که استفاده مداوم از سفید کننده های اسیدی باعث صدمه دیدن سنگ توالت می شود، استفاده از روش های طبیعی پیشنهاد می شود. سرکه و جوش و آب گرم از نمونه پاک کننده قوی سنگ توالت محسوب می شود.

2.3/5 - (9 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: