معرفی انواع پارتیشن بندی سرویس بهداشتی + کلیپ آموزشی!

معمولا وقتی از پارتیشن بندی سرویس بهداشتی صحبت می شود، در ابتدا پارتیشن های صنعتی که در سرویس بهداشتی های عمومی و استخر ها به کار می رود، تصور می شود. اما ما قصد داریم در این مطلب در مورد پارتیشن سرویس بهداشتی منزل به شکل تزیینی و جدا سازی حمام و توالت صحبت کنیم.

برای آشنایی با مطلب تزیین توالت فرنگی می توانید به مقاله تزیین توالت فرنگی در سایت برچسب مراجعه کنید و ایده های خلاقانه و فنی در آن را مطالعه کرده و آنها را به کار بگیرید.

کلیپ آموزشی پارتیشن بندی سرویس بهداشتی را مشاهده کنید 🎥

در ویدئوی کوتاه زیر، با نکات پارتیشن بندی سرویس های بهداشتی و نحوه اجرای آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

پارتیشن بندی سرویس بهداشتی چیست؟

معمولا امروزه با زیاد شدن زندگی آپارتمان نشینی و استفاده از فضای مفید منزل، فضای مربوط به سرویس بهداشتی و حمام را کوچک کرده اند. در اکثر آپارتمان های کوچک، سرویس بهداشتی و حمام را در یک مکان قرار داده اند که شما می توانید در این مواقع اقدام به پارتیشن بندی سرویس بهداشتی و جدا کردن فضای توالت حمام کنید.

جداسازی فضای سرویس بهداشتی چه فایده ای دارد؟

اگر بخواهید فضای سرویس توالت و حمام را با دیوارهای پیش ساخته جدا کنید ممکن است خیلی فضا بیش از حد کوچک شود؛ یا اینکه هزینه بالای تعمیرات منزل، بنایی و… برای شما در این اوضاع اقتصادی اجازه این کار را به شما ندهد. پس در این مواقع بهترین کار این است که برای جدا سازی فضاها از یکدیگر از پارتیشن بندی سرویس بهداشتی استفاده کنید.

سایت برچسب علاوه بر مقالات آموزشی لوله بازکنی و چاه بازکنی که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران مثل خدمات لوله بازکنی در کلاهدوز، شریعتی، دیباجی و سایر مناطق تهران را می تواند به شما ارائه دهد.

بهترین پارتیشن بندی سرویس بهداشتی کدام است؟

معمولا برای پارتیشن بندی سرویس بهداشتی فقط جداسازی دو مکان را در نظر نمی گیرند و زیبا سازی و تزیین سرویس بهداشتی هم جزء کارهای پارتیشن های داخل سرویس بهداشتی است.

مزیت پارتیشن بندی سرویس بهداشتی با شیشه
پارتیشن بندی سرویس بهداشتی با شیشه، یکی از بهترین انتخاب هاست. چرا که فضا را هم بازتر و هم پر نورتر جلوه میدهد.

با توجه به نکته ی بالا معمولا امروزه برای پارتیشن بندی حمام و توالت از شیشه های ضخیم استفاده میکنند که نمای بازتر و زیبا تری به سرویس بهداشتی می دهد و نوعی تزیین هم در این باره به شمار می آید.

یکی از مزایای پارتیشن بندی سرویس بهداشتی این است که دیگر از افتادن صابون یا اشیاء خارجی در چاه توالت هنگام شستشو پیشگیری می شود، البته اگر لوله منزلتان دچار گرفتگی شد می توانید به صفحات لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران مراجعه کنید. مثل خدمات لوله بازکنی سید خندان، اختیاریه، تهرانسر و… . پس از ورود به این صفحات می توانید به شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن به خود دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول از پارتیشن جدا کننده سرویس بهداشتی

پارتیشن بندی سرویس بهداشتی به چه معناست؟

✔ پارتیشن بندی سرویس های موجود در ساختمان های مسکونی و منازل معمولا با پارتیشن بندی سرویس های عمومی فرق دارد و به معنی تزیین و جدا سازی حمام و توالت می باشد.

جدا کننده سرویس بهداشتی با پارتیشن بندی بهتر است یا با دیوارهای پیش ساخته شده؟

✔ با دیوارهای پیش ساخته ممکن است فضا بیش از حد کوچک شود، یا اینکه هزینه بالای تعمیرات منزل، بنایی و… زیاد شود. در نتیجه پارتیشن بندی مناسب تر است.

چرا می گویند پارتیشن شیشه ای از همه بهتر است؟

✔ زیرا فضا را بزرگتر نشان می دهد و احساس خفگی را از بین می‌برد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: