زیر پایی توالت فرنگی و این همه راحتی!

زیر پایی توالت فرنگی، وسیله ای کاربردی است

زیر پایی توالت فرنگی برای ما ایرانی ها به دلیل اینکه زیاد از توالت فرنگی استفاده نکرده ایم و به آن عادت نداریم، وسیله ای کاربردی و مناسب است، چرا که کاربری توالت های فرنگی را به حالتی مشابه با توالت های ایرانی تغییر می دهد.

در صورتی که تمایل به خرید زیرپایی توالت فرنگی دارید، در این مطلب به معرفی و نقد و بررسی اجمالی این وسیله پرداخته ایم که برای داشتن یک خرید خوب و مناسب می تواند راهنمای شما باشد.

آشنایی با زیر پایی توالت فرنگی
استفاده از توالت فرنگی به کمک زیر پایی توالت فرنگی، آسان می شود.

اگر تمایل دارید با دیگر وسایل کمکی مرتبط با توالت فرنگی است مثل بیده توالت فرنگی، چهارچوب کمکی توالت فرنگی و… آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه کسب کنید، می توانید همین الان به سایت برچسب مراجعه کنید. سایت لوله بازکنی برچسب علاوه بر مشاوره رایگان و مقالات آموزش مفید، در سراس تهران، خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی فوری و شبانه روزی ارائه می دهد.

زیر پایی توالت فرنگی چیست؟

زیرپایی توالت فرنگی یا جلو پایی توالت فرنگی وسیله ای ساده و پلاستیکی است که در عین حال بسیار کاربردی می باشد. چراکه با این وسیله همه کسانی که نمی توانند از توالت فرنگی به راحتی استفاده کنند، مثل کودکان که پایشان به زمین نمی رسد یا سالمندانی که نمی توانند بر روی توالت بنشینند، به کمک زیر پایی طبی توالت فرنگی، استفاده از این توالت ها برایشان ساده می شود.

زیر پایی توالت فرنگی با وجود اینکه از جنس پلاستیک می باشد ولی می تواند تا وزنی حدود 150 کیلوگرم را تحمل کند لذا بیشتر افراد حتی با وزن زیاد هم می توانند از این وسیله کاربردی استفاده کنند.

زیر پایی توالت فرنگی، وسیله ای کاربردی است
زیر پایی توالت فرنگی وسیله ای است متناسب با ارگونومی بدن


زیر پایی توالت فرنگی می تواند زاویه قرار گرفتن شما بر روی توالت فرنگی را از 90 درجه به 35 درجه برساند و حالتی شبیه به توالت ایرانی برای شما پدید آورد که خود باعث می شود دفع روده شما به صورت کامل انجام شود و دیگر دچار امراض گوارشی نشوید.

هر گاه توالت فرنگی منزلتان به دلیل گرفتگی قابل استفاده نبود، می توانید از طریق سایت برچسب بهترین لوله بازکن نزدیک به خودتان را در هر کجای تهران که هستید، پیدا کنید. مثلا اگر شما در شمال تهران هستید می توانید با مراجعه به سایت ما و بعد صفحه لوله بازکنی شمال تهران، به شماره تماس لوله بازکن های این محدوده دسترسی پیدا کنید.

ویژگی های زیر پایی یا چهارپایه توالت فرنگی

کسانی که تمایل به خرید زیر پایی توالت فرنگی دارند، خوب است با مزایای این وسیله آشنا شوند:

  • قرار گرفتن بدن در حالت درست و شبیه به توالت ایرانی یا تخت.
  • می توانید از آن به عنوان 4 پایه کوچک هم استفاده کنید.
  • طراحی ارگونومیک که برای آموزش بچه ها برای نشستن بر روی توالت فرنگی مفید است به دلیل اینکه جای قرار گرفتن پا بر روی آن مشخص است.
  • قیمت زیر پایی توالت فرنگی به نسبت کاربردها و استفاده ای که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

و کلی مزایای دیگر که با دقت در این وسیله می توانید به آن برسید. مهم تر این است که چهارپایه توالت فرنگی با داشتن پایه های لاستیکی بر زیر پایه های خود به سادگی در کف سرویس سر نمی خورد.

لاستیک زیر پایی توالت فرنگی
اگر زیر پایی توالت فرنگی دارای لاستیک باشد، سر نمی خورد.

از دیگر وسایلی که مانند زیر پایی توالت، استفاده از توالت فرنگی را ساده تر می کند، خودشور توالت فرنگی می باشد. با این وسیله کاربردی، دیگر دغدغه سختی طهارت گرفتن و شستن خودتان در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی را نخواهید داشت.

توجه! در هنگام استفاده از زیر پایی توالت فرنگی حتما مراقب باشید که کف سرویس بهداشتی، خیس نباشد و اگر هم خیس بود، کل وزن خود را بر روی زیر پایی نندازید.

4.1/5 - (8 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: