رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی با 4 روش تضمینی!

رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی از جمله مشکلات رایج در سرویس های بهداشتی می باشد. سیفون چاه توالت های ایرانی و فرنگی بسیار مستعد انسداد با دستمال کاغذی و موارد مشابه آن هستند؛ چرا که دائما در حال استفاده می باشند و افراد ممکن است به اشتباه تصور کنند انداختن دستمال کاغذی در توالت فرنگی باعث ایجاد مشکل نمی شود.

ما شما را با روش های سریع و آسان رفع گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی آشنا می کنیم. البته راه کارهای ارائه شده در این مقاله برای رفع گرفتگی چاه توالت با نوار بهداشتی هم کار ساز است، پس برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چنانچه مشکل شما شدت زیادی دارد و با روش های آسان خانگی قابل رفع نمی باشد، حتما از تکنسین های کارکشته سایت لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران کمک بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و با پیشرفته ترین تجهیزات مشکل شما را رفع نمایند.

گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی چه علتی دارد؟

1_ تصور اشتباه: بزرگی دهانه ورودی فاضلاب در توالت فرنگی و ایرانی باعث می شود که تا افراد فکر کنند در هنگام انداختن دستمال کاغذی در توالت فرنگی یا ایرانی، گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی پیش نمی آید، ولی همین دستمال ها می توانند عامل گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی شوند.

2_ بافت دستمال کاغذی: از دیگر علت ها که باعث گرفتگی توالت با دستمال کاغذی می شود، ساختار دستمال کاغذی می باشد؛ چرا که بگونه ای است که به راحتی در آب حل شده و آب را از خود عبور می دهد؛ اما باید بدانید همین دستمال کاغذی باعث می شود آب کاسه توالت به سختی تخلیه شود یا حتی در برخی مواقع اصلا تخلیه نشود!

اگر مایل نیستید که خودتان گرفتگی توالت با دستمال را رفع کنید کافی است که به سایت خدمات لوله بازکنی تهران برچسب مراجعه کنید و با جستجو نام محل زندگی در شهر تهران سایت برچسب، نزدیک ترین و ماهر ترین لوله بازکن به خودتان را پیدا کنید. و در نهایت فقط یک تماس کافی است که از بهترین لوله بازکن ماهر در barchasb.net استفاده کنید. سایت برچسب به صورت شبانه روزی پذیرای تماس های شما می باشد.

ویدئو آموزشی باز کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی🎥

اگر به دنبال راه حل هایی سریع برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی و رفع گرفتگی چاه توالت با نوار بهداشتی هستید، در این ویدئوی 50 ثانیه ای می توانید با 3 راهکار موثر آشنا شوید.

راهکارهای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی!

با به کارگیری راهکار های ساده خانگی، می توانید گرفتگی چاه های توالت های ایرانی با دستمال کاغذی را خودتان باز کنید و از همین راه ها برای باز کردن گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی هم استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر انباشتی از دستمال کاغذی در توالت باشد با این روش های ساده نمی توان مشکل را حل کرد. بهترین راه استفاده از فنر لوله بازکنی است. از آنجایی که استفاده از فنر لوله بازکنی مهارت می خواهد متخصصین چاه بازکنی جنوب تهران با داشتن این مهارت در کمتر از چند دقیقه مشکل را حل می کنند.


مشاهده جزئیات تماس با لوله بازکن در جنوب تهران تنها با کلیک روی دکمه زیر:


برای رفع گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی به کمک لوله بازکن ها، در سایت برچسب می توانید در هر نقطه ای از تهران نزدیکترین لوله بازکن به خود را فوری پیدا کنید.

روش های خانگی برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی شامل موارد ساده زیر می باشد که در ادامه برخی از آن ها را آموزش خواهیم داد.

  1. رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی به همراه مواد شوینده و آب گرم؛
  2. رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی به وسیله تلمبه دستی؛
  3. رفع گرفتگی توالت ایرانی با دستمال کاغذی با ساخت قلاب؛
  4. رفع گرفتگی توالت ایرانی با دستمال کاغذی با فنر لوله بازکنی.
رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی
چگونه گرفتگی توالت با دستمال کاغذی را برطرف کنیم؟

رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی با ساخت قالب!

برای باز کردن چاه توالت فرنگی یا ایرانی به این روش، از یک آویز لباس فلزی استفاده کنید و ابتدا به کمک یک انبر، انتهای خمیده آن را صاف کنید (بهتر است برای آسیب ندیدن کاسه توالت، به سر قلاب پارچه ببندید)؛ سپس آن را تا جایی وارد چاه کنید که به دستمال کاغذی ها  برخورد کند. در این زمان قلاب را خوب چرخانده، گرفتگی ها را خرد کنید و بیرون بکشید.

به همین سادگی می توانید گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی را برطرف کنید، البته همانطور که گفتیم این روش برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی هم جواب می دهد.

البته گاها با شناخت علتهای گرفتگی لوله فاضلاب می توانید از روشهای مختلف برای بازکردن لوله استفاده کنید که ساخت قلاب یکی از آنهاست، برای آشنایی با علتهای گرفتگی لوله فاضلاب اینجا کلیک کنید.

مواد شوینده برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی

مایعات شوینده ظرفشویی یا دستشویی باعث لیز شدن لوله فاضلاب و رفع گرفتگی چاه توالت می شوند و اگر گرفتگی توالت با دستمال کاغذی یا پلاستیک یا اشیا دیگری اتفاق افتاده باشد، به سادگی سُر خرده و لوله باز می شود.

به این ترتیب ابتدا مقداری از مواد شوینده را به داخل کاسه توالت بریزید و حدود نیم ساعت منتظر بمانید؛ سپس با ریختن آب گرم صبر کنید تا آب چاه پایین برود و لوله باز شود.

این روش بیشتر برای برطرف کردن گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی بهتر است ولی در گرفتگی توالت ایرانی با دستمال کاغذی هم جواب می دهد و باید حجم مایع بیشتری را مصرف کنید.

فنر لوله بازکنی در رفع انواع گرفتگی چاه توالت کاربرد دارد و غالبا نتیجه بخش است. اگر با انداختن دستمال کاغذی در توالت گرفتگی بوجود آمده باشد، شما می توانید با تهیه یک فنر مناسب به راحتی این مشکل را حل کنید.

به این صورت که سر فنر را وارد کاسه توالت کنید تا به دستمال کاغذی ها و عوامل گرفتگی برخورد کند، سپس با چرخاندن دسته فنر به آن فشار وارد کنید تا بر اثر این فشار گرفتگی ها خرد شده و لوله باز شود.

نکته! اگر دستمال کاغذی را به اشتباه یا از روی خجالت داخل چاه دستشویی انداختید و نمی خواهید گرفتگی توالت با دستمال کاغذی پیش بیاید، حتما چند لیتر آب با استفاده از فلاش تانک یا آفتابه، داخل چاه فاضلاب بریزید تا دستمال کاغذی از سیفون عبور کرده گرفتگی پیش نیاید.

حتما مطمئن شوید که دستمال کاغذی از داخل سیفون توالت فرنگی عبور کرده باشد، چرا که در غیر این صورت حتما دچار گرفتگی توالت با دستمال کاغذی می شوید.

به عنوان آخرین روش، در صورت نتیجه نگرفتن از روش های بالا برای باز کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی می توانید به سراغ روش دستگاه لوله بازکن فنری بروید و از طریق شرکت های خدمات فنی اقدام به باز کردن چاه توالت خود کنید.

متخصصین چاه بازکنی خزانه بخارایی در سایت برچسب با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات مانند پمپ تراکم هوا، دریل و… به صورت 24 ساعته و تضمینی آماده خدمات رسانی به شما می باشد.


تماس فوری و مستقیم با لوله بازکن خزانه بخارایی در هر ساعت از شبانه روزی با کلیک روی دکمه:


اگر در محدوده خزانه بخارایی ساکن هستید و نیاز فوری به لوله بازکن در خزانه بخارایی دارید کافیه روی دکمه بالا کلیک کنید و با نزدیکترین لوله باز کن به خود به طور مستقیم تماس بگیرید.

اگر در مناطق دیگه ای تهران ساکن هستید نگران نباشید! سایت برچسب در سراسر تهران با بهترین لوله بازکن ها آماده خدمات رسانی به شما می باشند. بنابراین اگر در هر محله دیگری به جز خزانه بخارایی و مولوی هستید، نام منطقه خود را در کادر ابتدای جستجو کنید.

باز کردن گرفتگی چاه توالت با دستمال با استفاده از تلمبه

تلمبه دستی یکی از قدیمی ترین و بهترین ابزارهای رفع گرفتگی لوله و چاه می باشد. البته با تلمبه دستی می توان فقط برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی استفاده کرد و برای توالت ایرانی کاربردی ندارد.

با انجام چندین باره تلمبه زدن لوله دستمال های داخل لوله که باعث گرفتگی شده بودند خارج شده و این مشکل به سادگی رفع می شود. اما اگر گرفتگی رفع نشد می بایست با یک لوله بازکن ماهر تماس بگیرید. در برچسب می توانید به طور مستقیم با نزدیکترین لوله بازکن تهران به منطقه خود تماس بگیرید. کافیه در کادر ابتدای صفحه نام منطقه خود را جستجو کنید.

جمع بندی گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی

اساسا همانطور که اشاره شد، گرفتگی با دستمال کاغذی اگر در مدت زمان زیادی طول بکشد می تواند تبدیل به رسوب سختی شود که دیگر رفع این گرفتگی با دستمال کاغذی کار ساده ای نمی باشد. در بعضی مواقع حتی این گرفتگی ها آنقدر سفت شده اند و به بدنه لوله چسبیده اند که به سادگی از لوله جدا نمی شوند.
پس بهتر است از انداختن دستمال کاغذی در توالت فرنگی و ایرانی اجتناب کنیم تا متحمل سختی و در بعضی موارد هزینه سنگین نشویم.

سوالات متداول از گرفتگی توالت فرنگی با اشیا مختلف مثل دستمال!

آیا رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی با روشهای خانگی امکان پذیر است؟

✅ بله؛ روش هایی مثل استفاده از تلمبه دستی، ترکیب سرکه و جوش شیرین، ساخت قلاب و… برای رفع چنین گرفتگی هایی بسیار موثرند.

اگر چاه توالتمان با روش های خانگی باز نشد چه کار کنیم؟

✅ در این صورت برای باز کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی می توانید به سراغ روش دستگاه لوله بازکن فنری بروید. سایت برچسب گزینه ای است که از طریق آن می توانید در هر کجای تهران که هستید با  لوله بازکن های حرفه ای تماس گرفته تا سریعا با بهترین دستگاه های فنرزنی، عمل لوله بازکنی را برای شما آسان کنند.

اگر نصف شب چاه توالتمان بالا زد چه کار کنیم؟

✅ نگران نباشد! متخصصان لوله بازکنی برچسب بطور شبانه روزی خدمات بازکردن لوله فاضلاب توالت را انجام می دهند. کافیست تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن مشکل گرفتگی چاه توالت را بررسی و برطرف کنند.

4.7/5 - (18 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: