رفع گرفتگی چاه توالت با مدفوع تضمینی با 6 روش آسان

رفع گرفتگی توالت با مدفوع به کمک فنر لوله بازکنی

شاید صحبت در این باره زیاد خوش آیند نباشد ولی باید بدانید یکی از گرفتگی هایی که مخصوصا برای توالت فرنگی بیشتر پیش می آید، گرفتگی چاه توالت با مدفوع می باشد. ما می خواهیم در این مقاله به شیوه های کاربردی رفع گرفتگی توالت با مدفوع در توالت های ایرانی و فرنگی اشاره کنیم.

در همین ابتدا باید این نکته را بیان کنیم که اگر روشهای لوله بازکنی برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع در این مطلب برای شما موثر نبود و موفق به باز کردن توالت منزل خود نشدید، حتما گرفتگی چاه توالت منزلتان شدید است.

اگر در تهران هستید بهترین کار در این مواقع، استفاده از خدمات لوله بازکنی سایت برچسب می باشد.
شما در صفحه اول سایت برچسب کافی است که اسم منطقه محل سکونت خود را جستجو کنید تا نزدیکترین لوله بازکنی در تهران به منطقه خودتان را مشاهده کنید و فقط با یک تماس خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

علت گرفتگی چاه توالت با مدفوع چیست؟

علت گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع معمولا در منازلی پیش می آید که بیشتر افراد یبوست هستند یا اینکه لوله های فاضلاب منزلشان به مرور زمان رسوب گرفته و تنگ شده باشد.

یکی دیگر از دلایل گير كردن مدفوع در توالت فرنگي معمولا به دلیل کوچک بودن چاه توالت می باشد که در صورت بی توجهی باعث می شود گرفتگی های سخت و عمیقی ایجاد شود.

ممکن است گرفتگی چاه توالت مربوط به لوله فاضلاب باشد که به دلایل مختلفی دچار گرفتگی شده باشد. گرفتگی لوله فاضلاب به دلایل مختلفی ایجاد می شود که با کلیک روی لینک می توانید به طور کامل این علت ها را مطالعه کنید.

5 روش ساده رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع

برای باز کردن توالت فرنگی با مدفوع مهم ترین عاملی که باید به آن توجه داشت، میزان گرفتگی است. با توجه به میزان گرفتگی روش های رفع گرفتگ توالت با مدفوع نیز متفاوت می شود. به طور مثال اگر گرفتگی سطحی باشد با انجام روش های ساده و خانگی می توان به راحتی این مشکل را حل کرد.

در ادامه تمامی روش های ساده و استانداردی که می توانید مشکل گرفتگی چاه توالت با مدفوع را حل کنید، بیان شده است. برای بهره بردن از روش های مناسب رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع حتما تا انتها این مطلب را بخوانید.

1_ استفاده از فنر لوله بازکنی شمال تهران برای رفع گرفتگی توالت با مدفوع

استفاده از فنر لوله بازکنی از روش های تضمین شده حل این مشکل است. برای فنر زدن توالت کافی است حدود 5 دقیقه وقت بگذارید و مقاله فنر زنی توالت فرنگی یا ایرانی را مطالعه نمایید؛ تا بتوانید به سادگی خودتان (حتی اگر مبتدی هستید) فنر زدن توالت منزلتان را انجام دهید.

ولی نکته اینجاست که قبل از فنر زدن توالت برای رفع گرفتگی توالت ایرانی یا فرنگی باید حتما مقداری آب داغ و مواد شوینده داخل توالت بریزید تا بهتر بتوانید این کار را انجام دهید.

فنر زدن جهت رفع گرفتگی توالت با مدفوع
برای راحت تر فنر زدن توالت فرنگی جهت رفع گرفتگی با مدفوع، حتماً از آب داغ و مواد شوینده استفاده کنید.

ولی باید بدانید اگر فنر جلو تر نرفت و نتوانست گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع را برطرف کند فشار زیاد بر روی فنر نیاورید. رفع گرفتگی توالت ایرانی با مدفوع، دستمال کاغذی و اشیاء دیگر، پروسه ای مشمئز کننده و سخت می باشد، لذا ما به شما پیشنهاد می کنیم از متخصصان ما در سایت برچسب کمک بگیرید.

اگر به تنهایی نتوانستید با فنر لوله بازکنی خود این مشکل را حل کنید، حتما با لوله بازکن شمال تهران تماس بگیرید. توجه داشته باشید که اگر در این محدوده هستید می توانید از طریق کلیک روی دکمه زیر با متخصصین لوله بازکنی در شمال تهران تماس بگیرید.


دسترسی به نزدیک ترین لوله بازکن شمال تهران برای رفع فوری گرفتگی توالت با مدفوع


اگر در مناطق دیگه ای از تهران ساکن هستید، نگران نباشید. متخصصین لوله بازکنی برچسب در تمامی محدوده های تهران خدمات رفع گرفتگی توالت را با هزینه ای بسیار مناسب ارائه می دهد. کافیه که نام منطقه خود را در کادر ابتدای صفحه سرچ کنید.

2_ رفع گرفتگی توالت فرنگی با مایع ظرفشویی و آب داغ

یکی از راه حل های ساده ای که می توانید برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع انجام دهید استفاده از آب داغ و پودر ماشین لباسشویی یا هر ماده شوینده دیگر است. این روش یکی از بهترین روشها برای رفع گرفتگی توالت با مدفوع است.

برای انجام این کار کافی است شما مقداری آب گرم را داخل سرویس بهداشتی بریزید و بعد کمی پودر ماشین لباسشویی یا مایع ظرفشویی هم به آن اضافه کنید.

نکته! در این روش از آب جوش یا آب خیلی داغ استفاده نکنید، چرا که باعث ترک خوردن سنگ توالت ایرانی یا فرنگی می شود.

استفاده از آب جوش برای رفع گرفتگی توالت با مدفوع ممنوع
رفع گرفتگی توالت فرنگی با مایع ظرفشویی و آب جوش، باعث شکستن و ترک خوردن سنگ آن می شود.

بهتر است از آب گرم حدود 50 یا 60 درجه استفاده کنید؛ چرا که آب گرم باعث می شود مدفوع نرم شود. مایع ظرفشویی یا پودر ماشین لباسشویی نیز باعث تجزیه و از هم باز شدن مدفوع می شود که در نهایت می توانید گرفتگی چاه توالت با مدفوع را برطرف کنید.

3- استفاده از تلمبه دستی

استفاده از تلبمه دستی نیز یکی از بهترین راه های رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع است. توجه داشته باشید که از این روش می توانید فقط برای توالت فرنگی استفاده نمایید.

برای اینکه نتیجه بهتری از تلمبه دستی بگیرید بهتر است که این روش را با روش شماره 2 (آب جوش و مواد شوینده) ترکیب کنید.

برای ترکیب این روش با آب جوش و مواد شوینده بهتر است که ابتدا از آب جوش و مواد شوینده استفاده کنید تا کمی رسوبات نرم شده و بهتر بتوانید از تلمبه استفاده کنید.

4_ تماس با لوله بازکن شهرک غرب حرفه ای

اگر هیچ یک از روش های بالا در باز کردن توالت فرنگی با مدفوع موثر نبود، تضمینی ترین و بهترین راه تماس با یک لوله بازکن ماهر می باشد.

رفع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع در صورت تخصص نداشتن در این زمینه باعث آسیب به چاه می شود که در نهایت هزینه زیادی را برای رفع آن در بر می گیرد؛ بنابراین بهترین راه تماس با لوله بازکن شهرک غرب است.

متخصصین چاه بازکنی شهرک غرب در سایت برچسب به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمات می باشند. آنها با هزینه ای بسیار مناسب این مشکل را در کمترین زمان ممکن رفع می کنند.


تماس با لوله بازکنی در شهرک غرب و مشاهده جزئیات تنها از طریق کلیک روی دکمه:


رفع گرفتگی توالت ایرانی و باز کردن توالت فرنگی با مدفوع اگر سطحی باشد می توان با روش های ساده آن را فوری رفع کرد؛ اما اگر با این روش ها نشد حتما با یک لوله بازکن ماهر تماس بگیرید.

در ادامه و با مشورت با افراد لوله بازکن متخصص و ماهر در سایت برچسب حتما این مقاله را آپدیت کرده و روش های بیشتری را برای شما کاربران گرامی بازگو می کنیم.

5_ رفع گرفتگی چاه توالت با مدفوع با آویز لباس

یکی از ساده ترین راه های رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی با مدفوع، استفاده از آویز لباس است. برای استفاده از این ابزار باید آویز لباس را تبدیل به قلاب کنید. یک سر آن “ل” مانند است که دستی قلاب می باشد و سر دیگر که تیز است را باید با پارچه ببندید تا هنگام وارد کردن در چاه خراش یا شکستگی ایجاد نکند.

هنگامی که با صحنه گیر کردن مدفوع در توالت فرنگی مواجه شدید کافیه از این قلاب استفاده کنید تا گرفتگی ایجاد شده در ورودی چاه و گلوگاه از جا کنده شده و مدفوع از توالت خارج شود.

اگر گرفتگی چاه توالت با مدفوع رفع نشد، چیکار کنیم؟

چنانچه با انجام روش های گفته شده نتوانستید برای گير كردن مدفوع در توالت فرنگي راهی پیدا کنید، حتما با لوله بازکن برچسب تماس بگیرید. علت رفع نشدن این مشکل نشان از شدید بودن گرفتگی است که باید توسط یک لوله بازکن ماهر و با تجربه رفع شود. اگر در تهران هستید برای حل این مشکل کافی است با شماره زیر تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که اگر در تهران هستید و نیاز به خدمات رفع گرفتگی توالت دارید با شماره تماس بگیرید. در غیر اینصورت متخصصین پاسخگو نیستند.

علت گرفتگی مجدد چاه توالت چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده است که برای رفع گرفتگی توالت با مدفوع روش های مختلفی از جمله روش های خانگی و حتی تماس با لوله بازکن را امتحان کرده اید، اما بازم بعد از مدت کوتاهی این مشکل دوباره پیش می آید.

گرفتگی توالت با مدفوع از علتهای گرفتگی توالت است.
باید دانست که همین گرفتگی توالت با مدفوع، امروزه علت شایع گرفتگی توالت منزل می باشد.

اصلی ترین علت گیر کردن مدفوع در توالت فرنگی یا ایرانی ممکن است به دلیل کوچک بودن سیفون توالت یا ساختار غیر مهندسی سنگ توالت فرنگی باشد. البته ممکن است دلایل دیگری باعث این مشکل شود که بعد از بررسی توسط کارشناسان مشخص می شود.

سوالات متداول علت گرفتگی چاه توالت با مدفوع

با چه روش هایی می توان به رفع گرفتگی چاه توالت با مدفوع پرداخت؟

✔ با استفاده از روش های ساده و خیلی راحت همچون استفاده از آب داغ و مواد شوینده، فنر زدن و تماس با متخصص لوله بازکنی می توان گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع را فوری رفع کرد.

استفاده از آب داغ و مواد شوینده چگونه می تواند به باز کردن چاه توالت فرنگی با مدفوع کمک کند؟

✔ بهتر است از آب گرم حدود 50 یا 60 درجه استفاده کنید، چرا که آب گرم باعث می شود که مدفوع نرم شود و مایع ظرفشویی یا پودر ماشین لباسشویی باعث تجزیه و از هم باز شدن مدفوع می شود و در نهایت می توانید گرفتگی چاه توالت با مدفوع را برطرف کنید.

علت گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع چیست؟

✔ علت گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع معمولا در منازلی پیش می آید که بیشتر افراد یبوست هستند یا اینکه لوله ای فاضلاب منزلشان به مرور زمان رسوب گرفته و تنگ شده باشد.

3.8/5 - (16 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: