با کفشور پدالی بیشتر آشنا شوید! (به همراه کلیپ آموزشی)

کفشور پدالی از انواع کفشورهای مدرن است

کفشور وسیله ای پر کاربرد در ساختمانها و صنایع ساختمانی است؛ چرا که همه انسان ها روزمره مقداری فاضلاب تولید می‌کنند که از طریق همین کفشورها به سیستم فاضلاب یا چاه های فاضلاب منتقل می‌شود.

کفشور پدالی یکی از انواع کفشورها است که در این مطلب سعی کرده ایم شما را با کارآیی و مزایای استفاده از آن آشنا کنیم. البته کف شور پدالی کمی تفاوت تر از دیگر کفشورها می باشد.

کلیپ آموزشی آشنایی با کفشور پدالی را مشاهده نمایید 🎥

در این کلیپ شما را با کفشور پدالی و مزایای آن آشنا خواهیم کرد.

معرفی کف شور پدالی

کفشور پدالی معمولا از جنس استیل ضد زنگ است که در دسته کفشور فلزی استیل دسته بندی می شود و ضخامت های متفاوتی دارد.

نحوه کار کف شور پدالی به صورتی است که اگر شما یک بار با پا به روی درب آن که دایره ای شکل است فشار آورید درب کفشور باز شده و به بالا می آید و آب می تواند از آن عبور کند ولی با بار دیگر فشار دادن پا بر روی درب کف شور پدالی، این درب در سر جای خودش بر روی زمین می ایستد و اصطلاحا بسته می‌شود و نمی‌گذارد که آبی داخل چاه شود.

کفشور پدالی از انواع کفشورهای مدرن است
کفشور پدالی نوعی کفشور جدید است که با نیروی پا یا دست به صورت مکانیکی باز و بسته میشود.

اجزا و فواید کفشور پدالی استیل

کف شور پدالی همانطور که بیان شد بیشتر از نوع استیل طرح دار ضد خش هستند که اصطلاحا به آن کفشور پدالی استیل می گویند.چون مستقیما با پا در تماس هستند.
کفشور پدالی استیل از جنس استیل با ضخامت های 3 و 4 میلیمتر هستند که حالت ارتجاعی دارند و فنری می باشند.

اگر بخواهیم از مزایای کفشور پدالی بگوییم، کف شور پدالی جهت جلوگیری از ورود بوی فاضلاب و حشرات موذی به داخل ساختمان بسیار کارایی خوبی دارد ولی تنها ضعف آنها این است که به سادگی و حتی کمتری فشاری که کودکی روی آن بیاورد فنر آن عمل کرده و کفشور باز می شود.
جالب است که بدانید درب کفشور پدالی استیل مثل دیگر کفشورها کاملا برداشته می‌شود و برای نظافت و برداشتن آشغال هایی که هنگام شستشو وارد محفظه توری مانند آن شده به راحتی می‌توان اقدام نمود.

در صورت گرفتگی کف شور پدالی در هر قسمت از ساختمان یا منزلتان، مثل کفشور حمام، آشپزخانه، حیاط، پارکینگ و… می توانید از طریق سایت لوله بازکنی برچسب، خدمات شبانه روزی، فوری و تضمینی را درخواست دهید.

درب کفشور پدالی جدا میشود
درب کفشور پدالی به سادگی از روی بدنه کفشور جدا شده و به راحتی میتوان داخل آن را تمیز کرد.

کفشور پدالی با مکانیزمی که دارد به خوبی می‌تواند از ورود اشیای خارجی که باعث گرفتگی لوله به داخل ساختمان می‌شوند جلوگیری کند و باعث شود که لوله منزلتان دچار گرفتگی نشود.

اگر لوله فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شد فقط با یک جستجوی ساده محل زندگیتان در تهران، ما بهترین لوله بازکن آن منطقه را به شما معرفی می‌کنیم. مثلا اگر ساکن نیاوران هستید، کافیست جست و جو کنید لوله بازکنی در نیاوران، به این صورت ما بهترین سرویس لوله بازکنی آن منطقه را به شما معرفی می‌کنیم تا هم خدماتی مناسب و هم ارزان را خدمت شما همراهان گرامی برچسب ارائه دهیم.

کف شور پدالی استیل کارایی بیشتری نسبت به دیگر کفشور ها دارد اما باید مراقب باشید که ضربه های محکم و ناگهانی بر روی درب کف شور پدالی استیل می تواند باعث خرابی آن شده، که درنهایت درب آن یا دیگر باز نمی شود و یا در صورت باز شدن دیگر بسته نمی شود.

جمع بندی:

کفشور پدالی چه نوع کفشوری است؟

کف شور پدالی در دسته کفشورهای فلزی قرار می گیرد و از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

مکانیز کفشور پدالی چگونه است؟

این کفشور همانطور که از اسمش پیداست مانند یک پدال عمل کرده و شما می توانید با فشار دادن آن با پا، آن را باز یا بسته کنید.

چگونه می توان کثیفی ها و آشغال های چسبیده به کف شور پدالی را تمیز کرد؟

درب این کفشورها مثل دیگر کفشورها به راحتی برداشته می‌شود و برای نظافت و برداشتن آشغال هایی که هنگام شستشو وارد محفظه توری مانند آن شده به راحتی می‌توان اقدام نمود.

لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: