نحوه استفاده از فنر لوله بازکنی دریلی آنطور که فکر می کنید ساده نیست!

فنر لوله بازکنی با دریل

لوله بازکنی با فنر روش های مختلف بسیاری دارد که یکی از آنها فنر لوله بازکنی دریلی است. مقالات زیادی در مورد فنر زدن لوله فاضلاب و انواع دستگاه لوله بازکنی نوشته شده و کسانی که در این باره جستجو کردند مطالب زیادی را خوانده اند. در نهایت ممکن است به جواب دلخواه خود نرسیده باشند.
لذا ما می‌خواهیم برای شما موضوع طریقه فنر زدن چاه به وسیله دریل را به صورت دقیق و مو به مو بررسی کنیم و نکات آن را بیان کنیم.

آموزش نحوه فنر زدن لوله با دریل

برای استفاده از این دستگاه شما می بایست ابتدا فنر لوله بازکنی سردریلی را فراهم کنید. برای اتصال فنر به دریل زائده ای وجود دارد که می توان با آچار سه نظام این اتصال را انجام داد.

بعد از اتصال سر فنر را در لوله ای که دچار گرفتگی شده است قرار می دهیم. دستگاه فنر لوله باز کنی دریلی دارای دکمه ای می باشد که با آن می توان شروع به کار و میزان چرخش را کم و زیاد کنید. ابتدا میزان چرخش را از کم شروع کنید و کم کم سرعت آن را زیاد کنید تا عوامل گرفتگی رفع شود.

از آنجایی که استفاده از فنر لوله بازکن دریلی ممکن است برای افراد مبتدی سخت باشد و آسیب های جسمانی و مالی ایجاد کند بهتر است که این امر را به متخصصین لوله بازکنی بسپارید. در برچسب می توانید با نزدیکترین لوله بازکن تهران به منطقه خود در هر ساعت از شبانه روزی تماس بگیرید.

فنر لوله بازکنی دریلی چقدر در رفع مشکل موثر است؟

معمولاً فنر زدن لوله فاضلاب حمام، آشپزخانه، حیاط و… از جمله راه‌ هایی می‌باشد که حتما نتیجه بخش بوده و گرفتگی لوله را برطرف می‌کند.
ابتدایی ترین مرتبه از روش های فنر زدن، روش فنرزدن دستی می باشد که به علت سرعت کم فنر در چرخش، تاثیر آن به اندازه کار با فنر لوله بازکنی دریلی نیست، ولی تنها ضعف این دستگاه ها سنگینی آنها و حجم زیاد آنها می‌باشد.
به دلیل سنگینی و حجیم بودن این دستگاه ها، افراد به این نتیجه رسیده‌اند که با بستن یک فنر ساده به سر دریل، به لوله بازکنی با فنر دریل بپردازند و انسداد لوله را برطرف کنند.

فنر زدن لوله فاضلاب با دریل راحت از فنر زدن لوله با دستگاه است.
تنها ضعف دستگاه فنرزنی در مقایسه فنر زدن لوله با دریل وزن و حجم زیاد آن است.

متخصصین لوله بازکنی تهران فوری برچسب با بهترین و بروز ترین تجهیزات لوله بازکنی، بدون کم ترین کثیف کاری یا آسیب به وسایل محل، رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را با ضمانت 100% انجام می دهند. کافیست به آدرس barchasb.net مراجعه کنید.

معرفی روش استفاده از فنر لوله بازکنی دریلی!

در حقیقت روش کار با فنر به وسیله دریل روشی است که افراد لوله بازکن بلوار فردوس، مطهری و کل تهران برای سهولت کار از آن استفاده می کنند. ولی مسئله این است که فنر لوله بازکنی دریلی روشی درست است یا خیر یا بازدهی آن چقدر است؟ یا اینکه استفاده از دستگاه فنر زنی دستی مناسب تر است یا فنر لوله بازکنی با دریل؟ در ادامه می توانید با مطالعه مزایا و معایب استفاده از فنر لوله بازکنی با دریل جواب این سوال ها را پیدا کنید.

همانطور که می دانید استفاده از هر ابزاری، متخصص آن را می طلبد تا به بهترین نحو و ممکن در زمینه ای که می خواهیم استفاده شود. استفاده از فنر لوله بازکنی دریلی نیز مستثنی از آن نیست. برای این امر باید از متخصصین چاه بازکنی بلوار فردوس تهران یا دیگر محدوده های این شهر کمک بگیرید.


تماس فوری و مستقیم با لوله بازکن بلوار فردوس در هر ساعت از شبانه روزی با کلیک روی دکمه:


چنانچه دچار گرفتگی لوله فاضلاب در منزل، محل کار و… شده اید و نزدیک به محدوده بلوار فردوس هستید کافیست با ورود به لینک بالا در هر ساعت از شبانه روزی با متخصصین لوله بازکنی در بلوار فردوس تماس بگیرید.

لوله بازکنی با دریل
آموزش استفاده از فنر لوله بازکنی با دریل (لوله بازکنی با فنر برقی)

مزایا و معایب روش فنر زنی لوله فاضلاب (لوله بازکنی با فنر برقی)

اگر بخواهیم از مزایای نحوه فنر زدن لوله فاضلاب با دریل نکته ای را بیان کنیم تنها می توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:

  • حجم کم دستگاه و سبکی آن: همین مورد به تنهایی باعث شده است که افراد از خرید دستگاه فنر زنی منصرف شوند به فنر لوله بازکنی دریلی رو بیاورند.
  • سرعت کار و قدرت بیشتر برای چرخش فنر: در این روش کار با دریل لوله بازکنی شما به سادگی می توانید با سرعت بالا و قدرت بیشتر تاثیر بالایی در گرفتگی لوله فاضلاب ایجاد کنید.

همانطور که استفاده از فنر لوله بازکن دریلی مزیت هایی دارد از چندین معایب هم برخوردار است که در ادامه بیان شده است:

معایب نحوه فنر زدن لوله با دریل عبارتند از:

  • سرعت بالای فنر: خود این مورد باعث می شود که در فنرهایی که طول بیشتری دارند ، هنگام کار با فنر لوله بازکنی دریلی، سر فنر با سرعت بیشتری به لوله ها برخورد کند و اگر لوله ها قدیمی باشند باعث شکستن و ترک در آنها شود.
  • عدم کنترل فنر : در روش فنر زدن چاه و لوله فاضلاب با دریل فنر به علت داشتن سرعت زیاد به این طرف و آن طرف می رود و ممکن است با جایی برخورد کند و روشی هم برای مهار کردن آن وجود ندارد.
خطرات لوله بازکنی با دریل
آموزش فنر زدن با دریل و بررسی معایب آن
  • نداشتن محافظ دور فنر: یکی دیگر از مضرات فنر لوله بازکنی دریلی نداشتن حفاظ برای فنر است لذا ممکن است در حین انجام کار فنر به دور لباس یا پارچه ای بپیچد و باعث خطر شود.

در کل بکارگیری روش لوله بازکنی با فنر دریل به افراد مبتدی توصیه نمی‌شود. اگر روش های خانگی برای بازکردن لوله فاضلاب منزلتان موثر نبود می توانید با لوله بازکن های ماهر و متخصص ما در سراسر تهران در سایت برچسب تماس بگیرید. سرویس های لوله بازکنی غرب تهران و سایر محدوده های تهران به صورت شبانه روزی و تضمینی در دسترس می باشند.


دسترسی به شماره تلفن لوله بازکن غرب تهران و تماس با آن تنها با کلیک روی دکمه زیر:


از آن جایی که باید خطرات ناشی از این روش ابداعی را جدی بگیرید حتما با احتیاط کامل و دستکش مناسب مشغول کار شوید، چرا که در هر کاری با وجود خطراتی که دارد می تواند صدمات جبران ناپذیری را به جای بگذارد ولی می توانید با رعایت اصول و ایمنی کار از نتیجه فنر زدن فاضلاب به این روش در منزلتان راضی باشید و کار خود را بدرستی انجام دهید.

حتما بدانید که در این روش به علت سرعت بالا نیاز است که از فنر لوله بازکنی منعطف با طول مناسب استفاده کنید، چرا که فنر لوله بازکنی دریلی در هنگام چرخیدن اگر از انعطاف کافی برخوردار نباشد ممکن است شکسته شود مشکلات زیادی را به بار آورد.

علاوه بر دستگاه برای فنر لوله بازکنی دریلی، پمپ تراکم هوا نیز جزء تجهیزات کاربردی در لوله بازکنی می باشد. طرز کار این دستگاه را اینجا بخوانید.

انتخاب فنر لوله بازکنی دریلی مناسب

برای انتخاب فنر لوله بازکنی دریلی مناسب، باید به عوامل مختلفی مانند نوع گرفتگی، قطر لوله و طول فنر توجه کنید.

  • نوع گرفتگی: برای گرفتگی‌های خفیف، می‌توانید از فنر لوله بازکنی دستی استفاده کنید. برای گرفتگی‌های سخت، باید از فنر لوله بازکنی برقی یا قوی استفاده کنید.
  • قطر لوله: باید فنری را انتخاب کنید که قطر آن با قطر لوله مطابقت داشته باشد.
  • طول فنر: باید فنری را انتخاب کنید که طول آن از طول لوله بیشتر باشد.

قیمت فنر لوله بازکنی با دریل

قیمت فنر لوله بازکنی با دریل با توجه به متراژ و قطر فنر متفاوت است. بنابراین شما با توجه به نیاز خود یعنی متراژ و قطر لوله خود می بایست تحقیق کنید که قیمت فنر چقدر می باشد. برای مشاهده قیمت فنر لوله بازکنی با دریل می توانید در سایت باسلام به طور حدودی از رنج قیمت ها آگاه شوید. برای مشاهده این قیمت ها کافی است روی لینک کلیک کنید.

سوالات متداول کاربران از “آموزش فنر زدن با دریل”

طریقه فنر زدن لوله با دریل بهتر است یا با دستگاه فنر زنی؟

✔ تنها ضعف دستگاه فنرزنی در مقایسه با دریل وزن و حجم زیاد آن است که البته به کارایی و ایمن بودن آن می ارزد.

فنر لوله بازکنی دریلی چه معایبی دارد؟

✔ یکی از معایب بزگ آن مربوط به مسائل ایمنی است که به علت داشتن سرعت بالا و نداشتن کنترل کافی روی فنر، خطرناک می باشد.

بکارگیری روش فنر زدن با دریل در چه مواقعی توصیه می شود؟

✔ بطورکلی این روش به افراد مبتدی توصیه نمی‌شود؛ اگر روش های خانگی برای بازکردن لوله فاضلاب منزلتان موثر نبود می توانید با افراد لوله بازکن تماس بگیرید.

3.6/5 - (14 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: