رفع گرفتگی توالت فرنگی با صابون با 4 راه حل تضمینی + ویدئو!

افتادن صابون در چاه توالت

گرفتگی توالت فرنگی با صابون و افتادن آن در دستشویی یکی از رایج ترین مشکلات برای منازلی است که روشویی و سرویس بهداشتی آنها در یک مکان و کنار هم قرار دارد.

در صورت بی توجهی به افتادن صابون در توالت فرنگی، ممکن است که پس از چند روز مشکل گرفتگی توالت فرنگی با صابون ایجاد شود. اما برای رفع روش های ساده ای وجود دارد که در ادامه به طور مفصل به آنها پرداخته شده است.

البته موارد دیگری از قبیل افتادن انگشتر، طلا و جواهرات و… هم هستند که ممکن است در توالت بیفتند و همانند معضل افتادن صابون در چاه دستشویی دردسر ساز بشوند، لذا می توانید با مطالعه مقاله در آوردن طلا از چاه، روش های رفع این مشکلات را آموزش ببینید.

4 روش رفع گرفتگی توالت فرنگی با صابون 🎥

اگر می خواهید هرچه سریعتر برای گیر کرد صابون در توالت فرنگی اقدامی انجام دهید و به دنبال ساده ترین روش ها هستید حتما ویدئوی کوتاه زیر را که کمتر از 1 دقیقه است را مشاهده کنید.

1_ رفع مشکل افتادن صابون در چاه دستشویی با آبجوش

هنگام گرفتگی توالت فرنگی با صابون یا حتی گرفتگی توالت ایرانی با آن، اگر به صابون دسترسی داشتید می توانید به سادگی آن را با دست بردارید و دور بیندازید.

اگر دست شما به صابون نمی رسد و صابون را می بینید می توانید مقداری آبجوش داخل چاه بریزید تا آبجوش بتواند به سادگی صابون را حل کرده و آن را از بین ببرد.

البته باید توجه کنید که استفاده زیاد از آبجوش جهت رفع مشکل افتادن صابون در چاه توالت باعث از بین رفتن چسب های لوله توالت و نشتی آن یا حتی ایجاد ترک در سنگ توالت می شود؛ لذا توصیه می شود جز در مواقع ضروری از این راه استفاده نکنید.

اگر در تهران هستید می توانید از خدمات لوله بازکنی سایت برچسب در سراسر تهران مثل خدمات لوله بازکنی شهران، یا همان منطقه محل سکونت خود استفاده نمایید تا مشکل افتادن صابون در چا دستشویی را بصورت فوری و تضمینی حل کنند.


مشاهده جزئیات تماس با لوله بازکن شهران تهران تنها با کلیک روی دکمه زیر:


توجه داشته باشید که متخصصین لوله بازکنی شهران در سایت برچسب به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات رسانی می باشد که مشکلاتی از قبیل رفع گرفتگی توالت با صابون را به صورت تضمینی رفع می کنند.

2_ رفع گرفتگی توالت فرنگی با صابون با استفاده از میله فلزی یا چوبی

اگر در هنگام افتادن صابون در چاه دستشویی اندازه صابون شما بزرگ باشد و سیفون را هم کشیده باشید صابون در ته سیفون گیر می کند. بر خلاف تصور شما صابون حل نمی شود و به ته سیفون می چسبد.

برای جلوگیری از این کار و رسوب صابون باید یک میله فلزی و یا چوبی را داخل چاه کرده و به داخل فشار دهیم تا صابونی که با افتادن در چاه باعث مسدود شدن راه توالت شده را بتوانیم به راحتی در بیاوریم. البته این روش سختی های خود را دارد؛ چرا که ممکن است صابون از میله کنده شده و دوباره در چاه دستشویی بیفتد.

گاهی گرفتگی های چاه توالت و لوله فاضلاب به دلایلی پیش می آید که خودمان متوجه آن نمی شویم. اگر دچار این مشکل هستید در مقاله علت گرفتگی لوله فاضلاب می توانید این علت ها را پیدا کرده و متناسب با آن تا جای توان مشکل را رفع کنید. در غیر این صورت تماس برای رفع گرفتگی باید با لوله بازکن تماس بگیرید.

افتادن صابون در چاه دستشویی و درآوردن آن با میله فلزی
اگر هنگام افتادن صابون در چاه دستشویی، از میله فلزی استفاده کردید، باید مراقب باشید که به لوله های فاضلاب آسیب نرسانید.

دقت کنید هنگام افتادن صابون در چاه دستشویی، باید مراقب باشید که با میله به لوله های فاضلاب آسیب نرسانید.

از آنجایی که این روش کمی ریسک پذیر است و ممکنه که به لوله های توالت آسیب برسد، به جای آن از یک لوله بازکن ماهر کمک بگیرید.

اگر در محدوده غرب تهران ساکن هستید در سایت برچسب می توانید به طور مستقیم با متخصصین چاه بازکنی غرب تهران تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را با آنها در میان بگذارید.


دسترسی به نزدیک ترین لوله بازکن غرب تهران و تماس با آن تنها با کلیک روی دکمه:


متخصصین لوله بازکنی غرب تهران با توجه به میزان گرفتگی و نوع گرفتگی از تجهیزات مورد نیاز آن استفاده می کنند که باعث رفع گرفتگی لوله توالت به صورت تضمینی می شود.

3_ در آوردن صابون از چاه توالت با انبر فاضلابی

انبر فاضلابی یکی از تجهیزات افراد لوله بازکن است که شما هم می توانید از فروشگاه های ابزار فروشی یا به صورت اینترنتی از سایت های مختلف خریداری نمایید. این ابزار مخصوص در آوردن اشیا از چاه توالت است. بنابراین حتی اگر غیر از صابون وسیله دیگری در چاه افتاده باشد می توانید با این ابزار وسیله خود را خارج کنید. همچنین با مطالعه مقاله افتادن اشیا در چاه توالت نیز می توانید با سایر روش های در آوردن اشیا آشنا شوید و تست کنید.

توجه داشته باشید که برای خارج کردن اشیاء از لوله، زمانی می توان این کار موفق است که صابون یا وسیله شما به لوله فاضلاب اصلی نرفته باشد.

4_ استفاده از قلاب فلزی برای رفع افتادن صابون در توالت

قلاب فلزی یکی از دسترس ترین وسیله ها برای هنگامی که با افتادن صابون در چاه دستشویی رو به رو می شوید. شاید با خود بگویید چگونه؟ برای استفاده از این وسیله تنها به یک جا لباسی فلزی نیاز دارید.

در آوردن وسیله با سیم مفتول جا لباسی
در آوردن وسیله با استفاده از جا لباسی

باید جا لباسی را باز کنید و سر ل مانند آن را خم کنید و در چاه فرو ببرید. وقتی که با صابون برخورد کردید با گیر انداختن آن، صابون را خارج کنید.

در آوردن صابون از توالت به صورت تضمینی

اگر صابون در چاه توالت بیفتد و شما نتوانید با روش های گفته شده این مشکل را حل کنید می بایست با یک لوله بازکن تماس بگیرید. از آنجایی که سایت برچسب به صورت تخصصی خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران ارائه می دهد شما می توانید در هر جای تهران هستید، نزدیکترین لوله بازکن به خود را پیدا و با آن به طور مستقیم تماس بگیرید.

از آنجایی که برچسب خدمات لوله بازکنی در تهران را به صورت شبانه روزی و تضمینی ارائه می دهد و با ماهرترین افراد همکاری دارد، شما تنها با جستجوی نام منطقه خود در سایت در هر ساعت از روز می توانید با لوله بازکن تهران تماس بگیرید.

همچنین می توانید از دکمه های لینک که برای 2 منطقه پردرخواست تهران می باشد، نیز استفاده کنید و با افراد لوله بازکنی غرب تهران و لوله بازکنی شهران تماس بگیرید.

افتادن صابون در چاه توالت
گیر کردن صابون در توالت فرنگی و رفع تضمینی آن

سوالات متداول از گرفتگی توالت فرنگی با صابون

آیا افتادن صابون در چاه توالت باعث گرفتگی آن می شود؟

✅ بله؛ اگراندازه صابون بزرگ باشد و سیفون را هم کشیده باشید، صابون در ته سیفون گیر می کند، به ته سیفون می چسبد و در همان جا رسوب می کند.

برای رفع مشکل گیر کردن صابون در توالت فرنگی، ساده ترین راه برطرف کردن آن چیست؟

✅ اگر دست شما به صابون نمی رسد و صابون را می بینید می توانید مقداری آبجوش داخل چاه بریزید تا صابون را در خود حل کند و از بین ببرد.

در اثر افتادن صابون در چاه دستشویی و گرفتگی شدید سیفون توالت، چه باید بکنیم؟

✅ با تماس با لوله بازکن های سایت برچسب، می توانید جهت رفع گرفتی سیفون توالت خود سریعا اقدام کنید. تجهیزاتی که این افراد به کار می گیرند کاملا بروز بوده و رفع گرفتگی لوله فاضلاب را در کمترین زمان ممکن ضمانت میکنند.

4.3/5 - (18 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: