ساخت توالت شیشه ای شفاف در ژاپن!!! (همراه با ویدئو)

توالت شیشه ای شفاف

امروزه به علت زیاد شدن ارتباطات و زیاد شدن خبرهای عجیب، دیگر مثل چند سال قبل شنیدن اخبار نوآوری ما را چندان شگفت زده نمی‌کند؛ ولی به تازگی اختراع عجیبی در ژاپن شکل گرفته که هر شنونده ای را متعجب می‌سازد، آن هم مسئله ساخت توالت شیشه ای شفاف است که به صورت توالت های عمومی در پارک ها و معابر نصب می‌شود. این خبر همانند مسئله دستشویی رفتن فضانوردان عجیب است و سوالات زیادی را در ذهن افراد به وجود می آورد.

در ادامه در خصوص دستشویی شیشه ای ژاپن اطلاعات کامل تری از جمله علت ساخت آن، نحوه استفاده و… قرار دارد. پس تا انتها این خبر عجیب را از دست ندهید.

ویدئوی توالت شیشه ای در ژاپن 🎥

در این ویدئو می توانید مدل های دستشویی شیشه ای ژاپن را که اختراعی نوین است را مشاهده کنید.

توالت شیشه ای چیست؟

وقتی حرف از ساخت توالت شیشه ای به میان می آید، ابتدا این طور تصور می شود که در توالت شیشه ای شفاف شاید کاسه توالت آن از جنس شیشه شفاف است؛ در حالی که حقیقت مطلب این است که بر خلاف تصورات شما باید بگوییم در ژاپن توالت شیشه ای عمومی ساخته شده که دیواره های آنها از جنس شیشه شفاف رنگی است و داخل آن ها به راحتی و به وضوح دیده می‌شود.

جالب است بدانید که جنس دیواره توالت شیشه ای از جنس شیشه ساده نیست و نوعی شیشه هوشمند را به کار گرفتند که می‌تواند در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی و به محض چرخاندن و قفل کردن درب آن از حالت شفاف به حالت کاملا مات تغییر حالت بدهد و بعد از استفاده و بلافاصله بعد از باز کردن درب هم در عرض چند ثانیه به حالت شیشه معمولی برمی‌گردد به طوری که شما کاملا داخل و آن طرف دیوارهای آن را خواهید دید.

توالت شیشه ای در حالت عادی شفاف است
توالت شیشه ای که در ژاپن به تازگی استفاده میشود در هنگامی که درب آب باز است و مشغول نیست همانند شیشه شفاف میتوان فضای داخل آن را مشاهده کرد

اگر توالت منزلتان یا لوله فاضلاب ساختمان شما دچار گرفتگی شد، ما می‌توانیم بهترین تکنسین های لوله بازکنی و چاه بازکنی در سطح شهر تهران و در تمام نقاط تهران مثل لوله بازکنی در غرب تهران و یا هر محدوده دیگری از تهران را به شما معرفی کنیم تا مشکل شما را خیلی زود بر طرف کنند.


تماس فوری و مستقیم با نزدیکترین لوله بازکنی در غرب تهران تنها با کلیک روی دکمه:


پس از ورود به صفحه لوله بازکنی غرب تهران می توانید شماره تلفن افراد لوله بازکن غرب تهران را مشاهده کنید و با نزدیکترین آن به طور مستقیم تماس بگیرید.

علت ساخت توالت عمومی با شیشه شفاف

توالت شیشه ای در ژاپن به این علت طراحی شده است تا ذهنیت مردم نسبت به مسئله کثیفی و غیر بهداشتی بودن توالت های عمومی را از بین ببرند، چرا که اکثر افراد در توکیو به این باور هستید که توالت های عمومی جایی کاملا غیر بهداشتی و کثیف است ولی با این ابتکار می‌توانند قبل از ورود به داخل توالت شیشه ای، داخل آن را به وضوح ببینند و از تمیزی آن مطمئن شوند.

علت ساختن توالت شیشه ای
علت ساخت توالت شیشه ای یا همان فواید استفاده از این طراحی و تکنولژی زیاد است و یکی از آنها زیبایی و امنیت این نوع توالت ها می باشد

همچنین از دیگر مزایای توالت شیشه ای این است، که امنیت خوبی دارند، چرا که قبل از ورود داخل آنها دیده می‌شود و افراد متوجه می‌شوند که کسی در داخل توالت مخفی نشده و در ساعاتی که رفت و آمد در شهر کمتر است می‌توانند به راحتی و با اطمینان بیشتر از این توالت ها استفاده کنند.

جالب است بدانید که

  • توالت شیشه ای مجهز به سیستم های پیشرفته روز دنیا از قبیل تهویه مطبوع خودکار و سنسورهای تشخیص دهنده و همچنین سیستم خشک کن و… هستند که همگی در تمیزی این توالت ها کاربرد زیادی دارند.
توالت فرنگی شیشه ای
قطعات توالت فرنگی شیشه ای در ژاپن
  • معمولا سازندگان توالت شیشه ای با استفاده از رنگ های شاد و روشن ساخته می‌شوند که چهره جذابی به شهر داده است و خود می‌تواند علت جذب توریست به آن منطقه باشند و تاثیر گذار در روحیه افراد باشد.
  • کشور ژاپن در حال حاضر در 5 منطقه مختلف در توکیو از توالت شیشه ای عمومی استفاده می‌کند و همچنین به فکر توسعه و بازار یابی در کشور چین و دیگر کشورها می باشد.
  • اگر در تهران هستید سایت برچسب می‌تواند بهترین لوله بازکنی ها و چاه بازکنی ها را در تمام نقاط تهران از شمال تا غرب و شرق تهران و در هر محله ای که شما هستید مثل خدمات لوله بازکنی در خیابان آذربایجان را به شما معرفی کند.

دسترسی به شماره تلفن لوله بازکنی در خیابان آذربایجان تنها با کلیک روی دکمه زیر:


متخصصین چاه بازکنی خیابان آذربایجان انواع گرفتگی های توالت ایرانی و فرنگی را در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای بسیار مناسب رفع می کند. برای تماس با نزدیکترین لوله بازکن در خیابان آذربایجان کافیه روی دکمه بالا کلیک کنید.

سوالات متداول

مکانیزم و عملکرد توالت شیشه ای به چه شکل است؟

در ساخت این توالت ها نوعی شیشه هوشمند را به کار گرفتند که می‌تواند در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی و به محض چرخاندن و قفل کردن درب آن از حالت شفاف به حالت کاملا مات تغییر حالت بدهد.

علت ساخت چنین توالتی در ژاپن چه بود؟

این بود که ذهنیت مردم نسبت به مسئله کثیفی و غیر بهداشتی بودن توالت های عمومی را از بین ببرند.

آیا توالت شیشه ای به عنوان توالتی عمومی، واقعا از تمیزی و بهداشت کافی برخوردار است؟

توالت شیشه ای مجهز به سیستم های پیشرفته روز دنیا از قبیل تهویه مطبوع خودکار و سنسورهای تشخیص دهنده و همچنین سیستم خشک کن و… هستند که همگی در تمیزی این توالت ها کاربرد زیادی دارند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: