کفشور سوپاپ دار چیست؟ نحوه عملکرد و مزایای آن

کفشور سوپاپ دار برای جلوگیری از بوی بد و ورد حشرات موذی

کفشور سوپاپ دار یکی از انواع کفشورهایی است که قطعا بسیار کاربردی است. سوپاپ کفشور دقیقا کاربردی مشابه پلاستیک هایی را دارد که از آن برای جلوگیری از بوی فاضلاب و حشرات در کفشور می ذاشتیم. شما می توانید از این کفشور در آشپزخانه، پارکینگ، تراس، و… استفاده کنید. در ادامه مطلب هم قرار است با کف شور سوپاپ دار و نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا شوید.

کفشور سوپاپ دار چیست؟ 🎥

معمولا در بیشتر منازل مخصوصا در آشپزخانه ها که زیاد آب ریز ندارند افراد داخل کفشور را با توری یا پلاستیک می پوشانند و در مواقع نیاز آن هم هنگامی که فرد می‌خواهد کف آشپزخانه خود را بشورد این کفشور ها را باز می کنند.

گذاشتن پلاستیک و… به این علت است که افراد از بوی نامطبوع و ورود حشرات موذی مثل سوسک و… ناراحت هستند و می‌خواهند از شر این مشکلات خلاص بشوند. و این در حالی که کفشور سوپاپ دار دقیقا کار همان پلاستیک را می تواند برایتان انجام دهد.

کفشور سوپاپ دار که یکی از کاربردی ترین انواع کفشور است معمولا از جنس پلاستیک یا فلز می باشد. این نوع کفشور بهترین وسیله برای جلوگیری از ورود حشرات و بوی فاضلاب می باشد. شما می توانید با کلیک روی لینک با سایر مدل های کفشور آشنا شوید و متناسب با نیاز خود، خریداری نمایید.

کفشور سوپاپ دار برای جلوگیری از بوی بد و ورد حشرات موذی
کفشور سوپاپ دار میتواند به تنهایی از ورود بوی بد و حشرات موذی به داخل فاضلاب جلوگیری کند

توجه داشته باشید که اگر لوله فاضلاب شما با وجود سوپاپ کفشور بوی فاضلاب می دهد، اصلی ترین دلیل این مشکل گرفتگی لوله یا چاه می باشد. شما می توانید برای حل این مشکل از متخصصین لوله بازکنی تهران در برچسب کمک بگیرید. لوله بازکن های برچسب در تمامی نقاط تهران خدمات لوله بازکنی ارائه می دهند. اگر در محدوده غرب تهران ساکن هستید برای تماس با نزدیکترین لوله بازکنی در غرب تهران کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید.


مشاهده جزئیات و تماس مستقیم با نزدیکترین لوله بازکن غرب تهران:


نحوه عملکرد سوپاپ کفشور و اجزای آن

کفشور سوپاپ دار با توجه به اسم آن از نوعی پلاستیک و یا فلز ساخته شده که مانند سوپاپ برعکس عمل میکند؛ به این معنا که بقیه سوپاپ های اطمینان به محض وجود فشار به سمت بالا حرکت می‌کنند و فشار داخل محیط را کاهش می‌دهند؛ ولی عملکرد کفشور سوپاپ دار به این صورت است که هر زمان وزن آب روی آن قرار بگیرد به سمت پایین حرکت کرده و آب می تواند از کناره های آن به سمت لوله فاضلاب و در نهایت چاه فاضلاب هدایت شود.

کفشور سوپاپ دار قابلیت تمیز شدن دارند و می‌توانید به راحتی آن ها را برداشته و تمیز کرده و دوباره بدون دردسر سر جای خود قرار دهید.

کفشور سوپاپ دار با وزن آب عمل میکند
کفشورهای سوپاپ دار در همه مدل با فشار و وزن آب کار می کنند

حتی اگر نیاز داشتید که فنر لوله بازکنی را از داخل کفشور عبور دهید می‌توانید به راحتی خودتان با دست کفشور سوپاپ دار را از سر چاه بردارید و فنر را به آرامی داخل لوله کنید.

صفحات لوله بازکنی برچسب در سراسر نقاط تهران نیز، همه روزه و همه ساعته در دسترس بوده و آماده پاسخگویی به درخواست های کاربران می باشد. با ورود به آدرس سایت برچسب https://barchasb.net/ می توانید از دیگر خدمات و سرویس های لوله بازکنی تهران ما اطلاع پیدا کنید و سوالات خود را در این زمینه از ما بپرسید.

مزایای استفاده از کفشور های سوپاپ دار چیست؟

اگر بخواهیم از مزایای کفشور سوپاپ دار مطالبی را بیان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جلوگیری از ورود بوی نامطبوع در هنگام سیفوناژ خود عامل مهمی برای استفاده از کفشور سوپاپ دار می‌باشد.
  • جلوگیری از ورود سوسک و حشرات موذی: چرا که این سوپاپها از سمت بالا باز می‌شوند و به هیچ عنوان دیگر سوسک ها و… راهی برای ورود به فضای داخل ساختمان را ندارند.
کفشور سوپاپ دار از ورود حشرات جلوگیری میکند
کفشور سوپاپ دار میتواند به راحتی مانع از ورود حشرات موذی مثل سوسک و … به داخل منزل شود
  • جلوگیری از گرفتن لوله فاضلاب؛ این کفشورها به خودی خود باعث می‌شوند، آشغال های بزرگ که خود عامل اصلی گرفتگی لوله است وارد لوله فاضلاب نشوند و به بر روی کفشور سوپاپ دار بایستند.
    اما اگر در تهران هستید و لوله های منزلتان گرفته است، حتما با نزدیک ترین متخصص لوله بازکنی ما تماس بگیرید. مثلا اگر در مرزداران هستید با ورود به صفحه لوله بازکنی مرزداران درخواست سرویس لوله بازکنی فوری و تضمینی در این منطقه را ثبت کنید.

انواع کفشور سوپاپ دار

کفشور سوپاپ دار انواع مختلفی دارد یا اگر بخواهیم بهتر بیان کنیم باید بگوییم تمامی مدل های کفشور اعم از کفشور خطی و برنجی و… می توانند سوپاپ دار هم باشند یا اینکه شما این سوپاپ را از مغازه تهیه کنید و از آن استفاده نمایید.

سوالات متداول

عملکرد کفشور سوپاپ دار چگونه است؟

به این صورت است که هر زمان که وزن آب روی آن قرار بگیرد به سمت پایین حرکت کرده و آب میتواند از کناره های آن به سمت لوله فاضلاب و در نهایت چاه فاضالب هدایت شود.

آیا کفشور سوپاپ دار قابل تمیز شدن است؟

بله؛ شما می‌توانید به راحتی آن ها را برداشته و تمیز کرده و دوباره بدون دردسر سر جای خود قرار دهید.

استفاده از کف شور سوپاپ دار چه مزیت هایی دارد؟

جلوگیری از ورود بوی بد فاضلاب و حشرات موذی به داخل محیط از اصلی ترین مزایای این کفشورهاست.

 

4/5 - (39 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: