4 روش جرم گیری لوله فاضلاب با ساده ترین روش ها

جرم گیری لوله فاضلاب با اسید

گرفتگی و رسوب در لوله های فاضلاب امری طبیعی است که بعد گذر زمان این اتفاق پیش می آید. مهم ترین نکته در این است که برای جرم گیری لوله فاضلاب چه کنیم؟ چه روش هایی برای جرم گیری لوله پلی اتیلن، پی وی سی و… فاضلابی وجود دارد؟

از بین بردن رسوب لوله توالت و لوله فاضلاب ساختمان به اشکال و راه های مختلفی انجام می شود و شیوه آن بستگی به شکل گیر کردن لوله فاضلاب دارد. در ادامه به این موضوع به صورت تخصصی و جزئی تر پرداخته شده است.

آموزش ساده ترین راه های جرم گیری لوله فاضلاب🎥

ویدئوی کوتاه زیر جهت آشنایی بهتر شما با بهترین روش جرم گیری لوله های فاضلاب تهیه و تدوین شده است. آن را از دست ندهید.

بر خلاف تصور بسیاری از افراد از بین بردن رسوب لوله فاضلاب و جرم گیری لوله آب کار چندان سختی نیست. وجود رسوب در لوله فاضلاب باعث گرفتگی آن می شود. در نتیجه برای جلوگیری از این اتفاق و بدتر شدن اوضاع، باید در جهت رفع آن فوری اقدام کرد.

4 تا از ساده ترین روش های جرم گیری لوله فاضلاب و رسوب زدایی لوله فاضلاب موارد زیر می باشد:

  • استفاده از فنر لوله بازکنی
  • استفاده از جرم گیر لوله فاضلاب
  • کمک از متخصصین لوله بازکنی
  • استفاده از مخلوط جوش شیرین و سرکه

استفاده از روش های جرم گیری لوله فاضلاب که در لیست بالا آورده شده است، در ادامه مقاله با جزئیات کامل توضیح داده شده اند؛ اما اگر با این روش ها رسوب زدایی لوله فاضلاب به سرانجان نرسید، حتما از کارشناسان لوله بازکن و چاه بازکن برچسب در شهر تهران کمک بگیرد.

چنانچه در تهران سکونت داشته باشید، متخصصان سایت برچسب در سریع ترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند.

1_ از بین بردن رسوب لوله فاضلاب با فنر

همانطور که گفته شد رسوب لوله فاضلاب در نهایت منجر به گرفتگی لوله فاضلاب می شود. یکی از بهترین راه هایی که کاملا برای رسوب زدایی لوله فاضلاب موثر است، فنر لوله بازکنی است.

چنانچه مهارتی در استفاده از فنر لوله بازکنی ندارید، حتما از یک متخصص لوله بازکنی کمک بگیرید. در برچسب می توانید به راحتی با این افراد ارتباط بگیرید. این خدمات صرفا در شهر تهران می باشد و افرادی که در تهران ساکن هستند می توانند با شماره تلفن لوله بازکن ها تماس بگیرند. اگر در محدوده افسریه تهران ساکن هستید برای تماس با لوله بازکن افسریه کافیه روی دکمه کلیک کنید.

2_ استفاده از جرم گیر لوله فاضلاب

در پاره ای از موارد رسوب داخل لوله های فاضلاب و جرم های ایجاد شده با اندکی اسید یا محلول های شیمیایی قابل رفع شدن است. برای مثال تجمع چربی و فضولات در اغلب موارد با اسید لوله بازکنی از بین می رود.

برای این امر به یک میزان مشخص اسید را باید در چاه فاضلاب ریخته و چند ساعتی صبر کرد تا اسید کار خود را بکند و سپس با ریختن چند لگن آب داخل چاه فاضلاب عمل جرم گیری لوله فاضلاب را به خوبی انجام دهیم.

جرم گیری لوله فاضلاب با اسید
رسوب زدایی لوله فاضلاب (آیا روش بازکردن لوله فاضلاب توالت با اسید خوب است؟)

برای انتخاب و خرید قوی ترین اسید جهت جرم گیری لوله، می توانید اینجا کلیک کنید. در صفحه مربوطه می توانید مشخصات و کارآیی محصولات مختلف در این زمینه را مطالعه کنید و یک خرید مطمئن داشته باشید.

توجه داشته باشید که در استفاده از محلول لوله بازکنی باید بسیار احتیاط را رعایت کنید و در مصرف آن زیاده روی نکنید؛ زیرا مصرف زیاد اسید لوله بازکنی باعث می شود لوله ها دچار پوسیدگی و خوردگی شود.

3_ رسوب زدایی لوله فاضلاب با خدمات لوله بازکنی در غرب تهران

گاهی ریختن اسید یا دیگر انواع محلول ها چندان چاره ساز نیست و جرم گیری لوله فاضلاب به درستی انجام نمی شود. گاهی جنس ماده ای که در مسیر لوله فاضلاب مانع ایجاد کرده جوری نیست که بتوان با اسید یا محلول های لوله بازکنی آن را برطرف کرد، مانند نخاله ساختمانی و سیمان و گچ.

در مواقعی که رسوب با مواد نخاله ساختمانی است، مشکل با ریختن اسید یا انواع محلول های شیمیایی یا دستی بر طرف نمی شود. این امر ممکن است آسیب های جدی به ساختار و ساختمان لوله های فاضلاب بزند و در آن صورت حتما هزینه های زیادی از بنایی و تعویض لوله های فاضلاب و… بر دوش شما می اندازد.

گاه حجم این مواد سد کننده فاضلاب به حدی است که با ریختن اسید یا محلول بازکننده، مشکل حل نمی شود، مثلا گاهی مسیر لوله فاضلاب با دستمال توالت و دستمال کاغذی گیر کرده و این دستمال ها مانند یک توده جرم زیاد در آن رسوب کرده و سفت شده است.

در اینطور مواقع تنها راه افراد کمک از یک متخصص لوله بازکنی است، تا با مهارت و تجهیزات پیشرفته ای که دارد این مشکل را فوری حل کند. با متخصصین لوله بازکنی برچسب در اینطور مواقع تنها نیستید.

جرم گیری لوله فاضلاب
از بین بردن جرم لوله فاضلاب با کمک متخصصین لوله بازکنی

چنانچه در غرب تهران ساکن هستید در هر ساعت از شبانه روزی می توانید در برچسب با لوله بازکن غرب تهران تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. تنها کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.


دسترسی به نزدیک ترین متخصصین لوله بازکنی در غرب تهران و تماس مستقیم با آنها


توجه! خدمات تخصص رفع گرفتگی لوله با دستمال کاغذی، نخاله های ساختمانی، ریشه درختان و… توسط تیم لوله بازکنی غرب تهران سایت برچسب انجام می شود، که این می توانید این خدمات را در هر نقطه ی دیگری از تهران نیز دریافت کنید.

4_ جرم گیری لوله فاضلاب با محلول جوش شیرین و سرکه

استفاده از جوش شیرین و سرکه یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین روش از بین بردن رسوب داخل لوله فاضلاب است. اما همانطور که گفته شد رسوب هایی که به دلیل سیمان، تجمع مو و دستمال باشد را با این محلول نمی توان از بین برد.

برای استفاده از این روش کافیه که ابتدا نصف فنجان جوش شیرین را درون لوله بریزید و سپس نصف فنجان دیگر سرکه به آن اضافه کنید. مخلوط سرکه و جوش شیرین درون لوله فاضلاب ترکیب شیمیایی را ایجاد می کند که به راحتی رسوبات لوله فاضلاب را از بین می برد.

رسوب زدایی لوله فاضلاب سینک با جوش شیرین و سرکه
از بین بردن رسوب داخل لوله سینک با جوش شیرین و سرکه

بهترین راه جرم گیری لوله فاضلاب!

از آن جا که رسوب ممکن است در لوله های فاضلاب آشپزخانه یا حمام هم به موازات توالت بنشیند و باعث گرفتگی شود استفاده از فنر یک راه حل معقول خواهد بود.

در حال حاضر انواع و اقسام فنرها و سرفنرها به شکل دستی یا با کمک ماشین آلات مخصوص یا دریل برقی وجود دارند که نحوه جرم گیری لوله فاضلاب به کمک آن ها بسیار ساده است. برای آشنای با انواع فنرها، سر فنرها و دستگاه های فنرزنی، می توانید به مقالات مربوطه در همین سایت به نشانی لوله بازکنی تهران برچسب مراجعه نمایید.

 فنرها رسوبات مسیر فاضلاب را از جلوی راه بر می دارند یا می تراشند و این مطمئن ترین راه برای از بین بردن رسوب لوله فاضلاب است. پس به یاد داشته باشید که برای حل این مشکل به سمت کارهایی که ممکن است به سیستم فاضلاب منزلتان آسیب جدی بزند نروید.

سوالات پر تکرار از جرم گیری لوله پلی اتیلن و جرم گیری لوله های فلزی!

برای از بین بردن جرم لوله فاضلاب بهترین راه چیست؟

✅ استفاده از فنر لوله و یا کمک از یک متخصص لوله بازکنی از بهترین راه های تضمینی از بین بردن رسوب لوله فاضلاب است.

در چه مواقعی برای جرم گیری لوله فاضلاب و جرم گیری لوله پلی اتیلن از محلول های لوله بازکنی استفاده کنیم؟

✅ به طور کلی استفاده از محلول لوله بازکنی جهت از بین بردن رسوب داخل لوله توصیه نمی شود. اما اگر رسوب و یا گرفتگی خیلی سطحی باشد تنها با یکبار استفاده می توان این مشکل را رفع کرد.

چگونه یک متخصص لوله بازکنی ماهر و قابل اعتماد برای رسوب زدایی لوله فاضلاب پیدا کنیم؟

✅ برچسب به عنوان یکی از تخصصی ترین سایت های لوله و چاه بازکنی با افرادی قابل اعتماد همکاری دارد که در سراسر تهران 24 ساعته خدمات ارائه می دهند. تنها کافیست وارد سایت شده و منطقه خود را انتخاب نمایید، با این کار نحوه جرم گیری لوله های آب ساختمان شما به بهترین نحو انجام می شود.

4.1/5 - (20 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: