افتادن انگشتر در چاه توالت را با 4 روش راحت رفع کنید!

افتادن انگشتر در چاه توالت

افتادن انگشتر در چاه توالت، به خصوص اگر انگشتر باشد، می تواند تبدیل به کابوس بدی شود. افتادن طلا در فاضلاب به دلیل ارزش بسیار بالایی که دارد، ما را به هول و ولا می اندازد و مسلما همه ما نگران می شویم که نکند دیگر نتوان آن را در آورد. جهت رفع این مشکل کافیست با کمی تسلط بر نگرانی و مطالعه ادامه مطلب، فوری برای در آوردن طلا از چاه توالت اقدام کنیم.

افتادن انگشتر در چاه توالت
افتادن طلا و انگشتر در چاه توالت

عده ای از افراد هم ناچارا و یا اینکه طبق عادت با موبایل خود به سرویس بهداشتی می روند و بر اثر سهل انگاری، گوشی موبایل به درون چاه فاضلاب سقوط می کند. در این صورت می توانید برای آشنایی با روش در آوردن موبایل از چاه دستشویی به مقاله افتادن موبایل در توالت مراجعه کنید و اطلاعات لازم در این باره را مطالعه نمایید.

روش های درآوردن طلا از چاه توالت

برای افتادن طلا در چاه توالت روش های بسیار ساده ای وجود دارد که شاید در آن لحظه به ذهن کسی خطور نکند. روش هایی که می توانید برای در آوردن انگشتر یا طلاهایتان از چاه توالت استفاده کنید موارد زیر است که در ادامه هم به طور مختصر در مورد هر یک از آنها توضیحاتی داده شده است:

  • استفاده از سیم مفتول
  • استفاده از انبر فاضلاب
  • تکان دادن توالت فرنگی
  • جارو برقی تر
  • تماس با لوله بازکن شمال تهران

تمامی روش های خانگی جهت در آوردن طلا از چاه توالت می تواند مفید باشد، اما چنانچه با مطالعه ادامه محتوا نتوانستید انگشتر، دستبند و… را از چاه توالت بیرون آورید، حتما با متخصصان ماهر و کاربلد برچسب تماس گرفته تا ایشان با تجهیزات پیشرفته مشکل شما را برطرف کنند.

1_ استفاده از سیم مفتول یا آویز لباس

اگر با افتادن انگشتر در چاه توالت مواجه شدید و در چاه قابل دیدن بود، می توانید با استفاده از آویز لباس مفتولی آن را در بیاورید.

در آوردن انگشتر با سیم مفتول جا لباسی
حل مشکل افتادن طلا در چاه توالت با سیم مفتول

 

به این صورت که آویز لباس را از هم باز کنید و به صورت یک سیم مفتولی بزرگ در آورید، بعد یک سر آن را با انبر دست قلاب کنید به صورتی که بتوانید با آن انگشتر خود را بگیرید، حال سیم مفتول را وارد توالت کنید و به دقت آن را در آورید.

2_ استفاده از انبر فاضلاب توسط لوله بازکنی جردن

چنانچه موقع افتادن انگشتر در چاه توالت متوجه شدید که ارتفاع آن زیاد است و یا داخل سیفون گیر کرده است، از انبر فاضلاب استفاده کنید و یا اینکه با دست این کار را انجام دهید.
اگر این روش‌ها برای شما سخت و ریسکی می باشد، می توانید از خدمات چاه بازکنی جردن یا سایر تکنسین ها در دیگر محدوده های تهران سایت برچسب استفاده نمایید. بیرون آوردن اشیاء قیمتی از چاه، از خدمات ویژه سایت برچسب محسوب می شود.


تنها با برچسب می توانید خدمات لوله بازکنی در جردن تهران را با پشتیبانی کامل دریافت نمایید


درآوردن طلا از چاه با انبر فاضلاب
افتادن انگشتر در فاضلاب را با انبر فاضلاب، برطرف کنید

3_ تکان دادن توالت فرنگی برای درآوردن طلا از چاه توالت

یکی دیگر از راه های ساده هنگام افتادن طلا در چاه توالت این است که فلاش تانک و آب کاسه توالت را به وسیله مکش یا با تکه ابر خالی کنید. بعد توالت فرنگی را تکان دهید و اگر صدای شیء را از داخل آن شنیدید می توانید به سادگی و در نهایت با برداشتن توالت فرنگی طلای خود را بردارید.

4_ تماس با لوله بازکن شمال تهران

چنانچه بعد از افتادن انگشتر در چاه توالت متوجه شدید که طلای شما داخل توالت فرنگی نیست، و یا با انجام روش های بالا نتوانستید آن را در بیاورید بهتر است با تکنسین لوله بازکن شمال تهران تماس بگیرید.

متخصصین لوله بازکنی شمال تهران در برچسب از این مهارت برخوردارند که به راحتی بتوانند انواع طلا در فاضلاب را خارج کنند. بنابراین کافیست به آنها اعتماد کنید و با کلیک روی لینک زیر با آنها تماس بگیرید.


دسترسی به نزدیک ترین افراد چاه بازکنی در شمال تهران با مناسب ترین قیمت برای رفع گرفتگی لوله ها


5_ استفاده از یک آهنربا برای درآوردن طلا از چاه توالت

اگر انگشتر شما از جنس طلا یا نقره است، می توانید از یک آهنربا برای درآوردن آن استفاده کنید. آهنربا را به آرامی داخل لوله توالت فرو کنید و به دنبال انگشتر بگردید. اگر انگشتر شما به آهنربا چسبید، می توانید آن را از چاه توالت بیرون بیاورید.

نکات مهم هنگام افتادن انگشتر در چاه توالت

  • چنانچه موقع افتادن انگشتر در چاه توالت آب باز بود، فوری آن را ببندید.
  • به هیچ عنوان سیفون را نکشید و یا آب را باز نکنید.
  • تا زمانی که انگشتر را از چاه توالت در نیاوردید از سرویس بهداشتی استفاده نکنید.
  • تا جایی که میتوانید از دستتان برای در آوردن طلا از چاه استفاده نکنید؛ زیرا امکان گیر کردن آن زیاد است.
  • اگر می خواهید با دست طلا در فاضلاب را در آورید حتما از دستکش استفاده کنید.

اولین نکته برای در آوردن طلا از چاه

اولین قدم مهمی که هنگام افتادن انگشتر در چاه توالت باید رعایت کنید این است که به هیچ عنوان چه در توالت ایرانی و چه توالت فرنگی، سیفون توالت را نکشید؛ چرا که زیورآلات خصوصا از جنس طلا بسیار سبک هستند و می توانند با جریان آب به سمت عمق بیشتری از لوله برود. در بعضی مواقع اگر از سیفون عبور کند دیگر در آوردن آن ممکن نیست چرا که ممکن است به چاه توالت برسد.

نکات افتادن طلا در چاه توالت
تا جای ممکن از دست موقع افتادن انگشتر در چاه توالت استفاده نکنید.

فراموش نکنید که در این مواقع بهترین راه، کمک از یک متخصص لوله بازکنی است. متخصصین لوله بازکنی به دلیل تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند به راحتی می توانند اشیا و طلای شما را از چاه در بیاورند. در برچسب می توانید در هر ساعت از شبانه روزی به طور مستقیم از لوله بازکنی تهران کمک بگیرید.

در آوردن طلا از چاه توالت تضمینی توسط شرکت لوله بازکنی برچسب

شرکت لوله بازکنی برچسب دارای سابقه طولانی در زمینه لوله بازکنی و همکاری بلند مدت با افراد لوله بازکن ماهر تهران است. در طی فعالیت این شرکت تماس ها و درخواست های بسیاری در خصوص افتادن انگشتر در چاه توالت داشته است که همه آنها با موفقیت و با قیمتی بسیار مناسب انجام شده است.

برای تماس با لوله بازکن تهران برای درآوردن طلا از چاه توالت کافی است با شماره تلفنی که در ابتدای صفحه قرار داده است تماس بگیرید.

اگر شما هم تجربه یا داستانی جالب در زمینه افتادن انگشتر در چاه توالت دارید، حتما آن را برای ما در کادر پایین کامنت بگذارید.

سوالات متداول در خصوص درآوردن طلا از چاه توالت

هنگام افتادن طلا در چاه توالت چگونه متوجه شویم که هنوز داخل لوله توالت است؟

✅ چنانچه انگشتر یا طلا از لوله توالت خارج نشده باشد با انداختن نور می توان آن را مشاهده کرد و اگر دیده نشد باید از یک لوله بازکن ماهر کمک بگیرید.

چگونه می توان طلا را از چاه توالت در آورد؟

✅ ابتدا با روش های ساده ای همچون درست کردن گیره مفتول، انبر فاضلاب، تکان دادن توالت فرنگی و… آن را در آورد. در غیر این صورت باید با لوله بازکنی برچسب تماس بگیرید.

آیا برای حل مشکل افتادن انگشتر درچاه توالت نیاز به تخریب کاری دارد؟

✅ خیر؛ روش هایی که برای در آوردن طلا از چاه توالت استفاده می شود چه توسط شما و متخصصین نیاز به تخریب ندارد.

4.2/5 - (38 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: