صفر تا صد تعمیر سیفون توالت فرنگی + علت خرابی های رایج آن!

تعمیر فلاش تانک

تعمیر سیفون توالت فرنگی و ایرانی معمولا برای زمانی است که بعد از مدتی استفاده از سیفون، اجزای آن دچار اشکال شده و سیفون دیگر عملکرد مناسبی ندارد. قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی، آب دادن سیفون، تخلیه نکردن آب و… از رایج ترین خرابی هایی است که بعد از مدتی استفاده از فلاش تانک ممکن است اتفاق افتد.

همراهان گرامی سایت برچسب، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا متوجه شوید چگونه تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی یا توالت ایرانی منزل خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که فلاش تانک ها به دو دسته روکار و توکار تقسیم می شوند. برخلاف اینکه طریقه نصب فلاش تانک توکار و روکار با هم متفاوت هستند، اما تعمیر فلاش تانک توکار و روکار، تقریبا مشابه هم می باشد.

عیب یابی؛ اولین گام برای تعمیر سیفون توالت فرنگی و ایرانی!

برای تعمیر فلاش تانک، پیش از هر اقدامی ابتدا باید علت خرابی فلاش تانک را به درستی تشخیص دهید. رایج ترین این علل عبارتند از:

  • خرابی فلوتر
  • خرابی واشرهای لاستیکی
  • خرابی اتصلات پلاستیکی و دسته فلوتر
  • آب دادن سیفون دستشویی
خرابی فلاش تانک
تعمیر سیفون توالت فرنگی و ایرانی به دلیل خرابی های رایج قطعات آن ها

پس از عیب یابی فلاش تانک، در ادامه با ما همراه باشید تا روش برطرف کردن هر کدام از این خرابی ها به خصوص علت قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی را آموزش ببینید.

تعمیر فلاش تانک به علت خرابی فلوتر!

فلوتر فلاش تانک قطعه ای است که کنترل حجم مایع فلاش تانک را به عهده دارد و با پر و خالی شدن آب، ارتفاع آن کم و زیاد می شود.

یکی از علت های عمده خرابی فلاش تانک، فلوتر آن است که خود می تواند مشکلات زیر را رقم بزند:

  1. نگه نداشتن آب داخل فلاش تانک
  2. ریختن حجم خیلی کم آب
  3. نشتی آب به صورت دائم از فلاش تانک

برای رفع این مشکلات و تعمیر سیفون توالت، باید ابتدا شیر ورودی سیفون را ببندید و سیفون را با کشیدن دسته ی آن خالی کنید. در ادامه جهت تعمیر فلاش تانک دیواری باید حتما آن را از سر جای خود برداشته و مخزن را از لوله ها جدا کنید.

تعمیر فلاش تانک و فلوتر آن (قطعه شناور)
برخی اوقات برای تعمیر سیفون توالت فرنگی یا ایرانی، فلوتر فلاش تانک را باید تنظیم یا تعویض کرد.

اگر آب خروجی فلاش تانک حجم کمی دارد، دقت کنید که برای تنظیم فلوتر فلاش تانک، آن را در جهتی که فلوتر بالا بایستد بپیچانید تا حجم آب مخزن بیشتر شود یا اینکه فلوتر ممکن است شناور نایستند که در این صورت باید به فکر تعویض آن باشید.

توجه! اگردر حین تعمیر فلاش تانک توکار و روکار توالت ایرانی و فرنگی متوجه شدید که بوی بدی از توالت منتشر شده یا گرفتگی ایجاد شده، بهترین کار این است که با یک لوله بازکن ماهر تماس بگیرید.

سایت برچسب که از تخصصی ترین سایت های ارائه خدمات لوله بازکنی در تهران است، در تمامی محدوده ها و مناطق این شهر بزرگ به صورت 24 ساعته خدمات چاه بازکنی ارائه می دهد. مثلا اگر در محدوده غرب تهران ساکن هستید، برای پیدا کردن نزدیکترین لوله بازکن غرب تهران کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.


تماس فوری با نزدیکترین چاه بازکن غرب تهران در هر ساعت از شبانه روز:


متخصصین لوله بازکنی غرب تهران در سایت برچسب با توجه به سابقه بالایی که در رفع انواع گرفتگی های لوله و چاه فاضلاب دارند، می توانند در کمترین زمان ممکن به صورت تضمینی هر نوع گرفتگی در لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام، توالت و… را رفع کنند.

تعمیر سیفون توالت فرنگی با تشخیص خرابی واشر ها!

برخی اوقات آب از خود بدنه فلاش تانک چکه می کند، در این صورت جهت تعمیر سیفون توالت فرنگی و ایرانی، همانند تعمیر فلوتر حتما باید فلاش تانک را باز کرده و تمامی واشر های آن را بازدید نمایید، در ادامه چنانچه واشری در سر جای خودش قرار نگرفته آن را جا بیندازید.
واشرهای فلاش تانک اکثرا با پیچاندن قطعه ای سفت می شوند، لذا تمام قطعاتی که دارای واشر هستند را سفت کنید و در صورت نیاز برای تعویض واشر دیافراگمی فلاش تانک اقدام کنید.

تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی
علت قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی، می تواند محکم نبودن واشرها باشد

تعمیر فلاش تانک دیواری به علت خرابی اتصالات پلاستیکی!

تمام فلاش تانک ها از یک سری قطعات پلاستیکی تشکیل شده اند که در مقابل آب مقاوم هستند و از بین نمی روند، حال همین قطعات، بعد از مدتی ممکن است عمرشان تمام شده و با کشیدن یک بار دسته فلاش تانک شکستگی یا خرابی در آن ها پیش بیاید.

رایج ترین اتصالاتی که باعث می شوند به تعمیر فلاش تانک دیواری نیاز پیدا کنید، مهره هایی هستند که قطعات را بر سر جای خود نگه می دارند. همچنین کنده یا شکسته شدن دسته و زنجیری که به فلوتر وصل است نیز ایجاد مشکل می کند؛ در این صورت زنجیر را می شود ترمیم کرد ولی دسته ای را که شکسته است باید تعویض کنید.

آشنایی با اجزای فلاش تانک جهت تعمیر
باید هنگام تعمیر فلاش تانک به اجزا و اتصالات پلاستیکی آن توجه کنید که همگی سفت و محکم سر جای خودشان باشند.

همانطور که اشاره کردیم سایت برچسب یکی از تخصصی ترین سایت های خدمات چاه بازکنی در سراسر تهران است. بنابراین اگر در حین تعمیر فلاش تانک محک، ایران و… متوجه مشکلاتی در چاه توالت شدید کافیست نام منطقه خود را در ابتدای سایت وارد کنید و جهت ثبت درخواست خود برای دریافت فوری خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران، با شماره تماس لوله بازکن هایی که مشاهده میکنید، تماس بگیرید.

خرابی فلاش تانک به علت آب دادن سیفون توالت!

علت آب دادن سیفون توالت فرنگی یا چکه کردن آب از آن به دلایل مختلفی از جمله: درست وصل نبودن اتصالات، گیر کردن سیفون، خراب شدن واشر یا تنظیم نبودن شناور است.

برای رفع این مشکل و تعمیر سیفون توالت فرنگی یا ایرانی باید قدم به قدم علت های آن را چک کرد؛ زیرا ممکن است با سفت کردن اتصالات این مشکل را حل کرد یا بعد از بررسی ها متوجه شد که باید واشر یا شناور آن تعویض می شده است.

همچنین شما می توانید از متخصصان برجسته تهران جهت رفع خرابی سیفون توالت فرنگی و ایرانی کمک بگیرید که بدون ایجاد هیچ نوع مشکل با تجهیزات پیشرفته و در کمترین زمان ممکن، مشکل شما را رفع کنند.

توجه داشته باشید چنانچه در تهران ساکن هستید با شماره زیر تماس بگیرید، در غیر اینصورت متخصصین پاسخگو نیستند.

چنانچه علاوه فلاش تانک، لوله های فاضلاب شما نیز مشکل دار بودند، می توانید از متخصصان سایت برچسب کمک گرفته و مشکل خود را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت رفع نمایید. لوله بازکنی جنوب تهران در barchasb.net تمامی محدوده های جنوب تهران را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که متخصصان چاه بازکنی جنوب تهران، از پیشرفته ترین تجهیزات جهت رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب استفاده می کنند.

ساده ترین روش تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی و ایرانی!

بعضی اوقات فلوتر فلاش تانک شما خوب بسته نمی شود و این امر منجر می شود که آب، داخل فلاش تانک باقی نماند؛ در این صورت برای تعمیر فلاش تانک دیواری، شما تنها با بستن شیر ورودی آن و کشیدن یکی دو بار دسته ی سیفون توالت می توانید آب فلاش تانک را کاملا خالی کرده تا فلوتر سر جای خود بایستد و در ادامه دوباره شیر ورودی آب را بر روی مخزن باز کنید.

چنانچه پس از مطالعه این مقاله باز هم موفق نشدید تعمیر فلاش تانک خود را به درستی انجام دهید، حتما با شماره تلفن تعمیر کار فلاش تانک سایت برچسب در تهران تماس بگیرید. با توجه به اینکه barchasb.net دارای تیم پشتیبانی می باشد، مشکل شما بدون هیچ گونه نارضایتی در سریع ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

سوالات پر تکرار از تعمیر سیفون توالت فرنگی و ایرانی

علت قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی چیست؟

✅ علت سرریز شدن آب فلاش تانک دلایل متعددی از جمله خرابی فلوتر، خرابی واشرها و خرابی اتصالات پلاستیکی دارد. این مقاله از سایت برچسب را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات جامعی در خصوص رفع نشتی فلاش تانک بدست آورید.

رفع نشتی فلاش تانک چگونه صورت می گیرد؟

✅ پس از تشخیص علت نشت آب از فلاش تانک، چندین روش برای رفع این مشکل وجود دارد که جهت آشنایی کامل با این موضوع باید این مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

آیا نشتی سیفون توالت ایرانی قابل رفع است؟

✅ بله. پس از تشخیص علت سرریز شدن آب فلاش تانک، راه حل های متعددی جهت رفع این مشکل وجود دارد که پس از مطالعه این محتوا به آنها پی خواهید برد.

4.6/5 - (371 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: