نحوه باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه؛ راست یا دروغ؟

با نوشابه لوله فاضلاب مان را باز کنیم

باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه یکی از ساده ترین روش هایی است که با آن در منزل می توانید گرفتگی های بسیار سطحی را رفع کنید. اما در استفاده از نوشابه برای رفع گرفتگی نکاتی وجود دارد که در ادامه به طور کامل به آن پرداخته شده است.

برخی به علت آشنا نبودن با مسائل فنی و سخت بودن مراحل رفع این مشکلات می توانند به عنوان ساده ترین و بهترین راه حل به سایت برچسب مراجعه کنند و از خدمات شبانه روزی لوله بازکنی تهران استفاده نمایند. سایت برچسب تمامی کارهای خود را به صورت تضمینی انجام می دهد. اما اگر قصد بازکردن لوله فاضلاب با نوشابه را دارید این محتوا را از دست ندهید.

لوله بازکنی با نوشابه گاز دار
باز كردن لوله فاضلاب با نوشابه

نحوه باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه در منزل

یکی از ساده ترین روش هایی هم که در اینترنت بسیار دست به دست شده است باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه است. در واقعیت نوشابه به تنهایی هیچ تاثیری در رفع گرفتگی ندارد؛ زیرا اسیدی بودن آن بسیار پایین است. به همین دلیل بهتر است که با سایر مواد ترکیب شود.

از بهترین موادی که می توانید نوشابه را به آن ترکیب کنید، جوش شیرین و سرکه است. برای استفاده از این روش کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • ریختن نصف بطری نوشابه در لوله
  • اضافه کردن نصف فنجان جوش شیرین
  • سپس اضافه کردن نصف فنجان سرکه در لوله
  • در نهایت ریختن باقی نوشابه ها در لوله

بعد از ریختن مواد باید چند ساعتی صبر کنید تا ترکیبات شیمیایی آنها عوامل گرفتگی را رفع کند و بعد با آب گرم رو به داغ لوله را شستشو دهید.

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با جوش شیرین نکات و آموزش های جداگانه ای وجود دارد که در برچسب مقاله ای در این خصوص به طور جامع منتشر شده است و شما می توانید از آن بهره ببرید. برای مطالعه آن کافیه روی لینک کلیک کنید.

لوله بازکنی با نوشابه راه حل خوبی نیست
لوله بازکنی با نوشابه گاز دار راه کار موثر و مفیدی نمی‌باشد

در صورتی که گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان شدید باشد با روشهای خانگی قابل رفع نیست و حتما باید به سایت برچسب مراجعه کنید. شما با مراجعه به این سایت و صفحه چاه بازکنی غرب تهران یا دیگر مناطق نزدیک خود می توانید از خدمات لوله بازکنی در غرب تهران استفاده نمایید.


تماس فوری و مستقیم با لوله بازکن غرب تهران تنها با کلیک روی دکمه زیر:


آیا استفاده از نوشابه برای لوله بازکنی منطقی است؟

باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه همیشه در سایت های اینترنتی آموزش داده می‌شود و به عنوان راه کار مناسبی به افراد معرفی می‌شود، اما حقیقت این است که این راه کار، اصولی نیست.

بهترین روش برای رفع انواع گرفتگی های لوله و چاه فاضلاب کمک از یک لوله بازکن ماهر است. در برچسب می توانید این امر را به ساده ترین روش محقق کنید. زیرا می توانید به طور مستقیم با لوله بازکن تهران تماس بگیرید. به طور مثال اگر در محدوده تهرانپارس ساکن هستید برای تماس با لوله بازکن تهرانپارس روی دکمه کلیک کنید تا بتوانید به شماره تلفن های لوله بازکنی در تهرانپارس دسترسی داشته باشید:


دسترسی به شماره تلفن نزدیکترین لوله بازکن تهرانپارس تنها با کلیک روی دکمه:


علت اصولی نبودن این روش این است که، نوشابه به تنهایی نمی‌تواند گرفتگی لوله ها را باز کند چرا که:

  • اولا :خاصیت اسیدی بودن نوشابه و گاز موجود در آن آنقدر ترکیب قویی به شمار نمی‌آید که بتواند گرفتگی لوله های شما را به تنهایی باز کند.
  • ثانیا: شکر موجود در این ماده در زمان باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه اگر در لوله ها بماند خاصیت چسبندگی پیدا کرده و بیشتر به گرفتگی لوله کمک می‌کند، تا باز کردن آن.
باز کردن لوله با نوشابه می تواند کمی موثر باشد.
روش باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه با نوشابه می تواند کمی موثر باشد ولی جنبه های منفی نیز دارد.

به غیر از نوشابه روش های خانگی قدرتمند دیگری وجود دارد که می توانید با تست کردن آنها گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنید. برای مطالعه این روش ها کافی است روی مقاله رفع گرفتگی لوله فاضلاب با روش های خانگی کلیک کنید.

اگر لوله فاضلاب با نوشابه باز نشد چیکار کنیم؟

اگر با استفاده از نوشابه نتوانستید گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنید، معمولا نشان از این است که گرفتگی شدیده و باید تجهیزات رفع شود. برای دریافت خدمات لوله بازکنی با قیمتی مناسب می توانید در برچسب با لوله بازکنی تهران تماس بگیرید تا نزدیکترین فرد به شما فوری اعزام شود.

توجه: فقط برای دریافت خدمات لوله بازکنی برای رفع گرفتگی با شماره زیر تماس بگیرید.


تماس فوری با لوله بازکن تهران برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب:


جمع بندی

تمام سعی و تلاش ما در سایت برچسب این است که مطالب درست و دقیقی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بدون آسیب رساندن به خود یا زیر ساختهای منزل بتوانید گرفتگی های لوله فاضلاب را برطرف کنید. لذا همیشه سعی داشته باشید از روشهای غیر اصولی استفاده نکنید.

در نهایت چنانچه باز کردن لوله دستشویی، آشپزخانه و… شما با نوشابه و جوش شیرین امکان پذیر نباشد؛ بهتر است که از یک متخصص لوله بازکن جهت رفع مشکل خود کمک بگیرید. سایت برچسب دارای بهترین متخصصین لوله و چاه بازکنی در تمام مناطق تهران بوده و مشکل شما را با پیشرفته ترین تجهیزات برطرف می کند.

سوالات متداول

آیا روش باز کردن لوله فاضلاب با نوشابه بهترین روش است؟

✅ شکر موجود در نوشابه و همچنین خاصیت اسیدی آن، تاثیر آن چنانی در رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی و یا فاضلاب ندارد.

آیا ترکیب نوشابه با جوش شیرین می تواند گرفتگی لوله فاضلاب را باز کند؟

✅ ریختن جوش شیرین به همراه نوشابه در چاه فاضلاب می تواند موثرتر از ریختن نوشابه به تنهایی در چاه عمل کند.

در صورتی که گرفتگی لوله های فاضلاب منزلمان شدید بود چکار کنیم؟

✅ اگر میخواهید در سریع ترین زمان ممکن گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف کنید می توانید با مراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب نزدیک ترین لوله بازکن به خود را پیدا کنید. این افراد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و خاص قادر به رفع هرگونه گرفتگی در لوله های فاضلاب می باشند.

4.5/5 - (33 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: