آموزش فنر زدن توالت فرنگی با 4 گام راحت + ویدئو!

چگونگی فنر زدن توالت فرنگی

گرفتگی توالت فرنگی همواره یکی از بزرگترین معضلات آن است که نحوه باز کردن آن متفاوت از توالت ایرانی است. از آنجایی که این توالت برای افراد سالخورده و ناتوان بیشترین استفاده را دارد در چنین بحرانی استفاده از توالت برای آنها بسیار مشکل می باشد.

یکی از سریعترین و در دسترس ترین روش هایی که برای رفع گرفتگی توالت می توان استفاده کرد فنر زدن توالت فرنگی است. فنر زدن چاه توالت فرنگی راحت می باشد که در ادامه آموزش نحوه باز کردن توالت فرنگی با انواع فنر لوله بازکنی ارائه شده است.

کلیپ آموزشی نحوه فنر زدن توالت فرنگی 🎥

در این ویدیو می توانید به صورت خلاصه با نحوه فنر زدن توالت فرنگی قدم به قدم آشنا شده و در کمتر از 1 دقیقه انجام این کار را یاد بگیرید.

نحوه فنر زدن توالت فرنگی چگونه است؟

استفاده از فنر لوله بازکن توالت فرنگی بسیار آسان است. در همین راستا ما استفاده از فنر لوله بازکنی را در 4 مرحله به طور مفصل توضیح داده ایم. برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با فنر کافیست مراحل زیر را طی کرده و آنها را به دقت اجرا کنید؛ همچنین در صورت تمایل برای اطلاع از سایر انواع دستگاه لوله بازکنی و نحوه عملکرد آنها نیز می توانید روی لینک مربوطه کلیک کرده و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

مرحله اول: تهیه فنر توالت فرنگی مناسب

برای تهیه فنر توالت فرنگی مناسب ابتدا باید فنرهای لوله بازکنی دستی یا برقی که در ابزار فروشی ها وجود دارند را تهیه کنید و پیشنهاد ما به شما این است که، اگر مبتدی هستید و در انجام کارهای فنی تبحر زیادی ندارید حتما از فنر های دستی استفاده نمایید؛ چرا که میزان سرعت چرخیدن فنر با میزان چرخش دست خودتان کنترل می‌شود و کنترل فنر ساده تر می باشد.

انتخاب فنر لوله بازکنی برای توالت فرنگی

مرحله دوم: وارد کردن سر فنر در توالت فرنگی

در مرحله بعد برای فنر زدن توالت فرنگی، باید سر فنر را وارد مجرای خروجی توالت فرنگی کرده و به آرامی به جلو هدایتش کنید تا به گرفتگی مورد نظر برسد تا حدی که دیگر جلو تر نرود.

توجه: در این بین زمانی که فنر به خمیدگی های خروجی توالت فرنگی رسید می توانید با کمی پیچاندن آن و کمی هل دادن، فنر را به جلو هدایت کنید تا زمانی که فنر به گرفتگی برسد.

مرحله سوم: چرخاندن فنر در جهت عقربه ساعت

از اینجا به بعد فقط کافی است که فنر توالت فرنگی را در جهت عقربه های ساعت بپیچانید تا گرفتگی را برطرف کند، و زمانی دست از کار بکشید که فنر توانسته کاملا به جلو حرکت کند و مجرای خروجی کاملا باز شده باشد.

طریقه فنر زدن توالت فرنگی با فنر دستی

مرحله چهارم؛ در آوردن فنر از داخل توالت فرنگی

در این مرحله از فنر زدن توالت فرنگی شما باید فنر را از داخل توالت فرنگی به بیرون بیاورید و برای این کار کافی است که فقط فنر را عکس عقربه های ساعت بچرخانید تا فنر به همراه اشیائی که باعث گرفتگی لوله شده است، به بیرون بیاید.

به شما تبریک می گوییم شما به همین سادگی موفق به فنر زدن چاه توالت فرنگی منزل خود شدید!

اگر به تنهایی نتوانستید با فنر فنر لوله بازکن توالت فرنگی را باز کنید حتما از یک متخصص کمک بگیرید. اگر در تهران هستید برای رفع گرفتگی توالت خود با شماره زیر تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که اگر در تهران هستید و نیاز به رفع گرفتگی توالت دارید تماس بگیرید. در غیر اینصورت متخصصین پاسخگو نیستند.

فنر زدن چاه توالت فرنگی با لوله بازکن غرب تهران

جالب است بدانید که استفاده از فنر توالت فرنگی برای رفع گرفتگی آن کاربردی ترین نحوه باز كردن توالت فرنگي می باشد.

معمولا افراد به علت ترس از خراب شدن و شکستن توالت فرنگی و هم چنین بالا بودن قیمت های این نوع توالت ها از راه حل گرفتگی توالت فرنگی به وسیله فنر زدن توالت فرنگی و یا به کار بردن راه های دیگر لوله بازکن توالت فرنگی خودداری می‌کنند. اما برای رفع گرفتگی توالت فرنگی، استفاده از فنر بهترین ابزار می باشد.

لذا، اگر در تهران هستید و در محدوده غرب تهران می‌توانید با چاه بازکنی غرب تهران و یا دیگر لوله بازکنی های منطقه محل سکونت خود، تماس بگیرید تا بتوانند به سادگی مشکل گرفتگی توالت فرنگی شما را بر طرف کنند.


دسترسی به نزدیکترین لوله بازکن غرب تهران تنها با کلیک روی دکمه زیر:


متخصصین چاه بازکنی در غرب تهران با در اختیار داشتن دستگاه فنر لوله بازکنی و مهارتی که در استفاده از آن دارند هر نوع گرفتگی را تضمینی برطرف می کنند. کافیه در هر ساعت از روز که نیاز داشتید با آنها تماس بگیرید.

آموزش فنر زدن توالت فرنگی

هزینه فنر زدن توالت فرنگی با لوله بازکنی ستارخان برچسب

چنانچه برای فنر زدن چاه توالت فرنگی فکر می کنید نمی توانید از این وسیله استفاده کنید و یا ترجیح می دهید که از یک متخصص قابل اعتماد در این زمینه کمک بگیرید، لوله بازکن توالت فرنگی در ستارخان تهران به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات می باشند.


تماس با لوله بازکن ستارخان به طور مستقیم و بدون واسطه تنها با کلیک روی دکمه:


لوله بازکن ستارخان برچسب جهت رفع گرفتگی انواع گرفتگی های توالت فرنگی از پیشرفته ترین تجهیزات با قیمتی بسیار مناسب استفاده می کند. برای اطلاع از هزینه فنر زدن توالت فرنگی کافیست روی دکمه بالا کلیک کنید.

نکات مهم در زمان فنر زدن دستشویی فرنگی

در حین انجام فنر زدن توالت فرنگی می‌توانید به این نکات توجه کنید تا نتیجه مطلوب تری بگیرید.

  1. قبل از استفاده از فنر لوله بازکنی توالت فرنگی، می توانید مقداری آب جوش با مواد شوینده داخل توالت ریخته تا کمی گرفتگی نرم تر شود.
  2. در انتهای کار اگر به هر دلیل موفق به باز کردن توالت فرنگی نشدید می‌توانید با لوله بازکنی ستارخان در سایت برچسب یا دیگر لوله بازکنی ها در محدوده منزلتان تماس بگیرید تا هر چه سریع تر مشکل گرفتگی لوله یا هر مشکل در مورد لوله بازکنی دارید را بر طرف کنند.
  3. مراقب باشید اگر در هنگام فنر زدن دستشویی فرنگی، فنر را به زور و با فشار زیاد هل دهید ممکن است باعث شکستن و آسیب دیدن توالت فرنگی شود که هزینه آن خیلی بیشتر از تماس با لوله بازکنی می باشد.

استفاده از فنر لوله بازکنی به عنوان لوله بازکن توالت فرنگی یکی از روش هایی که است نیاز به کمی تبحر و تخصص دارد، لذا برای بازکردن توالت فرنگی حتما از آموزش تصویری از توالت فرنگی استفاده کنید و به هیچ عنوان از فنر زدن با دریل استفاده نکنید، همانم استفاده از روش های خانگی راه حل های مناسبی برای نحوه بازکردن توالت فرنگی است.

 سوالات متداول شما درباره باز کردن توالت فرنگی

برای فنر زدن دستشویی فرنگی از فنر دستی استفاده کنیم یا برقی؟

✅ اگر مبتدی هستید و تا به حال با فنر لوله بازکنی کار نکرده اید، بهتر است از فنر دستی استفاده کنید زیرا کنترل آن راحت تر است.

عمل فنر زنی را تا کجا ادامه دهیم و چگونه متوجه شویم گرفتگی توالت فرنگی کاملا برطرف شده؟

✅ تا جایی که دیگر فنر تواند کاملا به جلو حرکت کند و مجرای خروجی کاملا باز شده باشد.

آیا فنر زدن چاه توالت فرنگی نیاز به دقت و مهارت دارد؟

✅ بله؛ در هنگام فنر زدن توالت فرنگی باید مراقب باشید فنر را با فشار زیاد هل ندهید زیرا ممکن است باعث شکستن و آسیب دیدن توالت فرنگی شود.

چگونه با لوله بازکن توالت فرنگی در ستارخان تهران تماس بگیریم؟

✅ برای تماس با متخصصین لوله بازکنی در ستارخان، غرب تهران، شمال تهران یا هر محدوده دیگری از تهران هستید کافیه از طریق کادر جستجوی ابتدای صفحه نام منطقه خود را در جستجو کنید تا نزدیکترین لوله بازکن تهران برای شما پیدا شود.

1/5 - (1 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: