فنرزنی چاه توالت ایرانی چگونه است؟ (کلیپ آموزشی)

بررسی اصول فنر زنی چاه توالت ایرانی

یکی از رایج ترین راهکارهای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی، فنرزنی چاه توالت ایرانی می باشد. فنر، اشیائی که در چاه افتاده اند را به سادگی با چرخش خود یا به جلو هل داده یا به‌ طور مثال ریشه درخت در چاه توالت را به دور خود پیچانده و گرفتگی را باز می کند. جالب است بدانید که به کمک فنر از دغدغه تخریب توالت و تعمیر دوباره لوله های فاضلاب نجات می یابید.

سایت لوله بازکنی برچسب علاوه بر مقالات آموزشی می تواند خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی را در سراسر تهران به شما ارائه دهد. تنها کافی است شما به سایت لوله بازکنی برچسب سری بزنید تا با لوله بازکن ماهر در نزدیکی منزل خود آشنا شوید.

فیلم آموزشی فنرزنی چاه توالت ایرانی را از دست ندهید! 🎥

ویدئوی زیر برای درک بهتر مطالب این مقاله تهیه و تدوین شده است. پیشنهاد می کنیم قبل از مطالعه ادامه مقاله، آن را حتما مشاهده کنید تا بتوانید با شیوه فنرزنی چاه توالت ایرانی با انواع دستگاه لوله بازکنی به خصوص فنر برقی بهتر آشنا شوید.

چرا فنرزنی چاه توالت ایرانی رایج تر از فرنگی است؟

شکل کاسه توالت ایرانی و نوع نشستن روی آن باعث می شود که سقوط اشیاء در آن بیشتر از توالت فرنگی اتفاق افتد؛ این مسئله نیاز ما را به باز کردن و فنرزنی چاه توالت ایرانی از توالت فرنگی بیشتر می کند.

اگر چاه توالت ایرانی شما به دلیل افتادن اشیا داخل آن دچار گرفتگی شده باشد می توانید با استفاده از انبر فاضلابی مشکل گشا آن را باز کنید و شیئی که باعث گرفتگی شده است را بردارید. برای آموزش استفاده و آشنایی با انبر فاضلابی می توانید از سایت برچسب کمک بگیرید.

اگر شدت گرفتگی چاه توالت شما شدید باشد، بهتر است رفع این مشکل را به متخصصان بسپارید؛ تکنسین های لوله بازکنی در تهران سایت برچسب با پیشرفته ترین تجهیزات و در مدت زمان کم، مشکل شما را رفع می کنند.

چرخیدن، مکانیزم اصلی فنرزنی چاه توالت ایرانی

در کل تمام انواع فنر هنگام فنرزنی فاضلاب در اثر چرخیدن و لرزیدن، موانع سر راه لوله فاضلاب را از بین می برند. مثلا در فنرزنی چاه توالت ایرانی با دستگاه، یک سمت فنر توسط دستگاه انرژی چرخشی به فنر وارد کرده و فنر در تمام طول خود شروع به چرخیدن می کند. به مرور فنر جلو می رود و اگر مانعی سر راهش باشد برطرف می کند.
البته استفاده از دستگاه فنرزنی فاضلاب بهترین راه برای فنر زدن توالت ایرانی است چرا که میزان چرخش و فشاری که به فنر وارد می شود به وسیله دستگاه کاملا کنترل می شود.

آشنایی با روش لوله بازکنی با فنر دستی

دستگاه فنر زنی می تواند یکی از راه ها برای بازکردن توالت فرنگی هم باشد؛ اگر میخواهید با فنر زدن توالت فرنگی و راه های آن آشنا شوید بهترین راه مراجعه به سایت برچس است؛ پس اینجا کلیک کنید.

فنرهای لوله بازکنی دستی توسط دسته ای که در سر آن قرار گرفته است کار می کنند. اغلب گرفتگی های معمولی در هنگام فنرزنی چاه توالت ایرانی با این نوع فنر باز شده که نیروی محرک آنها با استفاده از دست و چرخاندن عضلات تامین می شود. البته در مواقعی که ریشه درخت در چاه توالت عامل گرفتگی توالت ایرانی باشد، نمی توان آن را به سادگی با فنر دستی برطرف کرد.

اما فنرهای لوله بازکنی برقی با دستگاه کار می کنند. گاه این دستگاه ها همان دریل های خانگی یا صنعتی می باشند که فنر را می چرخانند و گاه از موتورهای الکتریکی قوی تری برای فنرزنی چاه توالت ایرانی استفاده می شود. مزییت این دستگاه ها راندمان بهتر فنرزنی فاضلاب است؛ لازم به ذکر است که به دلیل افزایش طول فنر، شدت قدرت فنرزنی، از بین بردن گرفتگی های غیر معمولی، استفاده از سرفنرهای مختلف و… راندمان دستگاه بیشتر می شود.

دستگاه فنرزنی چاه توالت ایرانی
دستگاه فنرزنی چاه توالت ایرانی با نیروی محرکه برق کار می کند

تمامی تکنسین های لوله بازکن برچسب دارای پیشرفته ترین ابزارها جهت باز کردن لوله و چاه فاضلاب هستند. از این رو شما در هر کجا شهر بزرگ تهران که زندگی می کنید تنها کافی است نام منطقه خود را در باکس جستجوی سایت برچسب سرچ کرده و پس از ورود به آن صفحه با شماره تلفن تکنسین ما تماس حاصل کنید.


دسترسی به نزدیک ترین افراد لوله بازکنی در شهرک ولیعصر برچسب


استفاده از سر فنر مناسب فنرزنی توالت ایرانی چه مزیتی دارد؟

در هنگام فنرزنی فاضلاب با انتخاب سر فنر مناسب می توانید حالت های مختلف برای فنر زنی چاه توالت ایرانی را امتحان کنید. به عنوان مثال سرفنر نیزه ای، فنر را برای شکافتن یا خرد کردن موانع سر راه آماده می کند. تصور کنید در چاه توالت نخاله ریخته شده یا ریشه درخت در چاه توالت نفوذ کرده باشد. در این حالت فنرزنی چاه توالت ایرانی راحت تر است چرا که به سرعت مشکل برطرف می شود.
البته اگر خودتان نمی توانید و یا اینکه به هر دلیلی مایل به فنرزنی توالت منزلتان نیستید، برای باز کردن لوله های فاضلاب خود به هیچ وجه مشکلی نخواهید داشت، زیرا سایت برچسب در تمام نقاط تهران این خدمات را به شما ارائه می دهد.

لازم به ذکر است از آن جایی که فنر زدن یک فعالیت تخصصی است و می تواند در صورت مبتدی بودن فرد درهنگام فنرزنی چاه توالت ایرانی باعث خروج زیاد کثیفی و فضولات از چاه فاضلاب شود، بهتر است برای این کار از نیروهای متخصص برچسب کمک بگیرید. خدمات لوله بازکنی جنوب تهران یا شمال تهران سایت برچسب شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

سوالات متداول کاربران از فنر زدن چاه توالت!

چرا فنر زدن چاه توالت ایرانی از مدل فرنگی آن رایج تر است؟

✔ شکل کاسه توالت ایرانی و نوع نشستن روی آن باعث می شود که سقوط اشیاء در آن بیشتر از توالت فرنگی اتفاق افتد؛ این مسئله نیاز ما را به باز کردن و فنرزنی چاه توالت ایرانی از توالت فرنگی بیشتر می کند.

مکانیزم اصلی فنر زدن دستشویی چیست؟

✔ نیروی محرک موجود در فنر با استفاده از دست و چرخاندن عضلات تامین می شود. البته در مواقعی که گرفتگی توالت ایرانی بسیار شدید باشد، نمی توان آن را به سادگی با فنر دستی برطرف کرد. از این رو باید از فنر برقی استفاده کنید.

در چه مواقعی جهت فنر زنی فاضلاب باید از دستگاه فنر برقی استفاده کرد؟

✔ زمانی که شدت گرفتگی چاه فاضلاب شما زیاد باشد باید فنرزنی فاضلاب را به یک تکنسین ماهر بسپارید. زیرا متخصصین برچسب با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات می توانند بیشترین کمک را به شما کنند.

4.6/5 - (36 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: