آموزش از بین بردن لجن چاه فاضلاب به همراه فیلم🎥

دلایل رسوب زدایی چاه فاضلاب

هنگامی که منزلی در شهر یا روستایی در حال ساخت است، یکی از ملزوماتی که برای ساخت آن در نظر می‌گیرند کندن چاه فاضلاب می باشد که همین چاه های فاضلاب از قدیم تا به حال چالش های متعددی را به همراه داشته اند؛ مانند تراش و از بین بردن لجن چاه فاضلاب، خالی کردن آن در هنگام پر شدن، گرفتگی چاه فاضلاب، ریزش چاه فاضلاب و… که باید در هنگام مواجهه با این مشکلات آنها را بر طرف کرد.
البته چربی زدایی لوله فاضلاب مربوط به چاه های جذبی می باشد. اگر می خواهید در مورد چاه های جذبی و نحوه کار آنها اطاعاتی داشته باشید بهترین راه مراجعه به مقاله حفر چاه جذبی در سایت برچسب می باشد.

مشاهده فیلم آموزشی از بین بردن لجن چاه فاضلاب را از دست ندهید!🎥

با مشاهده ویدئوی زیر، اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه ساختار چاه فاضلاب و تراش و رسوب زدایی چاه فاضلاب، به صورت مختصر اما مفید، کسب خواهید کرد.

تراش و از بین بردن لجن چاه فاضلاب به چه علت انجام می شود؟

تراش و چربی زدایی لوله فاضلاب، معمولا در چاه های قدیمی که ظرفیت آنها پر شده و فضولات و رسوبات و یا حتی ریشه درختان و گیاهان به بدنه آن چسبیده و سفت شده اند صورت می‌گیرد؛ در صورت بروز همچون مشکلاتی هر چه زودتر باید نسبت به تمیز کردن آنها اقدام کنیم چرا که باعث بالازدن چاه فاضلاب می شوند.

همین چسبیدگی رسوبات و فضولات به بدنه چاه باعث می‌شود که جذب چاه کم شده و یا اینکه چاه فاضلاب دیگر جذب نداشته و نیاز به تراشیدن یا از بین بردن چربی چاه فاضلاب به وجود آید.
البته باید دقت شود که حین کار و از بین بردن لجن چاه فاضلاب اگر چاه نیاز به ترمیم و بازسازی داشت حتما این کار را انجام دهید. ما در سایت برچسب نکات خوبی را در مورد نحوه ترمیم و بازسازی چاه فاضلاب بیان کرده ایم که میتوانید با کلیک کردن در اینجا به مقاله ترمیم و بازسازی چاه فاضلاب مراجعه کنید.

دلایل رسوب زدایی چاه فاضلاب
با رسوب زدایی و از بین بردن چربی چاه فاضلاب می توان آن را دوباره احیا کرد.

زمان مناسب برای از بین بردن لجن چاه فاضلاب

همانطور که بیان شد تراش و از بین بردن چربی چاه فاضلاب در چاه های قدیمی که پر شده اند لازم است، اما اگر در منزلی هستید که چاه فاضلاب آن زود به زود پر می‌شود حتما بعد از خالی کردن چاه فاضلاب با متخصص این کار تماس بگیرید تا برای از بین بردن چربی چاه فاضلاب و از بین بردن لجن چاه فاضلاب منزل شما اقدامات لازم را انجام دهند.

برای تماس با متخصص این کار می توانید به سایت های خدماتی مراجعه کنید و با متخصص آنها تماس بگیرید و یا حتی از خدمات دیگر آنها مثل لوله بازکنی و چاه بازکنی هم استفاده نمایید. در این زمینه سایت برچسب این امکان را فراهم کرده است تا در هر کجای تهران که هستید، تنها با جست و جوی منطقه مورد نظر خود، مثلا لوله بازکنی غرب تهران، با متخصصان خبره تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات آن ها بهرمند شوید.

نحوه تراش چاه فاضلاب

اولین نکته در این خصوص که باید به آن دقت کرد این است که تراش و از بین بردن لجن چاه فاضلاب کاری نیست که شما در منزل بتوانید به تنهایی خودتان آن را انجام دهید و این کار نیاز به ابزار خاص و کامل و همچنین مهارت کافی در این زمینه را دارد.

تراش و از بین بردن چربی چاه فاضلاب بعد از تخلیه کامل چاه فاضلاب صورت می‌گیرد، به این صورت که فردی با تجهیزات کامل و با استفاده از طنابی محکم داخل چاه شده و با استفاده از مته های مناسب این کار، تمام رسوبات و فضولات را از بدنه چاه جدا می کند و اگر ریشه درخت و گیاهی هم به داخل چاه نفوذ کرده باشد آن را قطع کرده تا این امر در آینده موجب گرفتگی لوله فاضلاب نشود.

در مرحله نهایی متخصصان تراش و از بین بردن لجن چاه فاضلاب با استفاده از لجن کش یا همان کف کش ها، فضولات و رسوباتی که به بدنه چاه چسبیده اند را بیرون می کشند.


با تکنسین های لوله بازکنی در امیر آباد تماس گرفته و مشکل گرفتگی لوله را با ایشان در میان گذارید


تراش یا رسوب زدایی چاه فاضلاب با ابزار خاص
رسوب زدایی و از بین بردن چربی چاه فاضلاب، ابزار و مهارت خاص خود را میخواهد و این کار را افراد نمی توانند به تنهایی انجام دهند.

مزایای تراش و از بین بردن لجن چاه فاضلاب

معمولا افراد بعد از تماس با لوله بازکنی و یا چاه بازکنی ماهر و با توجه به علائم دیگر متوجه پر شدن چاه منزل خود می شوند، در این زمان اگر فضای وسیع تری در اختیار داشته باشند به جای تماس با تخلیه چاه و خالی کردن چاه قدیمی به فکر کندن چاه جدید در کنار چاه قدیمی می‌افتند.

تراش و از بین بردن لجن چاه فاضلاب قدیمی، منزل شما را بی نیاز از حفر چاه می کند، چرا که با رسوب زدایی، دوباره همان چاه فاضلاب قدیمی منزلتان قابلیت جذب کافی را پیدا کرده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

چربی زدایی لوله فاضلاب باعث ایجاد قابلیت جذب بیشتر در چاه ها شده و باعث دیر تر پر شدن چاه نیز می شود. همچنین دیگر ریشه گیاهان و درختان، لوله های منتهی به چاه را مسدود نمی‌کنند و طبیعتا دیگر لازم نیست برای باز کردن لوله منزلتان با لوله بازکنی های ماهر تماس حاصل نمایید.

اما در صورت هر گونه نیاز به رفع گرفتگی چاه های فاضلاب پر شده و باز کردن گرفتگی های سخت و شدید، میتوانید از خدمات لوله بازکنی سایت برچسب در تهران استفاده کنید. برای دست یابی به تیم لوله بازکن حرفه ای و متخصص سایت برچسب با سابقه کاری طولانی مدت، می توانید بعد از مراجعه به سایت barchasb.net تنها با یک تماس با لوله بازکن ماهر ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت خود را به منزل شما رسانده و مشکل شما را برطرف کنند.

بهتر است بدانید که اگر چاه منزل شما تنها نیاز به تراش و چربی زدایی لوله فاضلاب داشته باشد، هزینه و زمان تراشیدن چاه فاضلاب به مراتب از حفر چاه جدید کمتر می‌باشد، که این خود، موضوع بسیار مهمی است.

از طرفی هم باید دقت کنید که از بین بردن چربی چاه فاضلاب قدیمی و رسوب زدایی آن باید با احتیاط کامل انجام شود و اگر چاه نیازه به دورچینی یا مرمت داشت حتما این مرمت صورت بگیرد، چرا که اگر چاه دچار ریزش شود می تواند خسارات زیادی را در بر داشته باشد.

پرسشهای پر تکرار کاربران از رسوب زدایی چاه فاضلاب

از بین بردن لجن چاه فاضلاب چه الزامی دارد؟

✅ چسبیدن رسوبات و فضولات به بدنه چاه، به مرور زمان باعث می‌شود که جذب چاه کم شود و یا اینکه چاه فاضلاب اصلا دیگر جذب نداشته باشد؛ در این هنگام چاه باید رسوب زدایی شود، در غیر این صورت کارآیی خود را از دست می دهد و مشکلات بزرگ تری را بوجود می آورد.

رسوب زدایی و از بین بردن لجن چاه فاضلاب هر چند وقت یک بار باید انجام شود؟

✅ بهتر است چاه های فاضلاب، علی الخصوص چاه های قدیمی، ماهیانه مورد بررسی قرار گیرند و در صورت پر بودن، رسوب زدایی و تراش چاه بلافاصله انجام گیرد.

فایده رسوب زدایی و از بین بردن چربی چاه فاضلاب چیست؟

✅ اگر چاه منزل شما فقط نیاز به تراش و از بین بردن چربی چاه فاضلاب داشته باشد هزینه و زمان تراشیدن چاه فاضلاب به مراتب از حفر چاه جدید کمتر می‌باشد، که این خود، مزیت بسیار مهمی می باشد.

4.6/5 - (35 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: