2 ایده ساده و کم هزینه برای تزیین سرویس بهداشتی!

تزیین سرویس بهداشتی را بیش از حد شلوغ نکنید

رسیدگی به فضای سرویس بهداشتی و تزیین سرویس بهداشتی، به اندازه رسیدگی به سایر قسمت های خانه اهمیت دارد. نیازی نیست برای این کاری هزینه های گزافی را صرف کنید، با وسایل ساده و کوچک می توان تغییرات بزرگ و قابل توجهی برای بهتر به نظر رسیدن سرویس بهداشتی انجام داد که سایت برچسب در ادامه به معرفی چند نمونه از آنها پرداخته است.

هزینه تزیین سرویس بهداشتی چقدر می شود؟

معمولا وقتی حرف از تزیین و تغییر دکوراسیون می‌شود، اولین سوالی که پیش می آید، این است که چقدر هزینه باید صرف کنیم؟ ما در این مطلب سعی داریم که ایده هایی ساده و راحت برای تزئین سرویس بهداشتی با وسایل دکوری کم هزینه و در دسترس را به شما آموزش دهیم. راهکارهای کم هزینه ای در خصوص تزیین سرویس بهداشتی کوچک و بزرگ وجود دارد که در ادامه آنها را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

تزیین دستشویی کوچک چگونه است؟
چطور می توان تزیین دستشویی کوچک را به بهترین نحو انجام داد؟

رنگ کردن کاشی ها به جای تعویض آنها!

اگر از کاشی های سرویس بهداشتی خسته شده اید به راحتی میتوانید بدون کندن آنها، با یک برچسب یا با رنگ کردن ساده آن ها را عوض کنید.

توصیه می شود از رنگ های روشن برای تزیین سرویس بهداشتی استفاده کنید چرا که فضا را باز تر و تمیز تر نشان میدهد. البته بعد از رنگ کردن یا قبل از آن باید به فکر یک ست حوله و وسایل هم رنگ و ست برای تزئین سرویس بهداشتی باشید.

رنگ کردن کاشی برای تزیین سرویس بهداشتی
رنک کردن کاشی، یکی از راه های مقرون به صرفه و راحت برای تزیین سرویس بهداشتی به شمار می آید.

قبل از رنگ کردن و تزیین سرویس بهداشتی منزلتان، برای انتخاب رنگ مورد نظرتان می توانید تصاویر متعددی را در گوگل مشاهده کرده و ایده بگیرید.

اگر جایی از سرویس بهداشتی نیاز به تعمیر دارد، حتما آن را تعمیر کنید. در حین کار مراقب باشید مصالح ساختمانی داخل لوله فاضلاب نریزد تا موجب گرفتگی چاه نشود. البته در صورت گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح سخت، نگران نباشید! متخصصین لوله بازکنی برچسب سخت ترین گرفتگی ها را با بهترین تجهیزات برطرف می کنند.

در هر کجای تهران هستید با لوله بازکنی همان منطقه تماس بگیرد مثلا اگر در قیطریه هستید ما به شما بهترین سرویس لوله بازکنی در قیطریه را معرفی میکنیم و همینطور در تمام مناطق تهران بهترین لوله بازکن ها و ارزان ترین لوله بازکن ها را از ما بخواهید.

استفاده از وسایل ارزان جهت تزئین دستشویی (تزیین سرویس بهداشتی با وسایل ساده)

با کمک این وسایل ساده و کوچک، تغییرات زیبایی در تزیین سرویس بهداشتی ایجاد کنید

  • گلدان های کوچک یا مجسمه کوچک تزئینی: بودن یکی دو تا گلدان کوچک مصنوعی در کنار آینه سرویس بهداشتی میتواند فضای مناسبی به سرویس بهداشتی ببخشد و کمک بسیاری در تزیین سرویس بهداشتی کند.
تزیین دستشویی کوچک با گلدان
بهترین ایده تزیین سرویس بهداشتی استفاده از گلندان های طبیعی و مصنوعی است
  • استفاده از آیینه مناسب: یک آینه مناسب یا چند آینه با ابعاد متفاوت هم می‌تواند فضای خوبی را در سرویس بهداشتی بسازد و به فضا جلوه دهد. حتی گوشه ای از آینه را می‌توانید با خلاقیت تزیین کنید و یا در کنار آن از حوله آویزهای ساده و زیبا استفاده نمایید تا در تزئین سرویس بهداشتی موفق تر باشید.
تزیین سرویس بهداشتی با آینه
میتوانید تزئین سرویس بهداشتی را با قرار دادن یک قاب آیینه زیبا انجام داده و تزیین آینه دستشویی را با گلدون های کوچک انجام دهید
  • شمع و عود: شما میتوانید در کنار روشویی و در جلو آیینه در طاقچه جلویی آن یک یا دو شمع با رنگ متناسب محیط قرار دهید. همچنین روشن کردن عود در سرویس بهداشتی تاثیر بسزایی در خوشبو کردن فضا دارد.
  • رنگ کردن کمد سرویس بهداشتی: در اکثر سرویس بهداشتی ها، روشویی کابینتی قرار دارد. شما می‌توانید این کمد ها را بعد از چند سال به رنگ مناسب در آورید و با رنگ آمیزی کمد سرویس بهداشتی منزلتان را تزیین کنید.

چند نکته در مورد تزیین سرویس بهداشتی با وسایل ساده و شیک

  • وسایل گران برای تزئین سرویس بهداشتی خود تهیه نکنید چرا که هر گاه ممکن است یک وسیله بیفتد و بشکند و یا اینکه در چاه دستشویی بیوفتد و دیگر از بین برود و موجب گرفتگی لوله هم شود.
  • سعی نکنید سرویس بهداشتی را با وسایل مختلف شلوغ کنید چرا که مکانهای شلوغ همیشه باعث کلافگی می‌شوندد پس همیشه سعی کنید در تزیین سرویس بهداشتی حد تعادل را رعایت کنید.
تزیین سرویس بهداشتی را بیش از حد شلوغ نکنید
اگر برای تزیین سرویس بهداشتی بیش از حد وسایل در آن بگذارید، ممکن است نتیجه معکوس دهد و دچار کلافگی شوید.

اگر چاه توالت شما بالا زد و تصویر نامناسب و مشمئز کننده ای را در سرویس بهداشتی رقم زد، بهتر است پیش از پیشروی فاضلاب، سریعا اقدام کنید. سایت برچسب میتواند با توجه به محل زندگیتان در تهران، نزدیک ترین متخصصان لوله بازکنی همان منطقه را به شما معرفی کند. مثلا اگر شما در منطقه دروس هستید فقط کافی است با سرویس لوله بازکنی در دروس بگیرید، تا لوله بازکن ها در عرض نیم ساعت خود را به محل برسانند و مشکل را برطرف کنند.

4.5/5 - (11 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: