تکنیک های جرم گیری سیفون توالت فرنگی کدام است؟

رسوب زدایی سیفون توالت

جرم گیری سیفون توالت فرنگی، مشکلات بسیار زیادی را می تواند حل کند. توالت فرنگی به علت سیستم پیچیده تری که دارد گاها دچار اشکلات زیادی می شود، مثل کاهش شدت فشار آب هنگام کشیدن سیفون یا فلاش تانک یا بوی نامطبوع داخل سیفون توالت فرنگی که همه این ها را می توان با شستن فلاش تانک برطرف کرد.

اگر می خواهید شستشوی داخل فلاش تانک توالت فرنگی را آموزش ببینید و از شر بوی نامطبوع یا کم فشار بودن شدت آب در توالت فرنگی راحت شوید می توانید تا آخر این مقاله با سایت برچسب همراه باشید.

همچنین بهتر است در هنگام جرم گیری سیفون توالت فرنگی، راهکار تمیز کردن و ضدعفونی کردن توالت فرنگی را هم مطالعه نمایید تا به صورت یک دست کل توالت را به یکباره تمیز کرده باشید.

جزم گیری سیفون توالت فرنگی
روش های جرم گیری سیفون فرنگی

زمان مناسب جرم گیری سیفون توالت فرنگی

رسوب زدایی سیفون توالت فرنگی زمان مشخصی ندارد ولی در کل می توانید در مواقع زیر نسبت به تمیز کردن و شستن سیفون اقدام نمایید:

  1. هنگام کشیدن فلاش تانک بوی نامطبوعی از آب وارد شده به کاسه توالت فرنگی به مشام شما می رسد که بیشتر شبیه آب ساکن می ماند.
  2. هنگامی که احساس می کنید فشار آب در توالت فرنگی شما کم شده و هنگام کشیدن سیفون آب با فشار مناسبی نمی تواند توالت فرنگی را تمیز کرند.
  3. در بازدید از توالت فرنگی متوجه جرم و رسوب در درون فلاش تانک می شوید.

بعد از مشاهده نشانه های بالا باید نسبت به جرم گیری سیفون توالت فرنگی و از بین بردن رسوب آب در توالت فرنگی اقدامات لازم را انجام دهید، در غیر این صورت ممکن است که به کلی توالت فرنگی شما فرسوده شود و هزینه زیادی بر روی دست شما قرار دهد.

اگر توالت فرنگی شما دچار گرفتگی شدید شده است و با روشهای خانگی لوله بازکنی برطرف نمی شود، لوله بازکنی برچسب بهترین لوله بازکن ها را در تمام سطح شهر تهران به شما معرفی می کند. با جستجوی نام محل زندگی خود در سایت، می توانید با یک تماس بهترین لوله بازکن در نزدیکی خودتان را به کار دعوت کنید.

مراحل جرم گیری سیفون توالت فرنگی

برای تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی و از بین بردن بوی بد توالت، مراحل زیر را به دقت دنبال کنید و آنها را انجام دهید.

بستن شیر فلاش تانک و خالی کردن آب آن

اولین کار برای جرم گیری سیفون توالت فرنگی این است که شیر ورودی آب به فلاش تانک را ببندید و حتما دقت کنید که شیر، محکم بسته شده و نشتی نمی دهد. در صورت داشتن نشتی شیر حتما واشر آن را تعویض نمایید.

بعد از بستن شیر فلاش تانک برای شستشوی سیفون، حتما یک بار به صورت کامل دکمه فلاش تانک را بکشید تا آب داخل آن کاملا خالی شود.

تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی و خالی کردن آب آن
برای جرم گیری سیفون توالت فرنگی نیاز است آب آن را خالی کنید.

شست و شوی داخل فلاش تانک توالت

در این بخش برای جرم گیری سیفون توالت فرنگی، می توانید به دو روش عمل کنید که در زیر هر کدام جدا گانه آورده شده:

  • فلاش تانک شما زیاد کثیف نشده و املاح زیادی ندارد: در این صورت کار شما ساده است و می توانید با ریختن مقداری وایکتس یا ماده سفید کننده دیگر و مقداری آب سرد داخل سیفون، یک ساعتی صبر نمایید و بعد سیفون را خالی کنید.
    بعد با دستمال قدیمی یا مسواک بدون استفاده شروع به تمیز کردن بدنه فلاش تانک کنید.
  • فلاش تانک تا حد زیادی املاح گرفته است: در این صورت شما برای جرم گیری سیفون توالت فرنگی، بعد از تخلیه کامل فلاش تانک ابتدا باید با سرکه سفید تقطیر شده فلاش تانک را پر کنید. بهتر است برای از بین بردن بوی بد توالت و حل شدن کامل کثیفی ها، شب تا صبح منتظر باشید تا کاملا سرکه سفید اثر بگذارد. بعد از حل کردن کثیفی ها می توانید فلاش تانک را بکشید تا سرکه ها خالی شوند.

فلاش تانک ها انواع مختلف با عملکردهای مختلفی دارند، در صورت تمایل به شناخت آن ها می توانید اینجا کلیک کنید.

شستن سیفون با آب گرم و در صورت لزوم تعمیر قطعات فرسوده

حال که از بین بردن رسوب آب در توالت فرنگی شما تمام شد، قبل از اینکه برای آخرین بار آن را با آب داغ بشویید بهتر است فلوتر توالت فرنگی یا دکمه ها و دیگر اجزای آن را بررسی کنید که خرابی نداشته باشند و در صورت داشتن خرابی آنها را تعمیر یا تعویض نمایید.

چند نکته هنگام جرم گیری سیفون توالت فرنگی

  • حتما از دستکش و پیش بند برای تمیز کردن فلاش تانک استفاده کنید؛
  • به هیچ عنوان از وایتکس به مدت زیاد داخل مخزن فلاش تانک استفاده نکنید چرا که به بدنه آن آسیب می رساند؛
  • از ابزار تیز و برنده برای جرم گیری سیفون توالت فرنگی استفاده نکنید چرا که ممکن است به فلوتر آن آسیب برسد.
برای تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی ریختن وایتکس ممنوع
وایتکس را به مدت زیاد برای جرم گیری سیفون توالت فرنگی داخل مخزن آن نگه ندارید.

علاوه بر اینکه رسوب زدایی سیفون توالت فرنگی اهمیت فراوان دارد، بو ندادن توالت نیز بسیار مهم است. در واقع منشا بوی بد فاضلاب گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب است. می توان گفت برخی گرفتگی های توالت فرنگی هستند که با روشهای خانگی و حتی فنر لوله بازکن دستی هم از بین نمی روند، در این صورت با مراجعه به لوله بازکنی برچسب می توانید مشکل خود را برطرف نمایید.

شما با مراجعه به صفحات لوله بازکنی سایت ما در سراسر تهران مثل خدمات لوله بازکنی پونک، ونک، اختیاریه و… می توانید در کمترین زمان ممکن لوله بازکن نزدیک به خود را پیدا کنید. چاه بازکنی پونک و دیگر محدوده ها به صورت 24 ساعته ارائه خدمات دارند.

پرسشهای پر تکرار کاربران از رسوب زدایی سیفون توالت فرنگی

مراحل جرم گیری سیفون توالت فرنگی به چه صورت است؟

✔ در مراحل تمیز کردن فلاش تانک توالت فرنگی، ابتدا شیر فلاش تانک را می بندید، سپس شستشوی آن را شروع می کنید. جهت کسب اطلاعات کامل تر و مفدید تر در این خصوص محتوای این صفحه از سایت برچسب را مطالعه نمایید.

زمان مناسب برای از بین بردن رسوب آب در توالت فرنگی چه هنگام است؟

✔ زمانی که هنگام کشیدن فلاش تانک بوی نامطبوعی از آب وارد شده به کاسه توالت فرنگی به مشام شما می رسد، هنگامی که احساس می کنید فشار آب در توالت فرنگی شما کم شده و یا در بازدید از توالت فرنگی متوجه جرم و رسوب در درون فلاش تانک می شوید.

چرا نمی توان از وایتکس برای رسوب زدایی سیفون توالت فرنگی استفاده کرد؟

✔ زیرا استفاده از وایتکس جهت رسوب زدایی سیفون توالت فرنگی، به بدنه آن آسیب می رساند.

4.5/5 - (13 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: