کفشور سرامیک خور چیست؟ و چه مزایا و معایبی دارد؟

کف شور سرامیک خور مناسب یک دست کردن نمای کف

کفشور سرامیک خور چیست؟ کفشور سرامیکی نوعی کفشور مخفی است. این کفشور دارای چهار چوبی فلزی از جنس های متفاوت است که سرامیکی در ابعاد مختلف و متناسب با سرامیک محیط روی آن نصب می شود.

از بهترین مزایای کف شور سرامیک خور ایجاد زیبایی و یکدست بودن محیط است که در این مطلب قصد توضیح در مورد این نوع کفشور استیل زیبا را داریم.

کفشور سرامیک خور چیست؟

کف شور سرامیک خور همانطور که از اسم آن مشخص است نوعی کفشور است که چهار چوبی فلزی از جنسهای مختلف دارد و به جای سری چاه می توان روی آن یک سرامیک، متناسب و هم جنس سرامیک محیط، نصب کرد.

این کفشور به نوعی کف شور مخفی هم حساب می شود؛ چرا که وقتی کفشور سرامیک خور در یک محیط مثل حمام های بزرگ و یا سالن های بزرگ قرار می‌گیرد با نگاه به کف سالن اصلا متوجه وجود کفشور نمی‌شوید!!

کف شور سرامیک خور مناسب یک دست کردن نمای کف
کف شور سرامیک خور نمای یک دستی به محیط ما میدهد

برای آشنایی با مدلهای مختلف دیگر کف شور فقط کافی است به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله انواع کفشور را مطالعه کنید تا بتوانید با توجه به طرح و نقش منزلتان و همچنین میزان فضایی که دارید و … کف شور مناسب برای منزلتان را انتخاب کنید.

مزایا و معایب کفشور سرامیک خور

هر کف شور متناسب با ساخت و طراحی خود نوعی کاربرد و مزیت دارد. کفشور سرامیک خور، آب را از کناره های خود عبور داده، به محفظه زیر خود هدایت می‌کند و در آخر آب جمع شده را به لوله فاضلاب منتقل می‌کند. اگر بخواهید از مزایای کف شور سرامیک خور نام ببریم میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • ویژگی بصری بسیار زیبا و چشم نواز که در خلق فضاهای یک دست کمک بسیار زیادی به سازندگان و دکوراسیون کارها میکند.
  • کفشور استیل سرامیک خور، قابل تولید برای انواع مختلف ابعاد سرامیک است و جالب است بدانید که برای ابعاد پر کاربرد سرامیک که معمولا 10*10 یا یک مقدار بزرگتر هستند این بدنه ها به صورت آماده در بازار می باشد.
آب از کنار کف شور سرامیک خور به داخل لوله فاضلاب میرود
کف شور سرامیک خور از یک چهار چهار چوب تشکیل شده که سرامیک به عنوان درب روی آن قرار میگرید و آب از کناره های سرامیک به داخل کفشور میرود و بعد به لوله منتقل میشود.
  • دارای چهار چوب مختلف فلزی مثل برنج و استیل و فولاد و… که هر کدام از این بدنه های کفشور سرامیک خور بنا بر زیبایی خاصی که دارند مورد توجه مشتریان عزیز قرار گرفته اند.

در استفاده از کفشور سرامیکی بسیار کم پیش می آید که لوله فاضلاب حمام یا سرویس بهداشتی دچار گرفتگی شود، اما ممکن است به مرور زمان این اتفاق پیش آید که جای نگرانی ندارد.

متخصصان لوله بازکن و چاه بازکن برچسب با ارائه خدمات شبانه روزی در لوله بازکنی غرب تهران، شرق، شمال، جنوب و سایر نقاط شهر، رفع گرفتگی کفشورها را در کم ترین زمان ممکن انجام می دهند.


دسترسی به نزدیک ترین متخصصین لوله بازکنی غرب تهران و تماس مستقیم با آنها


لوله بازکن غرب تهران در برچسب از تجربه و مهارت بالایی در رفع گرفتگی های لوله فاضلاب برخوردار است که می توانند در کمترین زمان ممکن با هزینه ای مناسب مشکل را حل کنند. بنابراین اگر درگیر این مشکل هستید در هر نقطه ای از غرب تهران می باشید کافیه روی دکمه لوله بازکنی غرب تهران کلیک کنید تا بتوانید به طور مستقیم با آن ها تماس بگیرید.

معایب کفشور سرامیک خور

علاوه بر مزایای بسیاری که در نصب کفشور سرامیک خور وجود دارد، معایب آن نیز قابل توجه است. بنابراین بسیار مهم است قبل خرید و یا نصب آن با معایب کفشور سرامیک خور آشنا باشید تا بتوانید با توجه به موقعیت خود بهترین تصمیم را بگیرید.

از جمله معایبی که می توان برای کفشور سرامیکی بیان کرد موارد زیر می باشد:

  • میزان جذب آب: توجه داشته باشید که در صورت استفاده از کف شور سرامیک خور مدت زمان زیادی طول می کشد تا آب تخلیه شود. البته با استفاده از کفشور خطی سرامیک خور این مشکل تا حدی قابل حل است.
  • اجرای پیچیده نصب کفشور سرامیک خور: در نصب کف شور سرامیک خور باید بخشی از سرامیک کف برش داده شود و داخل کاور کفشور با چسب و پیچ تراز شود. برش و تراز دقیقق سرامیک در این مرحله بسیار مهم است تا متقارن با سرامیک محیط باشد. در غیر این صورت تمیزی و زیبایی کار با بی دقتی در این مرحله از بین می رود.

چند نکته مهم هنگام نصب کفشور سرامیکی

  • اصلا نگران این نباشید که چهار چوب های کفشور سرامیک خور زنگ بزند و یا اینکه در مقابله با مواد شوینده رنگ عوض کند. معمولا چون بیشتر مواقع با مواد شوینده مختلف درگیر هستند، کارخانه های سازنده کف شور سرامیک خور از مواد و ساختاری استفاده می‌کنند که مشکلی برای آن در دراز مدت پیش نیاید.
  • کفشور سرامیک خور با توجه به پیچی که در زیر خود دارد، ارتفاعش قابل تنظیم است و به راحتی با سرامیک های اطرافش تراز می شود.

هنگام نصب کف شور خطی سرامیک خور توجه داشته باشید که ملات سیمان شما وارد لوله نشود؛ زیرا سیمان در لوله سفت می شود و گرفتگی سختی را ایجاد می کند. اما اگر این مشکل پیش آمد نگران نباشید. متخصصین لوله بازکنی برچسب در جنوب تهران، شمال، غرب و… به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما برای رفع گرفتگی لوله می باشند. اگر در محدوده جنوب تهران هستید برای تماس با نزدیکترین لوله بازکن جنوب تهران کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید.


تماس مستقیم و فوری با نزدیکترین لوله بازکن جنوب تهران تنها با کلیک روی دکمه زیر:


بدنه کف شور سرامیک خور از مدلهای فلزی متخلف تشکیل شده
بدنه های کف شور سرامیک خور از مدلهای استیل و فلز های دیگر هستند که در مقابل مواد شوینده و زنگ زدگی مقاوم هستند

جمع بندی

ما در سایت لوله بازکنی برچسب توانمان را بر این گذاشتیم که برای شما مطالب آموزشی لوله بازکنی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهیم تا شما همشهریان عزیز بتوانید بدون نیاز به هزینه کردن از پس لوله بازکنی منزل خود بر بیایید.

اگر گرفتگی لوله شدید شد و خودتان از پس باز کردن لوله فاضلاب منزلتان پس نیامدید ما میتوانیم بهترین چاه بازکن ها و متخصصین لوله بازکنی در تهران معرفی کنیم تا کار شما را به بهترین نحو انجام دهند.

سوالات متداول

✅ چرا می گویند کفشور سرامیک خور، کفشور مخفی می باشد؟

❓ زیرا وقتی کفشور سرامیک خور در یک محیط مثل حمام های بزرگ و یا سالن های بزرگ قرار می‌گیرد با نگاه به کف سالن اصلا متوجه وجود کفشور نمی‌شوید.

✅ عملکرد کفشور سرامیک خور چگونه است؟

❓ کف شور سرامیک خور، آب را از کناره های خود عبور داده، به محفظه زیر خود هدایت می‌کند و در آخر آب جمع شده را به لوله فاضلاب منتقل می‌کند.

✅ کفشور سرامیک خور چه مزایایی نسبت به دیگر انواع کفشورها دارد؟

❓ طراحی زیبا و چشم نواز، تنوع رنگ و ابعاد و دارای چهارچوب های از جنس های مختلف همچون فلز، برنج، فولاد و… از مزایای استفاده از کفشور سرامیکی است.

5/5 - (1 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: