گیر کردن پای بچه در چاه بست توالت و نحوه در آوردن آن

گیر کردن پای بچه در چاه توالت و نحوه بیرون آوردن آن

گیر کردن پای بچه در چاه سرویس بهداشتی، یکی از خطراتی است که در اوایل آموزش های تنهایی دستشویی رفتن، ممکن است برای کودک اتفاق بیفتد. در این مقاله می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که چگونه در حین آموزش دستشویی رفتن به کودک، از گیر کردن پای کودک در توالت جلوگیری کنیم و در صورت وقوع این اتفاق، چگونه کودک را نجات دهیم؟!

گیر کردن پای بچه در چاه، چه مواقعی اتفاق می افتد؟

معمولا مادران در هنگام آموزش دستشویی رفتن کودک به تنهایی، در پشت درب سرویس بهداشتی منتظر می مانند تا کودکشان کار خود را انجام دهد، اما ممکن است کودک در همین حین در هنگام بلند شدن و یا جابجا شدن از روی سنگ توالت، پایش سر بخورد و همین امر باعث گیر کردن پای بچه در چاه توالت شود.

برای بچه های زیر 3 سال استفاده از توالت فرنگی توصیه نمی شود زیرا بچه ها اینقدر کوچک هستند که ممکن است داخل توالت فرنگی بیفتند. بهترین روش این است که بچه ها را روی صندلی مخصوص دستشویی آنها بنشانید و یا آنها را به توالت ایرانی ببرید. البته با مراجعه به مقاله توالت فرنگی چیست؟ می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص استفاده از توالت فرنگی بدست آورید که شاید در این زمینه بتوند شما را یاری نماید.

گیر کردن پای بچه در چاه سرویس بهداشتی
علت گیر کردن پای بچه در چاه توالت چیست؟

خوب است بدانید که سایت برچسب علاوه بر مقالات مختلف آموزشی، برای تمامی شهروندان گرامی تهران، در هر منطقه ای که باشند، خدمات لوله بازکنی ارائه می دهد. فقط کافی است که به طور مثال اگر در محدوده غرب تهران هستید، از طریق صفحه خدمات لوله بازکنی در غرب تهران یا در هر کجای دیگر، با نزدیک ترین لوله بازکن سیار غرب تهران به منطقه خودتان تماس گرفته او را به کار دعوت کنید.


تماس فوری و مستقیم با نزدیکترین چاه بازکنی در غرب تهران با کلیک روی دکمه:


البته ناگفته نماند که حادثه گیر کردن پای بچه در چاه، در ایران خودمان هم افتاده و یک پسر بچه بازیگوش 1.5 ساله، پایش در توالت گیر کرده که در همان موقع هم اکثر اخبار با تیتر گیر کردن پای کودک بازیگوش در چاه بست، این موضوع را اطلاع رسانی کردند.

ساده ترین راهکار در آوردن پای کودک از چاه بست!

معمولا در هنگام گیر کردن پای بچه در چاه بست سرویس بهداشتی یا در مواردی که کودک به نحوی در جایی گیر کرده و یا ممکن است در بعضی موارد کودکان چیزی را داخل گردنشان کنند و دیگر نتوانند بیرون بیاورند، بهترین راه این است که خونسردی خود را حفظ کنید و با اتفاقات آتش نشانی تماس بگیرید.

گیر کردن پای بچه در چاه توالت و راهکار بیرون آوردن آن
در زمانی که گیر کردن پای بچه در چاه بست اتفاق می افتد یا در زمانی که کودک شیطنتی می کند فقط کافی است اول خونسردی خود را حفظ کنید.

در ادامه ارائه راهکار برای در آوردن پای کودک از چاه، بهتر است ابتدا شخصی را صدا بزنید تا در این زمینه به شما کمک کند، چرا که لازم است در هنگام گیر کردن پای بچه در چاه توالت، یک نفر ابتدا کودک را از زیر بغلهایش گرفته و تا حدی بالا نگه دارد و بعد شما یا کسی دیگر، خود چاه بست را از داخل سنگ توالت بیرون بیاورید.

در هنگام گیر کردن پای بچه در چاه سرویس بهداشتی، به هیچ عنوان نسبت به بیرون کشیدن و فشار آوردن به پای کودک اقدام نکنید و فقط چاه بست توالت را در بیاورید و بعد در محیطی دیگر چاه بست را برش دهید.

اگر در این موقعیت متوجه شدید که لوله یا چاه شما دچار گرفتگی شده است و آب بالا زده و… باید هر چه سریعتر با یک لوله بازکن تماس بگیرید. در برچسب می توانید در هر ساعت از شبانه روزی اگر در محدوده شرق تهران هستید با لوله بازکن شرق تهران تماس بگیرید. پس از تماس شما نزدیکترین لوله بازکنی در شرق تهران در کمترین زمان در محل حاضر می شوند.


جزئیات تماس با نزدیکترین لوله بازکن شرق تهران برچسب با کلیک روی دکمه زیر:


جمع بندی

گیر کردن پای بچه در چاه توالت امری رایج است. این موضوع معمولا زمانی که کودکان می خواهند توالت رفتن را آموزش ببینند بسیار پیش می آید. یا در مواقعی اگر در توالت شما باز باشد و کودک چهار و دست پا به این مکان برود این اتفاق نیز پیش می آید. بهترین کاری که در این زمان باید کرد حفظ خونسردی و آرامش است و بدانید که هیچ اتفاقی برای کودک شما نیافتاده است.

در مرحله بعدی مطابق آموزشی که داده شد پای کودک خود را از چاه در آوردید. اگر به هر نحوی نتوانستید این کار را انجام دهید با مامورین آتش نشانی تماس بگیرید.

لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: