دستگیره توالت فرنگی چیست؟ چهارچوب توالت فرنگی یا دستگیره؟

چهارچوب کمکی توالت فرنگی

دستگیره توالت فرنگی وسیله کمکی برای دستشویی سالمندان، معلولین یا افرادی که نشست و برخواست روی توالت فرنگی برای آنها سخت است. در همین راستا چهارچوب کمکی توالت فرنگی برای راحتی این دسته از افراد طراحی شده است. در ادامه در خصوص کاربرد بیشتر این وسیله توضیحات جامع تری داده شده است.

دستگیره توالت فرنگی یا چهارچوب کمکی توالت فرنگی چیست؟ 🎥

محصولات زیادی در حوزه بهداشت فردی و… ساخته شده که کار انسان را راحت تر کرده است از قبیل همین دستگیره توالت فرنگی و یا توالت فرنگی تاشو و… که میتوانید در سایت برچسب در بخش مجله، مطلب مربوط به توالت فرنگی تاشو و یا دیگر محصولات و موارد دیگر را مطالعه نمایید و با آن بیشتر آشنا شوید.

چهارچوب کمکی توالت فرنگی وسیله ای است فلزی با دستگیره های پلاستیکی که به افراد سالمند و آسیب دیده که نشستن و بر خواستن برایشان مشکل است این اجازه را می‌دهد که خودشان با کمک گرفتن از نیروی دستشان بر روی توالت فرنگی نشست و بر خواست کنند به صورتی که روی پاها و کمرشان فشار زیادی وارد نشود.

استفاده از دسته کمکی توالت فرنگی میتواند برای این عزیزان حس استقلال و توانایی به همراه داشته باشد که در نهایت باعث بهبود سریع و یا انگیزه در افراد میشود.

چهارچوب کمکی توالت فرنگی
چهارچوب کمکی توالت فرنگی این کمک را به ما میکند که افراد نشست و برخاست آسان تری از روی توالت فرنگی داشته باشند.

توجه! سایت برچسب با پیاده سازی استاندارد هایی منظم، افراد لوله بازکن خبره و با تجربه در مناطق مختلف تهران را با درج آگهی آنها در سایت خود، به شهروندان تهران در محدوده ای که باشند معرفی می کند.

مقایسه چهار چوب کمکی با دستگیره توالت فرنگی

چهار چوب کمکی توالت فرنگی و دسته کمکی توالت فرنگی دو محصول هستند که هر دو کار مشابه انجام می‌دهند، و افراد سالمند می‌توانند در نشستن و بر خواستن از آنها کمک بگیرند، ولی هنگام مقایسه این دو محصول با همدیگر، چهار چوب کمکی توالت فرنگی مزیای بیشتری از دستگیره توالت فرنگی دارد که در ادامه به این مزایا اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم به طور کلی بین چهارچوب کمکی توالت فرنگی با دستگیره توالت فرنگی سالمندان مقایسه کنیم باید به موراد زیر اشاره کنیم:

  1. چهارچوب کمکی توالت فرنگی نیاز به نصب و دریل کاری ندارد درحالی که دستگیره توالت فرنگی را باید به دیوار پیچ کرد.
  2. در چهارچوب های کمکی توالت فرنگی فرد تسلط بیشتری به بلند شدن و برخواستن دارد و به دلیل داشتن پایه های پلاستیکی ژله ای امکان لیز خوردن وی کمتر میشود.

از آنجایی که سایت برچسب تخصصی ترین مرجع خدمات لوله بازکنی در تهران است، برای رفع گرفتگی توالت فرنگی نیز خدمات ارائه می دهد. شما می توانید برای تماس با نزدیکترین لوله بازکن جنوب تهران روی لینک زیر کلیک کنید اما برای تماس با سایر لوله بازکن های تهران حتما نام منطقه خود را در کادر ابتدای صفحه جستجو کنید.


تماس با نزدیکترین لوله بازکنی در جنوب تهران در هر ساعت از شبانه روزی تنها با کلیک روی دکمه زیر:


مقایسه دستگیره کمکی با چهارچوب کمکی توالت فرنگی
وقتی دستگیره کمکی توالت فرنگی را در کنار چهارچوب کمکی توالت فرنگی در کنار هم میسنجیم؛ با وجود اینکه کاربرد هر دو یکی است ولی مزیت های چهارچوب کمکی بیشتر است.

مزایای چهارچوب کمکی توالت فرنگی

چهارچوب کمکی توالت فرنگی مزایای بسیاری دارد که همین مزایا آن را به محصولی شگرف و کاربردی تبدیل کرده است، که در ادامه به این ویژگی های خواهیم پرداخت:

  • به علت استفاده راحت برای سالمندان در امر نشستن و بر خواستن بر روی توالت فرنگی، نوعی توالت طبی به شمار می روند.
  • چهارچوب کمکی توالت فرنگی دارای پایه های لاستیکی که در برابر لغزش مقاوم هستند و سر نمی‌خورند
  • قابلیت تنظیم کردن ارتفاع پایه ها و دسته ها از یک تا چهار سانت
  • بدون نیاز به نصب و دریل کاری و مانند واکر روی زمین و اطراف توالت فرنگی قرار می‌گیرند
  • وزن سبک و قابلیت باز شدن و مونتاژ چهارچوب کمکی توالت فرنگی به صورت ساده این امکان را به افراد می‌دهند که به سادگی آن را حمل کنند.
  • قابلیت نصب چهارچوب کمکی توالت فرنگی بر روی تمامی توالت های فرنگی وال هنگ
  • دارای پوشش سفید و ضد آب که از زنگ زدگی آن جلوگیری می‌کند
  • دارای دستگیره با جنس آلاستومز تزریقی که مقاوم و نرم هستند
از مزایای چهارچوب کمکی توالت فرنگی این است که نیاز به نصب ندارد
یکی از ویژگی های چهارچوب کمکی توالت فرنگی این است که نصب و مونتاژ راحتی دارد و علاوه بر آن قابل جابجایی می باشد.

مزایای نصب دستگیره توالت فرنگی

همانطور که در پاراگراف بالا به طور کامل به مزایای چهار چوب توالت فرنگی پرداخته شده است در لیست زیر مزایایی که دسته کمکی توالت فرنگی دارد ذکر شده است:

  • کم جا بودن
  • بدون نیاز به جا به جایی
  • استحکام بالا

جمع بندی

استفاده از دستگیره توالت فرنگی برای محیط هایی که بسیار کوچک هستند و نمی توان از چهار چوب استفاده کرد بسیار مناسب است. بنابراین برای داشتن یک دستگیره توالت فرنگی سالمندان باید به نیاز و بودجه خود توجه داشته باشید.

اگر در حین نصب چهارچوب کمکی توالت فرنگی، متوجه بوی نامطبوع فاضلاب شدید، احتمال گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد. در صورت عدم تشخیص این موضوع می توانید با لوله بازکن های متخصص سایت برچسب در سراسر تهران تماس بگیرید. تنها کافیست نام منطقه خود را جست و جو کنید،.مثلا لوله بازکنی در میرداماد، سپس با یکی از لوله بازکن هایی که لیست آن ها را در ابتدای صفحه مشاهده نمودید، تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف نمایند.


تماس مستقیم و فوری با لوله بازکنی در میرداماد تنها با کلیک روی دکمه:


برای دسترسی راحت و فوری شما به شماره تلفن لوله بازکن میرداماد لینک آن قرار داده است اما برای تماس با سایر لوله بازکن های تهران نزدیک به منطقه خود کافیه نام منطقه خود را در کادر ابتدای صفحه جستجو کنید.

سوالات متداول

چهارچوب توالت فرنگی چه استفاده هایی دارد؟

امر نشستن و برخاستن از روی توالت را برای افرادی باردار، کهن سالان یا کسانی که از آسیب دیدگی کمر، پا و زانو و… رنج می برند، آسان می کند.

آیا این چهارچوب ها قابل حمل هستند؟

بله؛ وزن سبک و قابلیت باز شدن و مونتاژ شدن آن ها این امکان را به افراد می‌دهد که به سادگی آن را حمل کنند.

چهارچوب کمکی توالت فرنگی بهتر است یا دستگیره کمکی توالت فرنگی؟

چهارچوب توالت فرنگی نیاز به نصب و دریل کاری ندارد درحالی که دستگیره کمکی را باید به دیوار پیچ کرد. همچنین چهارچوب بسیار ارزان تر از دستگیره کمکی می باشد.

لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: