با نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی آشنا شوید

نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی

آیا راجع به وسیله جالب و کاربردی آفتابه مسافرتی چیزی شنیده اید؟ و یا اینکه نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی را می دانید؟

یکی از بهترین لحظات برای افراد رفتن به بیرون شهر و گذراندن لحظاتی در کوه و دشت و دور از هیاهوی شهر است؛ اما شاید تنهای چیزی که ممکن است افراد را اذیت کند و آنها را از اقامت طولانی مدت و یا شبانه منصرف کند، مسئله اجابت مزاج و یا همان دستشویی رفتن است!

اکثر افراد نمی‌توانند در بیرون شهر آفتابه ای را به دنبال خود ببرند و یا اینکه اگر آفتابه معمولی هم ببرند فضای کافی برای استفاده از آن را ندارند. پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله از سایت برچسب را دنبال کنید تا هم نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی را آموزش ببینید و هم با آن آشنا شوید.

فیلم آشنایی با آفتابه مسافرتی را مشاهده کنید🎥

در این کلیپ کوتاه با نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی، و ویژگی ها آن آشنا خواهید شد.

آفتابه مسافرتی چیست و چگونه به ما کمک می کند؟

آفتابه مسافرتی قطعه پلاستیکی کوچکی است که حتی در جیب شما جا می‌شود!!! و می‌توانید آن را به همراه داشته باشید و به نوعی آفتابه همراه هم محسوب می شود تا در زمانی که نیاز به دستشویی رفتن داشتید به سادگی از آن استفاده کنید.
این وسیله در سفرهای خارجی هم می‌تواند به شما کمک کند، چرا که معمولا در کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای غیر مسلمان از دستمال توالت برای طهارت استفاده می‌کنند و این برای ما ایرانی ها خوشایند نیست و با همراه داشتن آن می‌توانیم به سادگی طهارت گرفته و مشکل خود را حل نماییم.
نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی بسیار ساده است، به طوری که تمامی افراد می توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

آفتابه مسافرتی وسیله ای کار راه انداز
آفتابه مسافرتی در کمپ های بیرون شهر و یا حتی مسافرت های خارجی که نیاز به طهارت گرفتن دارید، کار شما را به خوبی راه می اندازد.

آفتابه مسافرتی یکی از انواع آفتابه است که اگر می‌خواهید با انواع آفتابه و کاربردهای آن آشنا شوید می‌توانید در سایت برچسب مقاله انواع آفتابه را مطالعه کنید و اطلاعات لازم در این باره را کشف کنید.

طرز استفاده از آفتابه های مسافرتی

آفتابه مسافرتی بر خلاف تصورات افراد یک آفتابه کامل نیست، بلکه فقط دستگیره و لوله آفتابه را دارد و مخزن آن می‌تواند هر نوع قوطی پلاستیکی بازیافتی آب و یا نوشابه باشد. معمولا در همه جا بطری خالی پلاستیکی پیدا می‌شود یا اینکه همیشه افراد در خارج از شهر با خود یک بطری آب می برند.

نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی به این شکل است که شما می‌توانید یک بطری آب خالی را پر از آب کرده و آفتابه خود را به آن متصل کنید و با آن خود را بشویید و یا به اصطلاح طهارت بگیرید.
البته خاطرتان باشد که این بطری های پلاستیکی را در فضای آزاد و طبیعت رها نکنید و حتما با خود به شهر برگردانید و بعد وارد زباله های خشک نمایید.

مخزن آفتابه مسافرتی میتواند قوطی خالی باشد
برای استفاده از آفتابه مسافرتی، کافی است که یک بطری آب را به آن متصل کنید.

می‌دانستید با کمک آفتابه های معمولی می‌توانید گرفتگی چاه توالت ایرانی را برطرف کنید. همچنین اگر لوله های فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شود، می‌توانید با مطالعه مقالات لوله بازکنی در سایت برچسب خودتان لوله بازکن منزل خود شوید.

ولی اگر زمان کافی برای مطالعه مقالات لوله بازکنی نداشته و یا میلی به انجام این دست کارها ندارید، ما می‌توانیم بهترین لوله بازکنها را در تهران به شما معرفی کنیم. به این صورت که اگر در طرشت هستید می‌توانید با جستجوی منطقه محل سکونت خود در سرچ باکس ابتدای صفحه، ارزان ترین سرویس لوله بازکنی طرشت را مشاهده کرده و انجام کار چاه بازکنی خود را به ایشان بسپارید.


دسترسی به نزدیک ترین افراد لوله بازکنی در طرشت فوری و با مناسب ترین قیمت


مزایای استفاده از آفتابه مسافرتی

آفتابه مسافرتی هر چند هیچ شباهتی به آفتابه معمولی ندارد و ساختار خیلی ساده ای دارد ولی مزایای نسبتا خوبی نسبت به استفاده از آفتابه های معمولی و یا حتی استفاده از بطری آب به تنهایی دارد که در زیر به این مزایا اشاره میکنیم:

  • سبکی و کم حجم بودن: برای افرادی که به کمپ میروند مهم است که همه وسایل خود را در یک کوله بتوانند جمع کنند و بار اضافی و یا وسیله ای حجیم همراه خود نداشته باشند و خوبی آفتابه مسافرتی این است که حجم بسیار کمی را اشغال میکند.
  • قیمت ارزان و عمر طولانی: آفتابه مسافرتی قیمت خیلی کمتری نسبت به بقیه تجهیزات کوه نوردی دارند و هم چنین ساختار ساده ای دارند و مسئله ای برای خراب شدن ندارند لذا مدت زمان زیادی می‌توانید از آن استفاده کنید.
لوله هوا آفتابه مسافرتی؛ جهت تنظیم یکنواختی ورودی آب
برای اینکه آفتابه مسافرتی مثل بطری پلاستیکی نشود و آب به صورت متناوب و یکنواخت بیرون بیاید، از این لوله هوا استفاده می کنند.
  • یک نواخت بودن فشار آب: برای آفتابه مسافرتی میله ای کوچک طراحی کردند که داخل ظرف رفته و به اندازه آب خروجی، هوا را به داخل بطری وارد می‌کند. لذا آب به صورت یک نواخت و با یک فشار بیرون می‌ریزد، همین امر نحوه استفاده از این وسیله را راحت تر کرده است.
  • طرز کار آفتابه مسافرتی ساده است: این آفتابه چون سنگین نیست و وزن زیادی ندارد حتی کودکان هم می توانند براحتی از آن استفاده کنند.

برای مشاهده راه های اصولی و جالب لوله بازکنی می‌توانید مقالات آموزشی ما را دنبال کنید و هم چنین اگر به دنبال لوله بازکن ماهر هستید ما می‌توانیم به شما بهترین های لوله بازکنی و چاه بازکنی در تهران را معرفی کنیم تا با یک تماس کار خود را به آنها بسپارید.

خدمات سایت برچسب در تمام محدوده های تهران از جمله ظفر به صورت شبانه روزی ارائه می شود؛ لذا 24 ساعته حتی در نیمه شب نیز می توانید با شماره تلفن چاه بازکنی ظفر تماس گرفته و اقدام به رفع مشکل خود نمایید.


رفع مشکل لوله بازکنی در ظفر تضمینی با پیشرفته ترین تجهیزات


یک نکته جالب که باید در نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی بدانید این است که در هنگامی که فشار کم شد و آب بطری کم تر شد می توانید با فشار دادن بطری فشار آب بیشتری را به دست آورید.

|آفتابه مسافرتی با وجود اینکه شیئی کوچک است ولی در عین وسیله ای کاربردی است که با داشتن آن میتوان در خیلی از تفریحات لذت کافی را برد و امیدواریم تا الان متوجه شده باشید که چگونه از آفتابه مسافرتی استفاده کنید

سوالات پر تکرار مردم در خصوص طرز استفاده از آفتابه مسافرتی

چگونه باید از آفتابه های مسافرتی استفاده کرد؟

✔ می‌توانید یک بطری آب خالی را پر از آب کرده و آفتابه مسافرتی خود را به آن متصل کنید و با آن طحارت بگیرید.

کاربرد آفتابه مسافرتی در کجاست؟

✔ این وسیله در مسافرت های خارجی و داخلی، پیکنیک و کمپ رفتن، کوه نوردی و… بسیار پر کاربرد است.

آیا فشار آب در آفتابه های مسافرتی قابل تنظیم است؟

✔ بله؛ هنگامی که فشار و آب بطری کم تر شد می توانید با فشار دادن بطری فشار آب بیشتری را به خارج هدایت کنید.

4.6/5 - (26 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: