برچسب لوله بازکنی؛ کاغذهایی که همه جا هستند!

سایت لوله بازکنی برچسب

برچسب لوله بازکنی، کاغذهای کوچکی که تا چند وقت پیش روی در و دیوار ساختمان ها و ستون ها در سطح شهرهای بزرگ وکوچک پر بود و چقدر در آن زمان خاطره و تصویر زشت و نامطلوبی برای ظاهر کوچه ها و خیابان ها به همراه داشت. متاسفانه امروزه همین برچسب ها جلوه بصری شهر را در برخی مناطق تحت تاثیر خود قرار داده اند.

سوالی که پیش می آید این است که آیا هیچ نهاد یا سازمانی نیست که به این کاغذهای مزاحم در سطح شهر رسیدگی کند و از این شیوه تبلیغاتی غیراصولی و اشتباه جلوگیری کند؟

برچسب لوله بازکنی به مزاحمت شهری تبدیل شده و واقعا باید برای رفع آن فکر بهتری بکنند.

البته اگر شما روش های لوله بازکنی در منزل را مطالعه کنید می توانید تا حد مطلوبی از گرفتگی های لوله منزل جلوگیری کنید یا اینکه در صورتی که گرفتگی لوله برای منزلتان پیش بیاید، آن گرفتگی ها را با روشهای لوله بازکنی خانگی برطرف کنید.
البته اگر گرفتگی لوله های منزل شما شدید است و با هیچ روش خانگی برطرف نمی شود، شما می توانید با مراجعه به صفحه لوله بازکنی جنوب تهران یا سایر مناطق در سایت لوله بازکنی برچسب از معتبرترین لوله بازکنی ها در نزدیکی منزل خود استفاده کنید و گرفتگی لوله منزل خود را در جنوب تهران یا هر جای دیگر هستید برطرف کنید.

برچسب لوله بازکنی روی تمام در و دیوار شهر

معمولا در مناطق مرکزی شهر که بافت های قدیمی تری دارد و در جاهایی که بیشتر احتیاج به لوله بازکن دارند، برچسب لوله بازکنی ها چنان خود نمایی می کنند که انگار اینها در جای درست چسبانده شدند و اگر ما ناراحتیم نباید به آنها نگاه کنیم.
خلاصه اینکه برچسب لوله بازکنی چهره منازل و شهر را از شیک بودن می اندازد و باید مسئولین برای آن راه چاره ای بیابند که معمولا جریمه یکی از آن راه چاره هایی است که اولین بار در تهران برای این شرکت های متخلف در نظر گرفته شد.

مزاحمت برچسب های لوله بازکنی روی دیوارهای شهر
این برچسب لوله بازکنی ها روی اکثر در و دیوارهای خانه ها دیده می شود و چهره شهر را زشت کرده اند.

چسباندن برچسب لوله بازکنی آیا قانونی است؟

برای کسانی که منزل خود را باز سازی می کنند و نمای تازه ای برای منزل به کار می گیرند یا درب منزل خود را بعد از مدتی رنگ می زنند یکی از مواردی که استرس می باشد، و برای صاحبان آن منزل چالش بزرگی محسوب می شود، همین چسباندن برچسب لوله بازکنی یا برچسب های تبلیغاتی است.
چرا که ساختمانی که تازه ساخته می شود و نمای آن به زیبایی چشم نوازی می کند، در دید این شرکت ها مانند تابلو اعلاناتی دیده می شود که خالی است و جان می دهد برای چسباندن انواع تبلیغات بر روی دیوار آنها.

امروزه با در دسترس بودن اینترنت برای اغلب افراد دیگر نیازی به استفاده از برچسب‌های لوله بازکنی نیست چرا که شما می توانید ماهرترین ومعتبرترین لوله بازکنی ها را در فضای وب مشاهده کنید.
سایت لوله بازکنی برچسب با معرفی ماهرترین لوله بازکن ها به شما در سراسر تهران می تواند بهترین خدمات لوله بازکنی را در اختیار شما قرار دهد. فقط کافی است به آدرس لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و نام محل زندگی خودتان در تهران را در این سایت جستجو کنید تا بتوانید از خدمات ارزان و معتبر ما استفاده نمایید.

جالب است بدانید که چسباندن برچسبهای لوله بازکنی جزء مزاحمت های شهری محسوب می شود و چسباندن هراعلامیه و یا هر نوع تبلغاتی بر در و دیوار شهر نیازمند اجازه از شهرداری می باشد و در غیر این صورت مجازات دارد.

حکم جالب برای چسباندن کاغذهای تبلیغاتی

اولین بار در تهران در زمان شهردار بودن آقای قالیباف، شهرداری با این مورد ها برخورد کرد و در برخی موارد قاضی علاوه بر جریمه و قطع شماره تلفن شرکت خاطی دستور به کندن برچسب لوله بازکنی های شرکت خاطی توسط خودشان از سطح شهر داده است.

البته بعد از شرکتهای لوله بازکنی بیشترین تبلغات برچسبی مربوط به کلاسهای آنلاین و کنکورمی باشد. این ها هم از این قاعده و قانون مستثنی نیستند و باید در صورت تخلف نسبت به پاک کردن سطح شهر از تبلیغات خود اقدام کنند.

البته اگر می خواهید از شر این کاغذها خلاص شوید می توانید با مطالعه مقاله کندن برچسب لوله بازکنی در سایت برچسب به راحتی این کاغذها را از سطح دیوار و یا درب منزل خود بردارید.

البته یک راه قانونی دیگر برای جلوگیری از چسباندن این کاغذهای مزاحم این است که خودتان بر روی در یا دیوار تکه ای کاغذ با این عنوان که « چسباندن هر گونه آگهی تبلیغاتی پیگرد قانونی دارد» کارتان را پیش ببرید.

4/5 - (2 امتیاز)

مطلب بعدی:

مطلب قبلی: